logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Redakcja Money.pl powiększa zespół

  PR 29.04.2022, przeczytano 415 razy
ilustracja
Karolina Wysota, Weronika Szkwarek, Piotr Bera

Money.pl stawia na dalszy rozwój jakościowego dziennikarstwa. W najbliższym czasie do redakcji dołączą nowe osoby – Karolina Wysota, Weronika Szkwarek, Piotr Bera oraz Paweł Gospodarczyk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/redakcja-money.pl-powieksza-zespol,395681,artykul.html

Zadaniem dziennikarzy będzie rozszerzenie tematyki poruszanej w serwisie poprzez tworzenie specjalistycznych treści oraz wzmocnienie bieżącej pracy redakcji obszaru biznes w Wirtualnej Polsce, która odpowiada za rozwój marek: money.pl, finanse WP oraz praca.money.pl.

– Dołączenie do zespołu Karoliny, Weroniki, Piotra i Pawła kończy kolejny etap budowy redakcji złożonej z dziennikarzy – specjalistów w swoich dziedzinach. Jest to z jednej strony wzmocnienie wszystkich biznesowych marek w Wirtualnej Polsce, a z drugiej kluczowy element strategii rozwoju całego segmentu realizowanej od kilku miesięcy. Dalej będziemy umacniać pozycję serwisów Grupy WP wśród polskich portali biznesowych poprzez publikacje jakościowych treści, ale i tworzyć najlepsze miejsce do pracy w mediach elektronicznych – mówi Piotr Pilewski, szef obszaru biznes i finanse w Wirtualnej Polsce i redaktor naczelny money.pl.

Od maja do zespołu dołączy Karolina Wysota, która zajmie się przygotowywaniem artykułów z zakresu usług finansowych (ubezpieczenia, firmy pożyczkowe, fintechy), biznesu i gospodarki - z perspektywy konsumenta, firm oraz inwestora. Dalej będzie też wnikliwie przyglądać się ludziom biznesu oraz instytucjom państwowym i opisywać wszelkie nieprawidłowości.Karolina Wysota od 2017 roku związana była z Pulsem Biznesu, gdzie pisała o branży finansowej w szerokiej perspektywie. Wcześniej w grupie RASP publikowała w serwisach: biznes.onet.pl i forbes.pl. Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Wrocławskim oraz finalistką tegorocznej edycji Nagrody Dziennikarstwa Ekonomicznego, przyznawanej przez Press Club Polska za publikację „Plaga oszukańczych platform zatruwa system” w Pulsie Biznesu.

Również od maja do zespołu Money.pl dołączy Weronika Szkwarek, która do tej pory pracowała w serwisie wnp.pl oraz publikowała w PulsHr i Portalu Samorządowym. Specjalizuje się w tematyce związanej z prawem pracy. Wcześniej związana była z Poradnikiem Przedsiębiorcy, w którym zajmowała się tematami kadrowymi. Następnie w portalu Bankier.pl odpowiadała za rynek pracy - w swoich materiałach opisywała patologie tego sektora oraz podkreślała dobre praktyki w branży.  Wyróżniona w konkursie dziennikarskim Kryształowe Pióra za artykuł: „Choroby psychiczne. Wstydliwy problem polskich biurowców”.

Kolejny dziennikarzem, który w maju dołączy do money.pl i całego obszaru biznes w Wirtualnej Polsce jest Piotr Bera, który pracował w Gazecie Wrocławskiej, Gazecie Wyborczej, a ostatnio w portalu wroclaw.pl, gdzie zajmował się tematyką związaną z transportem i inwestycjami.

Z kolei w lipcu do money.pl dołączy Paweł Gospodarczyk, który karierę zaczynał w Radiu Kraków, a przez minionych kilka lat odpowiedzialny był za prowadzenie strony głównej Polskiego Radia RDC.

Wcześniej, bo w marcu do redakcji dołączyła Malwina Gadawa, która przez ostatnie trzy lata pracowała w Polskim Radiu Wrocław, a wcześniej w Gazecie Wrocławskiej. Specjalizuje się w tematyce z zakresu prawa i polityki.

Każdego dnia money.pl dociera do około 1,8 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w marcu 2022 roku serwis odwiedziło 10,4 mln realnych użytkowników. Od początku roku zajmuje pierwsze miejsce w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych portali ekonomicznych i biznesowych w Polsce.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Pióro Wolności WAN-IFRA dla „Gazety Wyborczej
Złote Pióro Wolności 2022 - Golden Pen of Freedom, czyli doroczna nagroda stowarzyszenia World Association of News Publishers (WAN-IFRA) trafiła do „Gazety Wyborczej" i Fundacji Gazety Wyborczej. Wyróżnienie docenia dotychczasowy dorobek i dziennikarską misję redakcji, a także wsparcie, jakiego dziennik i fundacja udzielają ukraińskim kolegom po rosyjskiej...
Oshee na nośnikach AMS wspiera maratończyków w kampanii content marketingowej
AMS wspólnie z marką OSHEE realizuje pionierską kampanię content marketingową w Digital OOH. W kampanii wykorzystano model rozliczenia CPM DOOH, zarezerwowany dotychczas dla kampanii w internecie. To przełom w działaniach reklamowych branży Out-of-Home.
Nowe studio Kanału Sportowego w Nowym Stylu, który podbija sportowy świat
Wszyscy zastanawiają się, jak Polacy wypadną na mistrzostwach świata w Katarze, ale my już wiemy, że pokażemy styl. A konkretnie Nowy Styl, bo właśnie ta firma z Krosna wyposażyła w krzesełka, aż sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Kanałem Sportowym.
Medallia ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów...
Portal Gazeta.pl i AMS – to, zdaniem konsumentów oraz ekspertów, jedne z 26 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2022 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 21 września br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764