Agencja reklamowa Hand Made w ramach współpracy z Mastermedia sp. z o.o. przygotowała nowy projekt internetowego serwisu eksportera.
Współpraca objęła opracowanie szczegółowych założeń funkcjonalnych z zakresu UX oraz UI - w tym stworzenie nowego klucza wizualnego i pełny redesign serwisu z naciskiem na wykorzystanie zaawansowanych interakcji wraz z przygotowaniem prototypów. Zadaniem agencji była także redakcja i optymalizacja treści pod kątem SEO, w czterech wersjach językowych. Hand Made odpowiada również za przeprowadzenie pełnych prac deweloperskich w obrębie serwisu, a w kolejnych miesiącach będzie świadczyć wsparcie w procesie zarządzania stroną.
Redesign strony internetowej był nastawiony na ekspansję globalną Mastermedia. Zespół Hand Made przekształcił naszą ambitną wizję w rzeczywistość. Czuliśmy, że jesteśmy we właściwych rękach. Nowoczesny, międzynarodowy design to okno na świat i możliwości dodatkowego rozwoju. Już od momentu uruchomienia zaczęły napływać liczne zapytania od potencjalnych klientów i dostawców zainteresowanych współpracą. To tylko potwierdza, że wybór agencji Hand Made był dobrą decyzją.
Rafał Szarowski, Dyrektor Handlowy w Mastermedia sp. z o.o.
Rozpoczęcie prac nad stroną poprzedziły warsztaty z klientem, co stanowiło bazę do wypracowania przez agencję szczegółowych założeń funkcjonalnych UX, zgodnych z potrzebami marki.
W projektach tego typu bardzo ważne jest przede wszystkim dobre wsłuchanie się w klienta i jego potrzeby. I to nie tylko w kwestiach biznesowych i projektowych - co jest oczywiście kluczowe dla zaprojektowania mądrych, odpowiadających oczekiwaniom rozwiązań. Równie istotne dla procesu jest takie poprowadzenie relacji, aby obie strony jak najszybciej nabrały do siebie zaufania i - tak po ludzku - polubiły się. To na pierwszy rzut oka wydaje się być truizm, ale historie z rynku udowadniają, że często w jednej lub w obu ze stron brak woli do takiej współpracy, a zasada ZZ (zrobić, zapomnieć) ma się nieźle.
Jadwiga Jaśkiewicz, Digital Manager w Hand Made
Hand Made prowadzi wewnętrzne studio digitalowe, które wspiera marki w obszarze UX/UI, kompleksowo projektując produkty i usługi cyfrowe, takie jak strony i serwisy internetowe, serwisy korporacyjne, landing page czy aplikacje. W portfolio studia znajdują się między innymi projekty dla Melatonina LEK-AM, HASCO-LEK czy Nestle Health Science.
Współpracując z agencją wiedzieliśmy, że gramy do jednej bramki. Nowa strona nie tylko spełnia nasze oczekiwania biznesowe, ale dzięki nieszablonowym rozwiązaniom wyznacza także nowy poziom w branży. Witryna została przygotowana w 4 wersjach językowych, a to nie koniec…
Katarzyna Kuźma, Marketing Specialist w Mastermedia sp. z o.o.
W przypadku Mastermedia od początku czułam, że osoby po drugiej stronie są kompetentne, pewne swoich wytycznych, a przy tym równie pewne wyboru Hand Made jako partnera biznesowego i otwarte na sugestie zmian. Miks powyższego z charakterystyczną dla nas transparentnością komunikacji, sprawnym działaniem i odrobiną luzu sprawił, że na koniec długiego bądź co bądź projektu wciąż możemy o procesie i o sobie nawzajem powiedzieć wiele ciepłych słów.
Jadwiga Jaśkiewicz, Digital Manager w Hand Made
- adres serwisu: https://www.mastermediafood.com/
Źródło: Hand Made