logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama Emirates na czubku Burdż Chalifa

  PR 10.08.2021, przeczytano 909 razy
ilustracja

Liniom Emirates nie są obce odważne reklamy, ale najnowszy klip podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej. Przedstawia on członkinię personelu pokładowego Emirates w pełnym mundurze, stojącą na samym czubku Burdż Chalifa na wysokości 828 metrów nad ziemią. Tym samym kobieta dołączyła do zaledwie garstki osób, które miały zaszczyt stanąć na szczycie najwyższego budynku świata – m.in. do Toma Cruise'a i Księcia Dubaju, Jego Wysokości Szejka Hamdana bin Mohammeda bin Rashida Al Maktouma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-emirates-na-czubku-burdz-chalifa,392588,artykul.html

30-sekundowy klip rozpoczyna się zbliżeniem, na którym widać członkinię personelu pokładowego Emirates trzymającą tablicę, taką jak w słynnej scenie z filmowego hitu z 2003 roku „Love Actually”. Gdy kamera się oddala, widzowie szybko odkrywają, że stewardessa w kultowej, czerwonej czapce i mundurze Emirates stoi na samym szczycie Burdż Chalifa, odsłaniając widok na panoramę Dubaju. Kulisy nagrań klipu można obejrzeć tutaj, czyli na kanale Emirates na YouTube oraz w innych kanałach społecznościowych linii lotniczych.

W Emirates zawsze szukamy wyzwań, chcemy przekraczać normy i przesuwać granice. Robimy to każdego dnia dzięki naszym innowacyjnym usługom, najlepszemu w swojej klasie produktowi i oczywiście dzięki naszej reklamie. Opanowanie i pewność personelu pokładowego Emirates, widocznego w reklamie, oddaje ducha naszego zespołu, który służy podróżnym i zapewnia im bezpieczeństwo. Jesteśmy dumni, że Emirates należą do nielicznie uprzywilejowanej grupy, której firma Emaar pozwoliła na filmowanie na szczycie Burdż Chalifa. Jeszcze bardziej dumą napawa nas to, że możemy zaprezentować też nasz piękny Dubaj – powiedział sir Tim Clark, prezes linii lotniczych Emirates.

ilustracjastrzałka

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Reklama została nakręcona bez tzw. zielonego ekranu ani efektów specjalnych i była wynikiem rygorystycznego planowania, szkolenia, testów i przestrzegania procedur ścisłego protokołu bezpieczeństwa. Aby wykonać manewr na szczycie budynku poruszano się na pomniejszonej powierzchni wynoszącej zaledwie 1,2 m na wysokości 828 m. Wśród personelu pokładowego Emirates przeprowadzono casting, który wyłonił kandydata, i choć było kilka chętnych i odpowiednich do wykonania tego zadania osób, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, oddelegowano profesjonalną instruktorkę skoków spadochronowych.

Przez cały czas filmowania i przygotowania do sesji bezpieczeństwo pozostawało głównym priorytetem. Na górze zbudowano specjalną platformę z przymocowanym drążkiem, na której można było stanąć. Została ona przymocowana do słupa, a także dwóch innych różnych punktów, bezpośrednio do szczytu, za pomocą ukrytej pod mundurem Emirates uprzęży.

Filmowanie rozpoczęło się o wschodzie słońca, aby uchwycić „złotą godzinę”, a zespół, w tym główna bohaterka reklamy, rozpoczął wspinaczkę na szczyt jeszcze przed wschodem słońca. Wspinaczka z poziomu 160 Burj Khalifa zajęła 1 godzinę i 15 minut, a zespół musiał przejść kilka poziomów i drabin wewnątrz budynku, aby dotrzeć na szczyt. Załoga była na szczycie przez około 5 godzin, a bohaterka klipu była ubrana w uprząż bezpieczeństwa, którą zakrywał mundur Emirates przymocowany do wykonanej na zamówienie platformy. Ta z kolei była przytwierdzona bezpośrednio do szczytu budynku. Do zarejestrowania materiału w ciągłym ujęciu użyto drona.

Reklama rejestrowana na wysokości 828 m nad ziemią jest jedną z najwyżej nagrywanych reklam, jakie kiedykolwiek powstały. Została ona opracowana i wyreżyserowana przez wewnętrzny zespół ds. marki Emirates z pomocą Prime Productions AMG z siedzibą w Dubaju.

Reklama zostanie zaadaptowana do kilku rynków w sieci Emirates, zawierając odpowiednie komunikaty dla poszczególnych odbiorców. Pierwsza kampania telewizyjna zostanie uruchomiona w Wielkiej Brytanii.

Źródło: Emirates

www.emirates.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764