logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Redesign magazynu Kukbuk na 6 urodziny

  PR 26.11.2018, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku ukazało się właśnie urodzinowe wydanie KUKBUK-a, zatytułowane „Hokus Pokus”. Magazyn obchodzi szóste urodziny! Jubileuszowy numer jest pierwszym w nowej odsłonie graficznej. Znalazły się w nim również nowe rubryki. Wydanie promowane będzie w sieci kin Cinema City (on-screen i off-screen) oraz na kanale Kuchnia+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/redesign-magazynu-kukbuk-na-6-urodziny,380293,artykul.html

- Wraz z transformacją sceny kulinarnej w Polsce oraz na świecie i my zdecydowaliśmy się na zmiany. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom czytelników i dynamicznym czasom, w których żyjemy, dzieląc się patentami na przyjemne gotowanie i prostymi, szybkimi przepisami, które mają za zadanie zachęcić jak najwięcej osób do kulinarnych eksploracji. Zależy nam na tym, aby gotowała cała Polska. Wspólny stół buduje relacje między ludźmi i integruje. - mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni.

W nowym KUKBUK-u czytelnik znajdzie wiele nowych rubryk. Są to m.in.: sagi wielkich rodów związanych z kulinariami, wegańska rubryka kulinarna obalająca mity i zachęcająca do kuchni roślinnej, sezonówki i w roli głównej, które wzmacniają przekaz, aby korzystać z lokalnych składników i gotować zgodnie z rytmem pór roku, gry towarzyskie - opowiadająca o miłośnikach jedzenia, którzy regularnie organizują ciekawe wydarzenia związane z kulinariami, małymi krokami – prezentująca inspirujące autorytety: specjalistów, filozofów, artystów, psychologów itp., którzy opowiadają o tym, jak systematycznie i konsekwentnie dbać o rozwój duchowy oraz klasyka gatunku – przybliżająca techniki kulinarne w prosty i czytelny sposób.

- Nowa szata graficzna reprezentuje wytrawny minimalizm, a ręce na okładce są symbolem naszej nowej komunikacji: gotujemy razem i budujemy z czytelnikami wspólną kulturalno-kulinarną społeczność. Jeszcze bardziej wracamy do korzeni, promując wartości rzemieślnicze i domowe przyrządzanie posiłków – pełne miłości, doświadczenia wcześniejszych pokoleń i nostalgii. – dodaje Daria Pawlewska.

Źródło: KUKBUK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764