logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Redakcja „Wprost” rośnie w siłę.

  PR 04.09.2020, przeczytano 312 razy
ilustracjastrzałka

Od września stanowisko wydawcy Wprost Premium objęła  Agnieszka Niesłuchowska. Do tej pory przez ponad 5 lat kierowała działem politycznym Fakt.pl oraz była zastępcą szefa działu politycznego dziennika Fakt. Wcześniej przez 10 lat pracowała w Wirtualnej Polsce jako reporter polityczny. Szlify zdobywała w Radiu PiN oraz Radiu Wawa.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/redakcja-_wprost_-rosnie-w-sile.,388319,artykul.html

Do zespołu dołączył również Dariusz Grzędziński, dziennikarz polityczny przez lata związany z redakcją Faktu. Publikował też w dzienniku Polska The Times i w Super Expressie. Poza polityką, zainteresowany tematyką społeczną - przed przejściem do mediów pracował w środowisku osób z niepełnosprawnościami. W 2018 r. został odznaczony przez Związek Powstańców Warszawskich.

Od sierpnia dla Wprost pisze Marcin Dobski. Wcześniej pracował m.in. w  Rzeczpospolitej, Polskim Radiu 24 i Polsce The Times. Był nominowany do nagrody Grand Press w kategorii news i nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego.

Cała trójka wzmocni zespół Wprost Premium, który kontynuuje tradycje tygodnika „Wprost” w świecie cyfrowym.

W roli Szefa Social Media zespół redakcyjny „Wprost” wspiera Igor Nowiński, który przez ostatnie 4 lata był związany z Wirtualną Polską gdzie zarządzał działaniami redakcji w mediach społecznościowych.  Przed dołączeniem do WP pracował m.in. w wydawnictwach Agora i Burda Media Polska, gdzie zarządzał projektami internetowymi o tematyce lifestyle'owej i popularnonaukowej. „"Wprost" to marka z ogromną tradycją, ciesząca się szacunkiem i wieloletnim zaufaniem czytelników. Wierzę, że moje umiejętności, wiedza i doświadczenie pomogą w realizacji ambitnych celów, a obecność "Wprost" w mediach społecznościowych będzie wyrazista i przyciągająca uwagę.” – Powiedział Igor dołączając do zespołu.

Źródło: PMPG Polskie Media SA

Dodatkowe informacje:

„Wprost” od lat należy do najbardziej opiniotwórczych mediów. Wśród tygodników i dwutygodników plasuje się zawsze w pierwszej trójce. Podtrzymuje ten wysoki poziom również w swoim wcieleniu internetowym: wg. raportu Instytutu Monitorowania Mediów w lipcu br. zajął 3. miejsce w tej kategorii.

Wprost.pl z 5,7 mln użytkowników (RU) (średnia miesięczna w 2020 r.), jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii, mając w niej 30% całkowitego udziału. (za Gemius/PBI, styczeń-lipiec 2020 r.). 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Nazwać tabloid dziennikiem to tak, jak nazwać jamnika psem bojowym.

avatar użytkownika
,

Skonsultuj się najpierw z borsukiem.  

,

Odpowiedź na poziomie tej notki prasowej. Przy podłodze, od strony piwnicy.  

avatar użytkownika
,

Tylko jeśli się nie czyta ze zrozumieniem. Określenie dziennik oznacza że tytuł publikowany jest z taką a nie inną częstotliwością - a nie że Ty czy ktokolwiek inny go wysoko ceni. Podobnie jest z jamnikiem - jest groźny w stosunku do borsuka, a nie krowy.  

,

Albo coś jest dziennikiem albo tabloidem.
Nie może być oboma jednocześnie.
  

avatar użytkownika
,

Kto tak twierdzi?  

,

Zdrowy Rozsądek.
Taki deficytowy towar ostatnio.
  

avatar użytkownika
,

Mówią, że zdrowy rozsądek to coś pośredniego między mądrością a głupotą...  

,

A jednak trafnie określa, że jak coś jest tabloidem, to nie może być czymkolwiek innym.  

avatar użytkownika
,

Ta dyskusja pokazuje podstawowy problem z tzw. "zdrowym rozsądkiem": każdy inaczej definiuje i zdrowie i rozsądek.  

Najnowsze w tym dziale

Radio TOK FM zachęca wszystkich do wsparcia walki o prawa kobiet poprzez zakup subskrypcji TOK FM Premium. W ramach specjalnej akcji 100% przychodu ze sprzedaży prenumerat cyfrowych stacji w dniach od 30 października do 1 listopada br. trafi do Centrum Praw Kobiet.
Znamy już projekt scenografii Eurowizji Junior 2020
29 listopada w Warszawie odbędzie się spektakularne widowisko muzyczne i telewizyjne – Eurowizja Junior 2020. Po raz drugi gospodarzem konkursu jest Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców. Jednym z najważniejszych elementów wydarzenia jest scenografia zaprojektowana przez Annę Brodnicką.
Sympatia wprowadza wideoczat, nową funkcję, umożliwiającą użytkownikom serwisu bezpośredni kontakt dzięki prywatnej rozmowie wideo. W dobie pandemii ma to ułatwić nawiązywanie relacji singlom szukającym związku.
W poniedziałek, 2 listopada 2020 r. pod hasłem „Pogodni przez całe życie” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia Pogoda, a także konkurs antenowy dla słuchaczy. To druga odsłona akcji - we wrześniu i październiku redakcja rozgłośni szukała pogodnych osób, których zdjęcia teraz można będzie zobaczyć m.in. na billboardach w wybranych miastach...
„Gazeta Wyborcza” uruchomiła specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej z której cały przychód zostanie przekazany Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet. Środki przeznaczone będą m.in. na pomoc osobom szykanowanym za udział w ostatnich ogólnopolskich protestach wywołanymi orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego w sprawie zaostrzenia prawa aborcyjnego obowiązującego w Polsce od 1993...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764