logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reebok rozpoczyna akcję promocyjną ''Kioski Reebok EasyTone''

   01.04.2011, przeczytano 2670 razy
ilustracjastrzałka

2 kwietnia marka Reebok rozpoczyna akcję promocyjną przygotowaną specjalnie do wsparcia kolekcji odzieży i butów EasyTone. W ramach akcji zaplanowano działania w sklepach, ambient uliczny w okolicach galerii handlowych i w centrach miast - dodatkowo zaplanowano konkurs dla konsumentów z możliwością wygrania sześciodniowej wycieczki do Lizbony dla dwóch osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reebok-rozpoczyna-akcje-promocyjna---kioski-reebok-easytone--,12274,artykul.html

W ciągu siedmiu weekendów (piątek - niedziela) od 2 kwietnia do 21 maja, w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu i Katowicach pojawią się ''kioski EasyTone'', wyposażone w specjalnie zaprojektowane standy prezentujące ubrania i buty z kolekcji Reebok EasyTone, lustra oraz maty pozwalające sprawdzić, jak działają buty, które, według zapewnień producenta, ''formują i wzmacniają mięśnie nóg i pośladków''.

W czasie trwania promocji po głównych ulicach wymienionych miast będą maszerować hostessy zachęcające do reformowania swojego ciała na wiosnę oraz do obejrzenia aktualnej kolekcji obuwia Reebok EasyTone i TrainTone, przymierzenia butów oraz poznania szczegółów promocji konsumenckiej. Oprócz tego w każdym z 55 sklepów biorących udział w akcji ma być dostępna ''ekspertka EasyTone'', która doradzi w wyborze butów dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta.

Każdy, kto dokona zakupu butów EasyTone, TrainTone lub RunTone w okresie kwiecień-maj w sklepach biorących udział w akcji, otrzymać ma nagrodę gwarantowaną - pamięć przenośną o pojemności 2 GB w formie bransoletki na rękę Reebok EasyTone. Zakup butów EasyTone, wypełnienie kuponu konkursowego dokończeniem zdania ''Buty Reebok to mój sposób na…'' i wrzucenie go do urny w sklepie pozwoli wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą główną jest wycieczka dla dwóch osób na sześć dni do Lizbony, bądź dwa bony o wartości 700 zł do realizacji w sklepach Reebok.

Źródło: ARBOvision

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764