logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Redge Technologies przedłuża kontrakt z TVN Warnerbros. Discovery

  PR 01.07.2022, przeczytano 411 razy

Spółka Redge Technologies przedłużyła umowę z TVN Warner Bros. Discovery nalicencjonowanie platformy Redge Media SDP oraz świadczenie usług Redge MediaVDP. Platforma ta od 2017 r. stanowi bazę technologiczną dla serwisu Player.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/redge-technologies-przedluza-kontrakt-z-tvn-warnerbros.-discovery,396455,artykul.html

Player.pl to największy i najpopularniejszy lokalny serwis na rynku płatnych usług VOD w Polsce. Według danych każdego miesiąca korzysta z niego ponad 4 milionów użytkowników. Player zapewnia dostęp do unikalnych treści: seriali Player Original, filmów, programów rozrywkowych, dokumentów, ekskluzywnych wydarzeń kulturalnych, bajek dla dzieci, sportu, newsów czy kanałów na żywo.

Platforma Redge Media SDP to kompleksowa platforma OTT oferowana w modelu white label. W jej skład wchodzi narzędzie typu DAM (digital asset management), CMS (content management system) oraz aplikacje dla szerokiej gamy platform końcowych – telewizorów, konsol do gier czy urządzeń mobilnych. Cechą szczególną Redge Media SDP jest gotowość do wdrożeń w środowisku chmury publicznej, co pozwala na osiągnięcie bezkonkurencyjnej stabilności i skalowalności rozwiązania.  Z kolei, Redge Media VDP to publiczna chmura przeznaczona dla dostawców treści wideo. W zakres oferowanych usług wchodzi przechowywanie, transkodowanie, zabezpieczanie i dystrybucja treści multimedialnych. Elementem Redge Media VDP jest system klasy CDN (content delivery network), oferujący wieloterabitową pojemność i dostęp do sieci najważniejszych operatorów telekomunikacyjnych w regionie europejskim. Usługi Redge Media VDP, dzięki architekturze opartej o edge computing są przygotowane do realizacji złożonych scenariuszy biznesowych, m.in. DAI (dynamic ad insertion), czyli wstrzykiwania spersonalizowanych reklam w treść multimedialną, również w środowisku HbbTV.

- Świadczymy usługi na rzecz ogromnej rzeszy końcowych użytkowników, toteż stabilność i jakość UX to najważniejsze kryteria, którymi kierujemy się wybierając partnerów technologicznych. Platforma Redge Media to esencja doskonałości technologicznej w obszarze OTT" - komentuje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Playera.

- Nasza współpraca z TVN sięga 2011 r., a DNA nadawcy zawsze nam było bliskie. Wspólnymi siłami stworzyliśmy największą platformę VOD w Polsce. Najlepsze treści zasługują na najlepszą technologię i UX" - stwierdza Przemysław Frasunek, członek zarządu Redge Technologies.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764