logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Redakcja „Wprost” rośnie w siłę.

  PR 04.09.2020, przeczytano 555 razy
ilustracjastrzałka

Od września stanowisko wydawcy Wprost Premium objęła  Agnieszka Niesłuchowska. Do tej pory przez ponad 5 lat kierowała działem politycznym Fakt.pl oraz była zastępcą szefa działu politycznego dziennika Fakt. Wcześniej przez 10 lat pracowała w Wirtualnej Polsce jako reporter polityczny. Szlify zdobywała w Radiu PiN oraz Radiu Wawa.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/redakcja-_wprost_-rosnie-w-sile.,388319,artykul.html

Do zespołu dołączył również Dariusz Grzędziński, dziennikarz polityczny przez lata związany z redakcją Faktu. Publikował też w dzienniku Polska The Times i w Super Expressie. Poza polityką, zainteresowany tematyką społeczną - przed przejściem do mediów pracował w środowisku osób z niepełnosprawnościami. W 2018 r. został odznaczony przez Związek Powstańców Warszawskich.

Od sierpnia dla Wprost pisze Marcin Dobski. Wcześniej pracował m.in. w  Rzeczpospolitej, Polskim Radiu 24 i Polsce The Times. Był nominowany do nagrody Grand Press w kategorii news i nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego.

Cała trójka wzmocni zespół Wprost Premium, który kontynuuje tradycje tygodnika „Wprost” w świecie cyfrowym.

W roli Szefa Social Media zespół redakcyjny „Wprost” wspiera Igor Nowiński, który przez ostatnie 4 lata był związany z Wirtualną Polską gdzie zarządzał działaniami redakcji w mediach społecznościowych.  Przed dołączeniem do WP pracował m.in. w wydawnictwach Agora i Burda Media Polska, gdzie zarządzał projektami internetowymi o tematyce lifestyle'owej i popularnonaukowej. „"Wprost" to marka z ogromną tradycją, ciesząca się szacunkiem i wieloletnim zaufaniem czytelników. Wierzę, że moje umiejętności, wiedza i doświadczenie pomogą w realizacji ambitnych celów, a obecność "Wprost" w mediach społecznościowych będzie wyrazista i przyciągająca uwagę.” – Powiedział Igor dołączając do zespołu.

Źródło: PMPG Polskie Media SA

Dodatkowe informacje:

„Wprost” od lat należy do najbardziej opiniotwórczych mediów. Wśród tygodników i dwutygodników plasuje się zawsze w pierwszej trójce. Podtrzymuje ten wysoki poziom również w swoim wcieleniu internetowym: wg. raportu Instytutu Monitorowania Mediów w lipcu br. zajął 3. miejsce w tej kategorii.

Wprost.pl z 5,7 mln użytkowników (RU) (średnia miesięczna w 2020 r.), jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii, mając w niej 30% całkowitego udziału. (za Gemius/PBI, styczeń-lipiec 2020 r.). 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764