logo
WIADOMOŚCI

Reklama Allegro hitem Youtube: Ads Leaderboard 11/17

   23.12.2017, przeczytano 706 razy
ilustracjastrzałka

Zestawienie za listopad otwiera świąteczne wideo od Allegro opowiadające historię chłopca i jego indiańskiego talizmanu. Na drugim miejscu znalazł się lider październikowej listy, czyli film o interaktywnych jajkach Hatchimals w formule unboxing, a trzecie miejsce przypadło reklamie, w której Tomasz Oświeciński zachęca do treningów. Do zestawienia trafiły również popularny już od dłuższego czasu Gang Świeżaków i wideo rozpoczynające teaserową kampanię “Rodzina Oddano”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-allegro-hitem-youtube%3A-ads-leaderboard-11-17,34962,artykul.html

W listopadzie użytkownicy YouTube szczególnie chętnie oglądali bożonarodzeniowe wideo od Allegro: Podziel się tym, co masz cennego | Czego szukasz? | Talizman. Wzruszający film opowiada historię chłopca i jego indiańskiego talizmanu, który przynosi szczęście i pomaga w trudnych chwilach. Wideo – jak sugeruje sam tytuł – zachęca także do dzielenia się z innymi:

Drugie miejsce na liście najchętniej oglądanych spotów zajął lider październikowego zestawienia, czyli film Jajka Hatchimals UNBOXING Open BOX pokazujący, jak dzieci opiekują się wyjętym z pudełka jajkiem, a dzięki ich staraniom w końcu wykluwa się z niego pluszowy stworek:

Na trzecim miejscu znalazła się z kolei reklama portalu budujmase.pl z udziałem aktora i trenera personalnego Tomasza Oświecińskiego, który zachęca w niej do rozpoczęcia treningów siłowych (Tomasz Oświeciński i jego akcja z budujmase.pl) – być może internauci już zaczęli myśleć o noworocznych postanowieniach?

Czwarte miejsce przypadło spotowi Biedronki Gang Świeżaków 2, który utrzymuje się w topowej piątce już od kilku miesięcy:

Zestawienie zamyka natomiast utrzymany w parodystycznej konwencji film RODZINA ODDANO - #1 PORA-CHUNKI z Andrzejem Grabowskim i Tomaszem Oświecińskim w rolach gangsterów:

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

  • Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.
  • Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: YouTube

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

2,250,406 views

Niestety, brak informacji o tym po jakim czasie YT zalicza 'view'.

avatar użytkownika
,

Może da się do sprawdzić eksperymentalnie, przy użyciu klawisza F5?  

Najnowsze w tym dziale:

Kanały i filmy Kino Polska TV wzbogaciły pakiet Ipla Polonia
Czołowy nadawca telewizyjny w kraju Kino Polska TV SA poszerza współpracę z IPLA ­– największym serwisem rozrywki internetowej. Od października przeznaczony dla użytkowników zagranicznych pakiet IPLA POLONIA wzbogaciły kanały dystrybuowane przez nadawcę, takie jak FashionBox, Fast&FunBox, 360 Tunebox, Gametoon HD, Kino Polska International i Kino Polska...
Badanie: Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową
T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone