logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Redd's zaskakuje nowymi opakowaniami

  PR 25.04.2017, przeczytano 1016 razy
ilustracjastrzałka

Żurawina, Malina z Granatem oraz Jabłko z Trawą Cytrynową – to warianty, które REDD’S prezentuje w nowej, zaskakującej postaci. W nadchodzącym sezonie te owocowe wariacje dostępne będą już nie w zielonych, a w nowych, przezroczystych butelkach. Kampanię, której towarzyszy hasło „Czysta forma smaku”, wspiera nowy spot z Rastamanem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/redd-s-zaskakuje-nowymi-opakowaniami,32266,artykul.html

Trzy znane, owocowe smaki piwa, lubiane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn, dostępne będą w przezroczystych butelkach o pojemności 0,4 l. Nowe butelki REDD’SA podkreślają różnorodność smaków, a nieco zmodyfikowana etykieta dodaje lekkości opakowaniom. Wszystko to sprawia, że REDD’S kusi nie tylko ciekawymi połączeniami smaków, ale także apetycznym wyglądem,  a odpowiednio schłodzony będzie idealną propozycją na letnie dni.

- W tym sezonie REDD’S debiutuje nie tylko z „Czystą formą smaku” w przezroczystych butelkach, ale także z nowym spotem, który jest kontynuacją obecnej platformy kreatywnej. Nowa reklama to połączenie znanej z poprzednich spotów postaci Rastamana w koncertowej scenerii oraz wpadającej w ucho piosenki. Spot będzie emitowany w telewizji od 24 kwietnia – mówi Dominika Bizon z Kompanii Piwowarskiej.

Kampania reklamowa oprócz telewizji obejmie Internet. Spot reklamowy „Czysta forma smaku” przygotowała agencja PZL. Działania PR zrealizuje Tailor Made PR, a komunikację w social mediach – agencja Lubię to!. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith, a za design opakowań agencja Cztery Czwarte.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764