logo
WIADOMOŚCI

Reklama Allegro hitem Youtube: Ads Leaderboard 11/17

redakcja   23.12.2017, przeczytano 645 razy
ilustracjastrzałka

Zestawienie za listopad otwiera świąteczne wideo od Allegro opowiadające historię chłopca i jego indiańskiego talizmanu. Na drugim miejscu znalazł się lider październikowej listy, czyli film o interaktywnych jajkach Hatchimals w formule unboxing, a trzecie miejsce przypadło reklamie, w której Tomasz Oświeciński zachęca do treningów. Do zestawienia trafiły również popularny już od dłuższego czasu Gang Świeżaków i wideo rozpoczynające teaserową kampanię “Rodzina Oddano”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-allegro-hitem-youtube:-ads-leaderboard-11-17,34962,artykul.html

W listopadzie użytkownicy YouTube szczególnie chętnie oglądali bożonarodzeniowe wideo od Allegro: Podziel się tym, co masz cennego | Czego szukasz? | Talizman. Wzruszający film opowiada historię chłopca i jego indiańskiego talizmanu, który przynosi szczęście i pomaga w trudnych chwilach. Wideo – jak sugeruje sam tytuł – zachęca także do dzielenia się z innymi:

Drugie miejsce na liście najchętniej oglądanych spotów zajął lider październikowego zestawienia, czyli film Jajka Hatchimals UNBOXING Open BOX pokazujący, jak dzieci opiekują się wyjętym z pudełka jajkiem, a dzięki ich staraniom w końcu wykluwa się z niego pluszowy stworek:

Na trzecim miejscu znalazła się z kolei reklama portalu budujmase.pl z udziałem aktora i trenera personalnego Tomasza Oświecińskiego, który zachęca w niej do rozpoczęcia treningów siłowych (Tomasz Oświeciński i jego akcja z budujmase.pl) – być może internauci już zaczęli myśleć o noworocznych postanowieniach?

Czwarte miejsce przypadło spotowi Biedronki Gang Świeżaków 2, który utrzymuje się w topowej piątce już od kilku miesięcy:

Zestawienie zamyka natomiast utrzymany w parodystycznej konwencji film RODZINA ODDANO - #1 PORA-CHUNKI z Andrzejem Grabowskim i Tomaszem Oświecińskim w rolach gangsterów:

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

  • Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.
  • Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: YouTube

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
hellado, 27.12.2017

2,250,406 views

Niestety, brak informacji o tym po jakim czasie YT zalicza 'view'.

avatar użytkownika
redakcja, 27.12.2017

Może da się do sprawdzić eksperymentalnie, przy użyciu klawisza F5?  

Najnowsze w tym dziale:

Czerwiec: triumf serwisów sportowych
Mistrzostwa świata w piłce nożnej wpłynęły na wzrost popularności portali sportowych. Z kolei zakończenie roku szkolnego przełożyło się na spadek zainteresowania serwisami o edukacji. Więcej o tym, jak Polacy korzystali z sieci w czerwcu 2018 roku, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa.
Badanie: Niekupujący w sieci – kim są i dlaczego nie ufają e-sklepom?
Z tegorocznego raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że 44 proc. polskich internautów wciąż nie zdecydowało się na zakupy online. Dlaczego wolą kupować w tradycyjnych sklepach i co mogłoby ich skłonić do zmiany zdania?
Aukcja charytatywna Rock Radia na rzecz Fundacji Rak’n’Roll
W poniedziałek, 16 lipca br. w letnim studiu Rock Radia w Krakowie zespół Big Cyc zainauguruje internetową aukcję charytatywną Rock Radia na rzecz Fundacji Rak’n’Roll – Wygraj życie. Licytowana będzie piłka mundialowa z autografami gwiazd, które odwiedziły redakcję stacji w czasie trwania mistrzostw świata w Rosji. Zebrane w ten sposób środki...
Serwis WP Sportowefakty wygrywa tegoroczny mundial
Zgodnie z najnowszymi wynikami badania Gemius/PBI w czerwcu odwiedziło go 8,8 mln realnych użytkowników. To najlepszy wynik wśród serwisów sportowych w polskim internecie.
Postbooster – nowe narzędzie do promowania postów na Facebooku
Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
 
niedziela 15.07.2018, 139 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone