logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Redge Technologies przedłuża kontrakt z TVN Warnerbros. Discovery

  PR 01.07.2022, przeczytano 212 razy

Spółka Redge Technologies przedłużyła umowę z TVN Warner Bros. Discovery nalicencjonowanie platformy Redge Media SDP oraz świadczenie usług Redge MediaVDP. Platforma ta od 2017 r. stanowi bazę technologiczną dla serwisu Player.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/redge-technologies-przedluza-kontrakt-z-tvn-warnerbros.-discovery,396455,artykul.html

Player.pl to największy i najpopularniejszy lokalny serwis na rynku płatnych usług VOD w Polsce. Według danych każdego miesiąca korzysta z niego ponad 4 milionów użytkowników. Player zapewnia dostęp do unikalnych treści: seriali Player Original, filmów, programów rozrywkowych, dokumentów, ekskluzywnych wydarzeń kulturalnych, bajek dla dzieci, sportu, newsów czy kanałów na żywo.

Platforma Redge Media SDP to kompleksowa platforma OTT oferowana w modelu white label. W jej skład wchodzi narzędzie typu DAM (digital asset management), CMS (content management system) oraz aplikacje dla szerokiej gamy platform końcowych – telewizorów, konsol do gier czy urządzeń mobilnych. Cechą szczególną Redge Media SDP jest gotowość do wdrożeń w środowisku chmury publicznej, co pozwala na osiągnięcie bezkonkurencyjnej stabilności i skalowalności rozwiązania.  Z kolei, Redge Media VDP to publiczna chmura przeznaczona dla dostawców treści wideo. W zakres oferowanych usług wchodzi przechowywanie, transkodowanie, zabezpieczanie i dystrybucja treści multimedialnych. Elementem Redge Media VDP jest system klasy CDN (content delivery network), oferujący wieloterabitową pojemność i dostęp do sieci najważniejszych operatorów telekomunikacyjnych w regionie europejskim. Usługi Redge Media VDP, dzięki architekturze opartej o edge computing są przygotowane do realizacji złożonych scenariuszy biznesowych, m.in. DAI (dynamic ad insertion), czyli wstrzykiwania spersonalizowanych reklam w treść multimedialną, również w środowisku HbbTV.

- Świadczymy usługi na rzecz ogromnej rzeszy końcowych użytkowników, toteż stabilność i jakość UX to najważniejsze kryteria, którymi kierujemy się wybierając partnerów technologicznych. Platforma Redge Media to esencja doskonałości technologicznej w obszarze OTT" - komentuje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Playera.

- Nasza współpraca z TVN sięga 2011 r., a DNA nadawcy zawsze nam było bliskie. Wspólnymi siłami stworzyliśmy największą platformę VOD w Polsce. Najlepsze treści zasługują na najlepszą technologię i UX" - stwierdza Przemysław Frasunek, członek zarządu Redge Technologies.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764