logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Redd’s Mango i Cytryna – nowy smak i nowa szata graficzna

  PR 28.02.2019, przeczytano 2271 razy
ilustracjastrzałka

Rodzina owocowych smaków Redd’sa już w marcu wzbogacona zostanie o egzotyczne Mango i Cytrynę. To pierwsza, ale nie ostatnia z niespodzianek, jakie dla miłośników jednego z najpopularniejszych piw smakowych przygotowała Kompania Piwowarska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/redd%E2%80%99s-mango-i-cytryna-%E2%80%93-nowy-smak-i-nowa-szata-graficzna,381441,artykul.html

Do kolekcji Redd’sa: wytrawnego Bianco, Maliny z Granatem, Jabłka z Trawą Cytrynową i Żurawiny dołącza nowy Redd’s Mango i Cytryna. Redd’s. Nowy Redd’s Mango i Cytryna dostępny jest w butelce bezzwrotnej 400 ml oraz puszce 500 ml.

Redd’s Mango i Cytryna debiutuje, a cała rodzina zmienia szatę graficzną. W sklepach można już znaleźć kolekcję Redd’sa w odświeżonej odsłonie. Dzięki nowym opakowaniom, których centralnym elementem identyfikującym smaki są apetyczne owoce, konsumenci znacznie łatwiej rozróżnią poszczególne warianty Redd’sa. Charakterystyczna forma graficzna i intensywne kolory zdecydowanie wyróżnią piwo smakowe Redd’s na sklepowych półkach.

Także w marcu startuje nowa platforma komunikacyjna pod hasłem Let’s Redd’s.

– W naszej nowej komunikacji stawiamy na autentyczność, inspirację i zmianę perspektywy. Prezentujemy różne kobiety i różne sposoby na czerpanie radości z życia. Zachęcamy do dostrzegania i doceniania drobnych przyjemności, ulotnych chwil, spontanicznych spotkań. Chcemy wspierać dziewczyny Redd’sa w akceptacji tego, jakie są naprawdę – w makijażu czy bez, w dresie czy wystrzałowej sukience, w rozmiarze 36 czy 46. Co oczywiście nie oznacza, że także wśród panów nie ma fanów Redd’sa – mówi Izabela Ciupińska, brand manager marki, dodając: – Redd’s have fun, Redd’s meet, Redd’s chill… Każdy może dopisać swoją wersję tego zapraszającego do świata przyjemności hasła. Let’s Redd’s!

Kampania obejmie spot telewizyjny, działania w digitalu, ekspozycje w sklepach i gazetkach handlowych oraz szereg aktywacji konsumenckich. W punktach sprzedaży już wiosną pojawią się nowe, atrakcyjne wizualnie i jakościowo materiały POS, które przyciągną uwagę kupujących i zdecydowanie wyróżnią Redd’sa w kategorii piw smakowych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Delapost, zakupem mediów Zenith Polska. Działania w social mediach i digitalu prowadzi agencja Hand Made. Projekt nowych opakowań przygotowała agencja Opus B Design.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764