logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Redraccoon – wystartowała nowa agencja

  PR 20.11.2023, przeczytano 195 razy
ilustracja

Dzisiaj oficjalnie rozpoczęła działalność agencja komunikacji RedRaccoon. Założona w Warszawie przez Olę Bobkowską i Krzysztofa Rygla agencja, będzie działać na styku technologii, biznesu i popkultury. Jak deklarują założyciele – w działaniach nie zabraknie empatii, która jest jednym z filarów działalności agencji.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/redraccoon-%E2%80%93-wystartowala-nowa-agencja,402151,artykul.html

RedRaccoon świadczy usługi z zakresu szeroko pojętej komunikacji. Skupia się jednak przede wszystkim na klientach z sektora technologii, oferując komunikację B2B i B2C. 

Nasze uzupełniające się kompetencje i wieloletnia dotychczasowa współpraca są dobrym prognostykiem dla RedRaccoon. Mamy z Krzysztofem podobną energię, ale zupełnie inaczej patrzymy na projekty i wyzwania. Krzysztof zawodowo zawsze był bliżej rozrywki, ja bliżej biznesu. Ta inność doświadczeń jest naszym ogromnym atutem. Potrafimy ją przekuć w naprawdę efektywne działania,
a to wszystko w ramach wzajemnego szacunku i autentycznej troski o jakość projektów realizowanych dla klientów.”
 – mówi Ola Bobkowska, partnerka zarządzająca RR.  

RedRaccoon oferuje klientom pełen katalog usług komunikacyjnych - począwszy od komunikacji produktowej i korporacyjnej, przez employer branding i komunikację wewnętrzną, kryzysową i content marketing, a kończąc na pozycjonowaniu ekspertów, thought ledership i wszelkich niestandardowych formach. Agencja mocno stawia na nieoczywiste połączenia marek i marketingowe crossy.  

Wnioski, które wynikają z wielu lat doświadczeń pracy z różnymi agencjami - zarządzaliśmy w nich wieloosobowymi zespołami, realizującymi zadania dla największych globalnych marek - przełożyliśmy na działania. Wiemy, jak w pełni skupić się na pracy z klientem, wykorzystać w niej narzędzia do zarządzania projektami i wyciągnąć wartość z pracy hybrydowej. Budujemy zespoły w oparciu
o kompetencje i korzystamy ze sporej grupy doświadczonych konsultantów i partnerów. Stawiamy na efektywne narzędzia i zwinne zespoły robocze, które doskonale znają swoje zadania. Dzięki temu wszyscy są na bieżąco ze statusem projektu, minimalizują czas spędzany na przedłużających się telekonferencjach, a prace posuwają się zgodnie z planem. Planem, który jesteśmy też w stanie błyskawicznie dostosować do zmieniających się okoliczności. Jesteśmy jak Rocket i brygada RR” - dodaje Krzysztof Rygiel, partner zarządzający w RR. 
 

Szop w nazwie i identyfikacji wizualnej ma podkreślać zwinność i spryt zespołu RR, jest też naturalnym łącznikiem ze światem popkultury.  

Obecnie w portfolio agencji są już dwaj klienci pozyskani na drodze rekomendacji.

Za opracowanie identyfikacji wizualnej odpowiada krakowska agencja YOHO

Źródło: RedRaccoon

www.redraccoon.pl 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764