logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Redaktorka naczelna Medonet w rankingu najbardziej wpływowych kobiet w ochronie zdrowia

  PR 17.03.2023, przeczytano 734 razy

9 marca 2023 roku, podczas uroczystej gali w czasie Kongresu Wyzwań Zdrowotnych, po raz pierwszy został zaprezentowany ranking 50 najbardziej wpływowych kobiet w ochronie zdrowia w Polsce. Jest to wyróżnienie dla menadżerek, lekarek, naukowczyń, badaczek, polityczek, urzędniczek, działaczek społecznych oraz przedstawicielek organizacji działających na rzecz pacjentów i rozwoju ochrony zdrowia. W gronie wyróżnionych znalazła się dr Anna Zimny-Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/redaktorka-naczelna-medonet-w-rankingu-najbardziej-wplywowych-kobiet-w-ochronie-zdrowia,399332,artykul.html

W skład kapituły konkursowej wchodzą dziennikarki i dziennikarze Rynku Zdrowia. Przewodniczącą kapituły jest Paulina Gumowska. Kapituła konkursowa dokonała wyboru spośród zgłoszeń od czytelników oraz na podstawie własnych wskazań.

- Znalezienie się w gronie tylu niezwykle inspirujących kobiet jest ogromnym zaszczytem i wyróżnieniem. Dla mnie to dowód, że moja codzienna praca ma sens, przynosi efekty. W kwestii edukacji zdrowotnej i promowania profilaktyki jest jednak jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc nie zamierzam ustawać w działaniach - mówi Anna Zimny-Zając, redaktorka naczelna serwisu Medonet.pl. - Według Global Gender Gap Report 2022 osiągnięcie prawdziwej równości płci w Polsce może potrwać aż 107 lat, dlatego każda inicjatywa uzmysławiająca, że mamy świetnych ekspertów niezależnie od płci, tak jak ranking Rynku Zdrowia 50 najbardziej wpływowych kobiet w ochronie zdrowia w Polsce sprawia, że mamy szansę szybciej wyrównać tę lukę - dodaje.

Dr Anna Zimny-Zając, redaktorka naczelna serwisu Medonet.pl, od wielu lat jest aktywnie zaangażowana w szerzenie wiedzy na temat zdrowia i propagowania profilaktyki zdrowotnej w mediach oraz w przestrzeni publicznej. Jest współautorką największego badania zdrowia w polskim Internecie – Narodowego Testu Zdrowia Polaków, a także badania zwyczajów żywieniowych Polaków - Narodowego Testu Żywienia Polaków. W obu projektach jest także przewodniczącą Rady Naukowej i autorką raportów. Misją jej działalności jest poprawa zdrowia Polaków poprzez odpowiednią edukację zdrowotną, wspieranie prozdrowotnych działań, a także łączenie środowiska naukowego i medycznego z mediami.

Anna Zimny-Zając z zawodu jest dziennikarką, a z wykształcenia biotechnolożką medyczną. W 2016 obroniła doktorat. Od 2019 roku jest redaktorką naczelną serwisu Medonet. Wielokrotna laureatka konkursów dla dziennikarzy - Dziennikarz Medyczny Roku oraz Kryształowe Pióra. Zdobyła tytuł Dziennikarz Medyczny Roku 2022 w kategorii internet, tytuł Lidera Roku 2022 w ochronie zdrowia w kategorii Media i PR oraz tytuł honorowy Edukatora Zdrowia przyznawany przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia.

Od 2020 roku prowadzi dwa autorskie programy wideo „Sprawdzam!” oraz  „#GośćMedonetu”. Jest członkinią Rady Programowej Forum G2, zasiada w jury konkursu „Dziecięcy Szpital Przyszłości” oraz w kapitule plebiscytu „Lekarz z empatii”. Aktywnie uczestniczy w kongresach i konferencjach, a także regularnie jest gościem programów oraz audycji radiowych i telewizyjnych, promując edukację i profilaktykę zdrowotną. W samym 2022 roku wzięła udział jako prelegentka, moderatorka lub prowadząca w: I Kongres Humanizacji Medycyny, VII Narodowy Kongres Żywieniowy, Vaccine Forum 2022, XXXI Forum Ekonomiczne, III Forum G2, XXI Ogólnopolska Konferencja Polka w Europie, Impact Seminar #DigiPharma 2/2022, Krynica Forum 2022, Konferencja Forbes #RazemMamyWpływ, Mother and Child Startup Challenge.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764