logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Redesign opakowań kosmetyków marki Bodyboom

  PR 18.04.2018, przeczytano 1219 razy
ilustracjastrzałka

Firma Xrocket odświeża design opakowań kosmetyków BodyBoom i wprowadza nowy claim „LOVE INSIDE!”. Produkty w nowej odsłonie zadebiutowały na rynku 17 kwietnia 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/redesign-opakowan-kosmetykow-marki-bodyboom,36195,artykul.html

Firma Xrocket podjęła decyzję o redesignie opakowań kosmetyków. Glinki, balsam, masło i olej do ciała zyskały eleganckie kartonowe opakowania w beżowo-różowej kolorystyce. Oryginalne obwoluty, etykiety i wyszywane materiałowe metki swoim kolorem nawiązują do charakterystycznej dla BodyBoom różowej kolorystyki. W zależności od przeznaczenia kosmetyków nakładane obwoluty od środka ozdabiają małe romby - pielęgnacja ciała lub kółka - pielęgnacja twarzy. Ujednolicenie szaty graficznej ma na celu uspójnienie wizerunku brandu, a przy tym ma pomóc wyróżnić się produktom na półce. Marka wprowadziła również nowy claim „LOVE INSIDE!”, który koncentruje się na pozytywnych emocjach, a przy tym z finezją podkreśla, że to co najważniejsze kryje się w środku. Nowe hasło ma również przypominać, że wszystkie kosmetyki BodyBoom tworzone są z pasją i z myślą o przyjemności oraz pięknie ich użytkowniczek. Wprowadzonym zmianom towarzyszy intensywna komunikacja online oparta na nowym claimie i podkreślającym naturalny skład kosmetyków motywie egzotycznych liści.

ilustracjastrzałka

- Zmiany w szacie graficznej opakowań kosmetyków BodyBoom nakierowane były na podkreślenie charakterystycznych dla naszej marki cech i zwiększenie rozpoznawalności produktów sygnowanych BodyBoom. Dopracowanie detali - nietypowa obwoluta nakładana na kartonowe opakowanie, elegancka, wyszywane metka z materiału, odzwierciedla dbałość o wysoką jakość kosmetyków. Zależało nam także na skuteczności – na mocno zatłoczonej półce z kosmetykami trzeba się wybić i przytrzymać uwagę klienta. Ujednolicony wizerunek kosmetyków ma pomóc w efektywniejszym dotarciu do konsumentów. Oczywiście poza kwestiami estetycznymi chcieliśmy także zwiększyć funkcjonalność opakowań, wpłynąć na wygodę korzystania z kosmetyków, i tak np. balsam został wyposażony w pompkę, aby ułatwić jego dozowanie. – mówi Iwona Czopek Head of Marketing & Communication.

Za redesign opakowań odpowiada studio interaktywne PROJETS.

Źródło: BodyBoom

www.bodyboom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764