Firma Xrocket odświeża design opakowań kosmetyków BodyBoom i wprowadza nowy claim „LOVE INSIDE!”. Produkty w nowej odsłonie zadebiutowały na rynku 17 kwietnia 2018.
Firma Xrocket podjęła decyzję o redesignie opakowań kosmetyków. Glinki, balsam, masło i olej do ciała zyskały eleganckie kartonowe opakowania w beżowo-różowej kolorystyce. Oryginalne obwoluty, etykiety i wyszywane materiałowe metki swoim kolorem nawiązują do charakterystycznej dla BodyBoom różowej kolorystyki. W zależności od przeznaczenia kosmetyków nakładane obwoluty od środka ozdabiają małe romby - pielęgnacja ciała lub kółka - pielęgnacja twarzy. Ujednolicenie szaty graficznej ma na celu uspójnienie wizerunku brandu, a przy tym ma pomóc wyróżnić się produktom na półce. Marka wprowadziła również nowy claim „LOVE INSIDE!”, który koncentruje się na pozytywnych emocjach, a przy tym z finezją podkreśla, że to co najważniejsze kryje się w środku. Nowe hasło ma również przypominać, że wszystkie kosmetyki BodyBoom tworzone są z pasją i z myślą o przyjemności oraz pięknie ich użytkowniczek. Wprowadzonym zmianom towarzyszy intensywna komunikacja online oparta na nowym claimie i podkreślającym naturalny skład kosmetyków motywie egzotycznych liści.
- Zmiany w szacie graficznej opakowań kosmetyków BodyBoom nakierowane były na podkreślenie charakterystycznych dla naszej marki cech i zwiększenie rozpoznawalności produktów sygnowanych BodyBoom. Dopracowanie detali - nietypowa obwoluta nakładana na kartonowe opakowanie, elegancka, wyszywane metka z materiału, odzwierciedla dbałość o wysoką jakość kosmetyków. Zależało nam także na skuteczności – na mocno zatłoczonej półce z kosmetykami trzeba się wybić i przytrzymać uwagę klienta. Ujednolicony wizerunek kosmetyków ma pomóc w efektywniejszym dotarciu do konsumentów. Oczywiście poza kwestiami estetycznymi chcieliśmy także zwiększyć funkcjonalność opakowań, wpłynąć na wygodę korzystania z kosmetyków, i tak np. balsam został wyposażony w pompkę, aby ułatwić jego dozowanie. – mówi Iwona Czopek Head of Marketing & Communication.
Za redesign opakowań odpowiada studio interaktywne PROJETS.
Źródło: BodyBoom