logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Regionalna kampania Huawei

  PR 04.12.2019, przeczytano 780 razy
ilustracjastrzałka

Na przełomie listopada i grudnia ruszyła kampania regionalna dla Huawei pod hasłem „The most powerful story is you”. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/regionalna-kampania-huawei,384970,artykul.html

Kampania regionalna została wyprodukowana na rynki Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawię. Spoty telewizyjne będą prezentowane łącznie w 13 krajach, m.in. Austrii, Czechach oraz Chorwacji. Emisja spotów rozpoczęła się na przełomie listopada i grudnia (w Polsce – 25 listopada) i potrwa do końca roku. Ponadto kampania obejmuje działania online oraz OOH.

Celem kampanii jest ugruntowanie wizerunku marki w regionie oraz wzmocnienie pozycjonowania wokół idei „Make it possible”. Grupą docelową są dotychczasowi oraz potencjalni użytkownicy produktów Huawei.

W spocie telewizyjnym marka Huawei przedstawia różnych bohaterów, którzy wytrwale i konsekwentnie dążą do osiągnięcia wyznaczonych celów. Na swojej drodze mierzą się z wieloma trudnościami i wątpliwościami. To właśnie pokonywanie przeszkód sprawia, że bohaterowie stają się silniejsi. Spot pokazuje, jak marka Huawei wspiera i inspiruje swoich konsumentów w wytrwałej pracy do osiągania ważnych celów. Do kampanii zostali zaangażowani lokalni celebryci z Austrii, Słowacji czy Czech. W Polsce kampanię wspiera Robert Lewandowski.

Komentując pomysł kreatywny Rafał Michałek – Czerepak, CEE & Nordic Creative Director w Huawei powiedział:

- Wspólnie z Havasem stworzyliśmy kreację, która wyróżnia się na tle reklam z sektora telekomunikacyjnego - skupiliśmy się na wartościach ważnych dla naszych konsumentów. W przemyślany i kreatywny sposób pokazaliśmy emocjonalne historie, z którymi utożsamić się może każdy z nas – to historie o pokonywaniu codziennych trudności – niezależnie od tego czym ta trudność jest dla konkretnej osoby. Postawiliśmy na szybką i dynamiczną akcję ze świetną grą aktorów oraz pięknymi zdjęciami. Dążenie do tego efektu przypomina historię z naszego filmu, były wzloty i upadki, walka o ujęcia, kadry, ale właśnie dlatego jest jeszcze bardziej emocjonująca. Dobrze jest mieć agencję i reżysera, którzy są partnerami, wspierającymi, ale jednocześnie walczącymi o swoje racje.

Źródło: Havas Creative Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
ISE 2025: ePaper dla DOOH od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza portfolio swojej energooszczędnej technologii ePaper, oferując większe rozmiary i rozwiązania do zastosowań typu outdoor. Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 w Barcelonie, odwiedzający stoisko E500 w hali 3 mogą zobaczyć i porównać szeroką gamę produktów ePaper z powierzchnią przypominającą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764