W zbliżającym się sezonie zostaną zorganizowane trzy imprezy żeglarskich dla pasjonatów tego sportu z branż: reklamowej, marketingowej oraz poligraficzno-wydawniczej. Każda z nich będzie miała rangę oficjalnych mistrzostw Polski Polskiego Związku Żeglarskiego. Dwie z nich są kontynuacją edycji zeszłorocznych.
Reklamowe Mistrzostwa Polski w Żeglarstwie AdvertCup 2003 zostaną rozegrane w Gdyni pomiędzy 20 a 22 czerwca i są adresowane do pracowników agencji reklamowych, domów mediowych czy działów reklamy mediów. W 2002 roku do rywalizacji stanęło 20 załóg, wśród których znalazły się ekipy takich firm jak AD Fabrika FCB, telewizji TVN, Polskiego Radia czy domu mediowego OMD (więcej na http://www.ezagle.pl/mistrzostwa )
Swoje pierwsze wydanie będą miały Marketingowe Mistrzostwa Polski MarketingCup 2003, które zaplanowane są na weekend pomiędzy 15 a 17 sierpnia na wodach Zatoki Puckiej. Na imprezę zostaną zaproszeni zawodnicy z działów marketingu, agencji marketingowych i PR.
Mistrzostwa Polski Poligrafów i Wydawców PrintCup 2003, podobnie jak w zeszłym roku, odbędą się w ośrodku Almaturu w Giżycku, 13 i 14 września. Na starcie staną przedstawiciele firm poligraficznych i wydawnictw. W ostatnich zawodach wzięły udział tak znane firmy jak Heidelberg, RR Donneley czy wydawnictwo Hearst Marquard Publishing Sp. z o.o. (więcej na http://www.ezagle.pl/poligrafia )
W programie wszystkich imprez znajdą się także atrakcje pozasportowe, koncerty, imprezy integracyjne oraz specjalny program dla osób towarzyszących. Szczegóły zostaną opublikowane drugiej połowie marca na stronie internetowej http://www.ezagle.pl/grandprix
Patronat medialny nad całym cyklem objęły: miesięczniki Rejs i Poligrafia Polska oraz portal Polskie Żagle.com
Organizator prosi o kontakt firmy i instytucje zainteresowane uczestniczeniem w kosztach organizacji regat ( sponsoring lub patronat medialny) o kontakt telefoniczny lub mailowy. Wszelkich informacji udziela Arkadiusz Stefaniak,
tel 0-694 887 889, e-mail: info@ezagle.pl