logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Redakcje Onet.pl, Onet Kobieta, NOIZZ, Medonet, Forbes Women oraz Ofeminin i Plejada łączą siły i uruchamiają akcję #20milionówpowodów

  PR 12.11.2021, przeczytano 348 razy

Pod wspólnym hasłem #20milionówpowodów na portalu Onet.pl oraz w serwisach: Onet Kobieta, NOIZZ, Ofeminin.pl, Plejada oraz Medonet, a także w Forbes Women będą się pojawiać artykuły, materiały redakcyjne i analizy, poświęcone m.in. sytuacji kobiet, planowaniu rodziny oraz sytuacji medycyny prenatalnej w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/redakcje-onet.pl%2C-onet-kobieta%2C-noizz%2C-medonet%2C-forbes-women-oraz-ofeminin-i-plejada-lacza-sily-i-uruchamiaja-akcje-20milionowpowodow,393736,artykul.html

Celem wspólnej akcji redakcyjnej jest zmiana sposobu myślenia o dostępie do aborcji w Polsce, w którym bezpieczeństwo i zdrowie kobiet jest na pierwszym miejscu.

– Dlaczego 20 milionów powodów? Bo w Polsce żyje niemal 20 milionów kobiet, które są powodem do tego, by nie milczeć, by wskazywać rozwiązania, by dawać wsparcie prawne zarówno kobietom, jak i lekarzom. W związku z tym, co stało się w Pszczynie – śmiercią 30-letniej Izy, nie chcemy, by ta sytuacja została zapomniana. By do obecnej sytuacji kobiet w Polsce nie zaczęto się po prostu przyzwyczajać – mówi Dominika Olszyna, redaktor naczelna Onet Kultura & Onet Lifestyle. – Nasza akcja redakcyjna nie ogranicza się do kwestii aborcji, wręcz przeciwnie, chcemy pokazywać różne aspekty sytuacji kobiet, jak chociażby opiekę szpitalną, badania prenatalne, pomoc w przypadku narodzin dziecka z niepełnosprawnością, lekarzy, którzy niosą pomoc, rozwiązania, o których dziś każda kobieta i jej partner powinni wiedzieć – dodaje.

Akcję redakcyjną #20milionówpowodów zainauguruje debata, którą we wtorek, 9 listopada, będzie można oglądać o godz. 15:45 na Onet.pl. W debacie wezmą udział: ginekolożka Anna Parzyńska, prawniczka Kamila Ferenc, psychiatrka Anna Krasowska i pastorka Monika Zuber. Uczestniczki debaty przedstawią wszystkie aspekty, z jakimi mierzy się kobieta, która decyduje się, bądź jest zmuszona przez sytuację zdrowotną, do przerwania ciąży: medyczny, prawny, psychologiczny i duchowy. Zaproszone do debaty ekspertki w spokojnej i merytorycznej rozmowie odpowiedzą na pytania i wątpliwości dotyczące aborcji. Spotkanie poprowadzi Iwona Kutyna, dziennikarka Onetu.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN24 na czele najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Stacja TVN24 po raz pierwszy w tym roku została liderem rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, w październiku 2023 roku odnotowała ona ponad 4,9 tys. cytowań przez inne redakcje. Na drugim miejscu plasuje się RMF FM z liczbą ponad 4,4 tys. wzmianek. Trzecią pozycję zajmuje Rzeczpospolita, do informacji której odnoszono...
Dostęp do platform streamingowych wideo deklaruje dwóch na trzech Polaków, a z płatnych serwisów muzycznych korzysta dwóch na pięciu konsumentów. Zaawansowanie technologiczne mieszkańców Polski przejawia się w różnych sferach życia – konsumpcji treści, pomiarze stanu zdrowia czy wykorzystaniu nowych możliwości smartfonów....
Serwisy Gremi Media: 2 mln nowych użytkowników w rok
Gremi Media zanotowała dynamiczny wzrost, osiągając w listopadzie 6,45 miliona realnych użytkowników. To znaczący skok o ponad 2 miliony nowych czytelników w ciągu roku. Jeszcze dynamiczniej rosnąca liczba odsłon generowanych przez użytkowników świadczy o rosnącym zaangażowaniu społeczności korzystającej z treści Gremi Media.
„Wyborcza” i Fundacja Geremka podsumowują drugą edycję szkolenia dla dziennikarzy
3 dni, 18 młodych dziennikarzy i dziennikarek oraz 12 prowadzących – zakończyła się druga edycja szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych adeptów dziennikarstwa. Zorganizowały je “Wyborcza” i Fundacja Centrum im. prof. Bronisława Geremka.  
TVN Media Biurem Reklamy Telewizyjnej Roku 2023
Według Raportu Specjalnego „Biura Reklamy”, realizowanego przez Kantar na zlecenie Media Marketing Polska, TVN Media po raz kolejny zostało uznane przez reklamodawców za Biuro Reklamy Telewizyjnej Roku. Spółka jest liderem we wszystkich badanych obszarach. Ocena na poziomie 4,5 to drugi najwyższy wynik, który osiągnięto na przestrzeni 20 lat...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764