logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama Emirates na czubku Burdż Chalifa

  PR 10.08.2021, przeczytano 543 razy
ilustracja

Liniom Emirates nie są obce odważne reklamy, ale najnowszy klip podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej. Przedstawia on członkinię personelu pokładowego Emirates w pełnym mundurze, stojącą na samym czubku Burdż Chalifa na wysokości 828 metrów nad ziemią. Tym samym kobieta dołączyła do zaledwie garstki osób, które miały zaszczyt stanąć na szczycie najwyższego budynku świata – m.in. do Toma Cruise'a i Księcia Dubaju, Jego Wysokości Szejka Hamdana bin Mohammeda bin Rashida Al Maktouma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-emirates-na-czubku-burdz-chalifa,392588,artykul.html

30-sekundowy klip rozpoczyna się zbliżeniem, na którym widać członkinię personelu pokładowego Emirates trzymającą tablicę, taką jak w słynnej scenie z filmowego hitu z 2003 roku „Love Actually”. Gdy kamera się oddala, widzowie szybko odkrywają, że stewardessa w kultowej, czerwonej czapce i mundurze Emirates stoi na samym szczycie Burdż Chalifa, odsłaniając widok na panoramę Dubaju. Kulisy nagrań klipu można obejrzeć tutaj, czyli na kanale Emirates na YouTube oraz w innych kanałach społecznościowych linii lotniczych.

W Emirates zawsze szukamy wyzwań, chcemy przekraczać normy i przesuwać granice. Robimy to każdego dnia dzięki naszym innowacyjnym usługom, najlepszemu w swojej klasie produktowi i oczywiście dzięki naszej reklamie. Opanowanie i pewność personelu pokładowego Emirates, widocznego w reklamie, oddaje ducha naszego zespołu, który służy podróżnym i zapewnia im bezpieczeństwo. Jesteśmy dumni, że Emirates należą do nielicznie uprzywilejowanej grupy, której firma Emaar pozwoliła na filmowanie na szczycie Burdż Chalifa. Jeszcze bardziej dumą napawa nas to, że możemy zaprezentować też nasz piękny Dubaj – powiedział sir Tim Clark, prezes linii lotniczych Emirates.

ilustracjastrzałka

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Reklama została nakręcona bez tzw. zielonego ekranu ani efektów specjalnych i była wynikiem rygorystycznego planowania, szkolenia, testów i przestrzegania procedur ścisłego protokołu bezpieczeństwa. Aby wykonać manewr na szczycie budynku poruszano się na pomniejszonej powierzchni wynoszącej zaledwie 1,2 m na wysokości 828 m. Wśród personelu pokładowego Emirates przeprowadzono casting, który wyłonił kandydata, i choć było kilka chętnych i odpowiednich do wykonania tego zadania osób, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, oddelegowano profesjonalną instruktorkę skoków spadochronowych.

Przez cały czas filmowania i przygotowania do sesji bezpieczeństwo pozostawało głównym priorytetem. Na górze zbudowano specjalną platformę z przymocowanym drążkiem, na której można było stanąć. Została ona przymocowana do słupa, a także dwóch innych różnych punktów, bezpośrednio do szczytu, za pomocą ukrytej pod mundurem Emirates uprzęży.

Filmowanie rozpoczęło się o wschodzie słońca, aby uchwycić „złotą godzinę”, a zespół, w tym główna bohaterka reklamy, rozpoczął wspinaczkę na szczyt jeszcze przed wschodem słońca. Wspinaczka z poziomu 160 Burj Khalifa zajęła 1 godzinę i 15 minut, a zespół musiał przejść kilka poziomów i drabin wewnątrz budynku, aby dotrzeć na szczyt. Załoga była na szczycie przez około 5 godzin, a bohaterka klipu była ubrana w uprząż bezpieczeństwa, którą zakrywał mundur Emirates przymocowany do wykonanej na zamówienie platformy. Ta z kolei była przytwierdzona bezpośrednio do szczytu budynku. Do zarejestrowania materiału w ciągłym ujęciu użyto drona.

Reklama rejestrowana na wysokości 828 m nad ziemią jest jedną z najwyżej nagrywanych reklam, jakie kiedykolwiek powstały. Została ona opracowana i wyreżyserowana przez wewnętrzny zespół ds. marki Emirates z pomocą Prime Productions AMG z siedzibą w Dubaju.

Reklama zostanie zaadaptowana do kilku rynków w sieci Emirates, zawierając odpowiednie komunikaty dla poszczególnych odbiorców. Pierwsza kampania telewizyjna zostanie uruchomiona w Wielkiej Brytanii.

Źródło: Emirates

www.emirates.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hugo Boss zaczyna gwiazdorską kampanię, która ma odświeżyć wizerunek marek Boss i Hugo
HUGO BOSS uruchamia dwie jednoczesne kampanie promocyjne swoich marek BOSS i HUGO, w których udział wezmą liczne gwiazdy. Przedsięwzięcie stanowi pierwsze w historii marki odświeżenie jej wizerunku. Po niemal 50 latach istnienia HUGO BOSS wprowadza nowe logo dla swojej flagowej marki, czyli BOSS, jednocześnie dokonując jej rebrandingu we wszystkich punktach styczności z...
Rusza nowa kampania T-mobile
Na nartach ze znajomymi, podczas zabaw w gronie rodzinnym czy w przerwie w pracy – każda chwila ma znaczenie! Szczególnie teraz, kiedy na co dzień zmagamy się z wieloma ograniczeniami. W T-Mobile chcemy pomóc naszym klientom żyć bez limitów i przeżywać wyjątkowe momenty z bliskimi, w pełni wykorzystując dostępne możliwości. Dlatego startujemy z nową kampanią, w której...
Nowe monitory graficzne Eizo
EIZO Corporation zaprezentowało pierwsze modele ColorEdge nowej generacji: 27” CG2700X o rozdzielczości UHD i CG2700S z ekranem WQHD. Te flagowe modele będą obsługiwać standard HDR i jako pierwsze monitory graficzne EIZO będą miały wbudowaną kartę sieciową wykorzystującą złącze USB-C. Nowe modele mają też nową obudowę.
Creative Service Line dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.
Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764