logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Redakcja „Wprost” rośnie w siłę.

  PR 04.09.2020, przeczytano 469 razy
ilustracjastrzałka

Od września stanowisko wydawcy Wprost Premium objęła  Agnieszka Niesłuchowska. Do tej pory przez ponad 5 lat kierowała działem politycznym Fakt.pl oraz była zastępcą szefa działu politycznego dziennika Fakt. Wcześniej przez 10 lat pracowała w Wirtualnej Polsce jako reporter polityczny. Szlify zdobywała w Radiu PiN oraz Radiu Wawa.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/redakcja-_wprost_-rosnie-w-sile.,388319,artykul.html

Do zespołu dołączył również Dariusz Grzędziński, dziennikarz polityczny przez lata związany z redakcją Faktu. Publikował też w dzienniku Polska The Times i w Super Expressie. Poza polityką, zainteresowany tematyką społeczną - przed przejściem do mediów pracował w środowisku osób z niepełnosprawnościami. W 2018 r. został odznaczony przez Związek Powstańców Warszawskich.

Od sierpnia dla Wprost pisze Marcin Dobski. Wcześniej pracował m.in. w  Rzeczpospolitej, Polskim Radiu 24 i Polsce The Times. Był nominowany do nagrody Grand Press w kategorii news i nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego.

Cała trójka wzmocni zespół Wprost Premium, który kontynuuje tradycje tygodnika „Wprost” w świecie cyfrowym.

W roli Szefa Social Media zespół redakcyjny „Wprost” wspiera Igor Nowiński, który przez ostatnie 4 lata był związany z Wirtualną Polską gdzie zarządzał działaniami redakcji w mediach społecznościowych.  Przed dołączeniem do WP pracował m.in. w wydawnictwach Agora i Burda Media Polska, gdzie zarządzał projektami internetowymi o tematyce lifestyle'owej i popularnonaukowej. „"Wprost" to marka z ogromną tradycją, ciesząca się szacunkiem i wieloletnim zaufaniem czytelników. Wierzę, że moje umiejętności, wiedza i doświadczenie pomogą w realizacji ambitnych celów, a obecność "Wprost" w mediach społecznościowych będzie wyrazista i przyciągająca uwagę.” – Powiedział Igor dołączając do zespołu.

Źródło: PMPG Polskie Media SA

Dodatkowe informacje:

„Wprost” od lat należy do najbardziej opiniotwórczych mediów. Wśród tygodników i dwutygodników plasuje się zawsze w pierwszej trójce. Podtrzymuje ten wysoki poziom również w swoim wcieleniu internetowym: wg. raportu Instytutu Monitorowania Mediów w lipcu br. zajął 3. miejsce w tej kategorii.

Wprost.pl z 5,7 mln użytkowników (RU) (średnia miesięczna w 2020 r.), jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii, mając w niej 30% całkowitego udziału. (za Gemius/PBI, styczeń-lipiec 2020 r.). 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Nazwać tabloid dziennikiem to tak, jak nazwać jamnika psem bojowym.

avatar użytkownika
,

Skonsultuj się najpierw z borsukiem.  

,

Odpowiedź na poziomie tej notki prasowej. Przy podłodze, od strony piwnicy.  

avatar użytkownika
,

Tylko jeśli się nie czyta ze zrozumieniem. Określenie dziennik oznacza że tytuł publikowany jest z taką a nie inną częstotliwością - a nie że Ty czy ktokolwiek inny go wysoko ceni. Podobnie jest z jamnikiem - jest groźny w stosunku do borsuka, a nie krowy.  

,

Albo coś jest dziennikiem albo tabloidem.
Nie może być oboma jednocześnie.
  

avatar użytkownika
,

Kto tak twierdzi?  

,

Zdrowy Rozsądek.
Taki deficytowy towar ostatnio.
  

avatar użytkownika
,

Mówią, że zdrowy rozsądek to coś pośredniego między mądrością a głupotą...  

,

A jednak trafnie określa, że jak coś jest tabloidem, to nie może być czymkolwiek innym.  

avatar użytkownika
,

Ta dyskusja pokazuje podstawowy problem z tzw. "zdrowym rozsądkiem": każdy inaczej definiuje i zdrowie i rozsądek.  

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Mainstream Media AG
W zarządzie Mainstream Media AG, właściciela kanału ROMANCE TV Polska, zaszły zmiany. Tim Werner pozostaje na stanowisku CEO na kolejne pięć lat, natomiast Johannes Walzer zastępuje Horsta Kümmela na stanowisku dyrektora finansowego.
Radio Złote Przeboje przygotowało dla internautów wyjątkową premierę audio - 4 października 2022 r. o godz. 19:00 na zloteprzeboje.pl oraz na największych platformach streamingowych pojawi się pierwszy odcinek podcastu „Tato, no weź”. W nowym cyklu dostępnym co wtorek Kamil Baleja szczerze porozmawia z gośćmi z pierwszych stron gazet oraz gwiazdami internetu o...
Opera GX Hot Tab Hero - rusza nowy polski teleturniej gamingowy
6 października rusza nowy gamingowy show: Opera GX HOT TAB HERO – pojedynek, który wyjaśni, kto tak naprawdę rządzi na Twitchu. Do gry dołączą idole świata gamingowego, znani i popularni youtuberzy i streamerzy. Kto zwycięży? O tym przekonamy się wkrótce, oglądając nowe show produkcji The Story Lab (z grupy dentsu Polska), które poprowadzi znany i...
W sobotę, 1 października 2022 r. ruszyła nowa akcja „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” poświęcona profilaktyce i leczeniu nowotworów najczęściej dotykających kobiety w Polsce. Do końca br. na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika ukazywać się będą publikacje na ten temat, w tym rozmowy z ekspertami. Celem projektu jest edukowanie oraz...
Ekstraklasa SA podpisała nową umowę licencyjną z CANAL+, na mocy której nadawca będzie miał prawa do transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, w tym minimum 100 w jakości 4K, na terenie Polski w sezonach 2023/24 – 2026/27.  Czteroletni kontrakt o wartości blisko 1,3 mld zł zapewni CANAL+ prawo do pokazywania magazynów oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764