logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama, poligrafia i marketing pod żaglami

   03.03.2003, przeczytano 1844 razy

W zbliżającym się sezonie zostaną zorganizowane trzy imprezy żeglarskich dla pasjonatów tego sportu z branż: reklamowej, marketingowej oraz poligraficzno-wydawniczej. Każda z nich będzie miała rangę oficjalnych mistrzostw Polski Polskiego Związku Żeglarskiego. Dwie z nich są kontynuacją edycji zeszłorocznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama%2C-poligrafia-i-marketing-pod-zaglami,1502,artykul.html

Reklamowe Mistrzostwa Polski w Żeglarstwie AdvertCup 2003 zostaną rozegrane w Gdyni pomiędzy 20 a 22 czerwca i są adresowane do pracowników agencji reklamowych, domów mediowych czy działów reklamy mediów. W 2002 roku do rywalizacji stanęło 20 załóg, wśród których znalazły się ekipy takich firm jak AD Fabrika FCB, telewizji TVN, Polskiego Radia czy domu mediowego OMD (więcej na http://www.ezagle.pl/mistrzostwa )

Swoje pierwsze wydanie będą miały Marketingowe Mistrzostwa Polski MarketingCup 2003, które zaplanowane są na weekend pomiędzy 15 a 17 sierpnia na wodach Zatoki Puckiej. Na imprezę zostaną zaproszeni zawodnicy z działów marketingu, agencji marketingowych i PR.

Mistrzostwa Polski Poligrafów i Wydawców PrintCup 2003, podobnie jak w zeszłym roku, odbędą się w ośrodku Almaturu w Giżycku, 13 i 14 września. Na starcie staną przedstawiciele firm poligraficznych i wydawnictw. W ostatnich zawodach wzięły udział tak znane firmy jak Heidelberg, RR Donneley czy wydawnictwo Hearst Marquard Publishing Sp. z o.o. (więcej na http://www.ezagle.pl/poligrafia )

W programie wszystkich imprez znajdą się także atrakcje pozasportowe, koncerty, imprezy integracyjne oraz specjalny program dla osób towarzyszących. Szczegóły zostaną opublikowane drugiej połowie marca na stronie internetowej http://www.ezagle.pl/grandprix

Patronat medialny nad całym cyklem objęły: miesięczniki Rejs i Poligrafia Polska oraz portal Polskie Żagle.com

Organizator prosi o kontakt firmy i instytucje zainteresowane uczestniczeniem w kosztach organizacji regat ( sponsoring lub patronat medialny) o kontakt telefoniczny lub mailowy. Wszelkich informacji udziela Arkadiusz Stefaniak,
tel 0-694 887 889, e-mail: info@ezagle.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764