logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Redesign i przebudowa serwisu Mastermedia

  PR 30.07.2024, przeczytano 341 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa Hand Made w ramach współpracy z Mastermedia sp. z o.o. przygotowała nowy projekt internetowego serwisu eksportera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-redesign-i-przebudowa-serwisu-mastermedia,405166,artykul.html

Współpraca objęła opracowanie szczegółowych założeń funkcjonalnych z zakresu UX oraz UI - w tym stworzenie nowego klucza wizualnego i pełny redesign serwisu z naciskiem na wykorzystanie zaawansowanych interakcji wraz z przygotowaniem prototypów. Zadaniem agencji była także redakcja i optymalizacja treści pod kątem SEO, w czterech wersjach językowych. Hand Made odpowiada również za przeprowadzenie pełnych prac deweloperskich w obrębie serwisu, a w kolejnych miesiącach będzie świadczyć wsparcie w procesie zarządzania stroną.

Redesign strony internetowej był nastawiony na ekspansję globalną Mastermedia. Zespół Hand Made przekształcił naszą ambitną wizję w rzeczywistość. Czuliśmy, że jesteśmy we właściwych rękach. Nowoczesny, międzynarodowy design to okno na świat i możliwości dodatkowego rozwoju. Już od momentu uruchomienia zaczęły napływać liczne zapytania od potencjalnych klientów i dostawców zainteresowanych współpracą. To tylko potwierdza, że wybór agencji Hand Made był dobrą decyzją.

Rafał Szarowski, Dyrektor Handlowy w Mastermedia sp. z o.o.

ilustracjastrzałka

Rozpoczęcie prac nad stroną poprzedziły warsztaty z klientem, co stanowiło bazę do wypracowania przez agencję szczegółowych założeń funkcjonalnych UX, zgodnych z potrzebami marki.

W projektach tego typu bardzo ważne jest przede wszystkim dobre wsłuchanie się w klienta i jego potrzeby. I to nie tylko w kwestiach biznesowych i projektowych - co jest oczywiście kluczowe dla zaprojektowania mądrych, odpowiadających oczekiwaniom rozwiązań. Równie istotne dla procesu jest takie poprowadzenie relacji, aby obie strony jak najszybciej nabrały do siebie zaufania i - tak po ludzku - polubiły się. To na pierwszy rzut oka wydaje się być truizm, ale historie z rynku udowadniają, że często w jednej lub w obu ze stron brak woli do takiej współpracy, a zasada ZZ (zrobić, zapomnieć) ma się nieźle.

Jadwiga Jaśkiewicz, Digital Manager w Hand Made

Hand Made prowadzi wewnętrzne studio digitalowe, które wspiera marki w obszarze UX/UI, kompleksowo projektując produkty i usługi cyfrowe, takie jak strony i serwisy internetowe, serwisy korporacyjne, landing page czy aplikacje. W portfolio studia znajdują się między innymi projekty dla Melatonina LEK-AM, HASCO-LEK czy Nestle Health Science.

Współpracując z agencją wiedzieliśmy, że gramy do jednej bramki. Nowa strona nie tylko spełnia nasze oczekiwania biznesowe, ale dzięki nieszablonowym rozwiązaniom wyznacza także nowy poziom w branży. Witryna została przygotowana w 4 wersjach językowych, a to nie koniec…

Katarzyna Kuźma, Marketing Specialist w Mastermedia sp. z o.o.

W przypadku Mastermedia od początku czułam, że osoby po drugiej stronie są kompetentne, pewne swoich wytycznych, a przy tym równie pewne wyboru Hand Made jako partnera biznesowego i otwarte na sugestie zmian. Miks powyższego z charakterystyczną dla nas transparentnością komunikacji, sprawnym działaniem i odrobiną luzu sprawił, że na koniec długiego bądź co bądź projektu wciąż możemy o procesie i o sobie nawzajem powiedzieć wiele ciepłych słów. 

Jadwiga Jaśkiewicz, Digital Manager w Hand Made

Źródło: Hand Made

hand-made.pl

Dodatkowe informacje:

Firma Mastermedia powstała w 2006 roku. To jeden z największych polskich eksporterów produktów spożywczych. Współpracuje z producentami z Polski i innych krajów Europy, stale rozszerza swoją działalność na rynki globalne. Dostarcza produkty spożywcze bezpośrednio do klientów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Valkea dla Finnlines
Finnlines, jedna z największych firm żeglugowych w Finlandii, powierzyła komunikację na polskim rynku agencji Valkea.
Dan Cake z nową platformą komunikacji: Jedz jak chcesz
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
SALESmanago z pakietem startowym CEP i Growth Framework
SALESmanago w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.
Carat wygrywa przetarg  mediowy Dr Gerard
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej Dr Gerard. Pierwsza umowa została zawarta do końca roku
ONE House z kampanią „Psi Bohaterowie” dla marki Brit
Agencja komunikacji marketingowej ONE House rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię CSR pod nazwą „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN. Kampania, o charakterze edukacyjnym, wystartowała 2 września i potrwa do 30 listopada 2024 roku. Jej głównym celem jest edukowanie dzieci, młodzieży i dorosłych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764