logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 z kampanią Optimy Cardio po obronieniu budżetu tej marki

  PR 10.04.2015, przeczytano 1992 razy
ilustracja

Red8 Advertising obroniła budżet kreatywny margaryny funkcjonalnej Optima Cardio z portfolio ZT Kruszwica/Bunge Polska. Właśnie startuje najnowsza kampania reklamowa marki, której bohaterem jest popularny polski aktor Bartek Świderski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-z-kampania-optimy-cardio-po-obronieniu-budzetu-tej-marki,24497,artykul.html

Agencja obroniła budżet kreatywny marki Optima Cardio w styczniu br., w wyniku zwycięstwa w przetargu. Red8 Advertising uczestniczyła we wprowadzeniu Optima Cardio na rynek w 2012 r. i od tej pory nieprzerwanie współpracuje z ZT Kruszwica/Bunge Polska przy działaniach reklamowych dla tej marki.

Startująca obecnie, przygotowana przez Red8 kampania, jest skierowana do osób dbających o zdrowie, konsekwentnie budując wizerunek Optima Cardio jako margaryny pomagającej skutecznie obniżyć poziom złego cholesterolu.
Najnowszy spot reklamowy margaryny ma formę oryginalnie zorganizowanego testymonialu, w którym znany polski aktor Bartek Świderski w wiarygodny dla odbiorcy i humorystyczny sposób przedstawia swoje zmagania ze zbyt wysokim poziomem cholesterolu.

Kampania, której hasło przewodnie brzmi „Optima – wspiera zdrowe wybory”, wystartowała po Świętach Wielkanocnych i będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy Starcom.

Źródło: Red8 Advertising

Dodatkowe informacje:

Klient: ZT Kruszwica/Bunge Polska
Agencja: Red8 Advertising
Produkt: Optima Cardio - margaryna funkcjonalna obniżającą poziom cholesterolu
Przedstawiciel Klienta:
- Katarzyna Marczewska - Group Brand Manager
- Katarzyna Koczyk – Junior Brand Manager
Hasło kampanii: Optima – wspiera zdrowe wybory
Czas trwania kampanii: Od 6 kwietnia 2015 bez podania terminu zakończenia
Media: TV (stacje ogólnopolskie)
Dom mediowy: Starcom
Przedstawiciel Agencji: Viola Stanisławska
Dyr. kreatywny: Jurek Przeździecki
Copywriter: Michał Dziewulski
Dom produkcyjny: Garaż Miejsce Filmowe
Post-Produkcja: Luna Park
Reżyseria: Maciej Szwabe
Zdjęcia: Marek Sanak

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764