logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama GP wyróżniona w konkursie Złote Orły

  PR 11.12.2004, przeczytano 3087 razy

Spot reklamowy GP „Zmień baterie na lepsze” został wyróżniony w 7. edycji festiwalu reklamowego w Polsce. GP Battery (Poland) otrzymało nagrodę prestiżowego konkursu Złote Orły w kategorii film – dom, biuro, środowisko za spot pt. „Zwierzęta”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-gp-wyrozniona-w-konkursie-zlote-orly,2517,artykul.html

Małgorzata Aftowicz odbierając nagrodę w imieniu GP Battery (Poland) szczególnie serdecznie podziękowała agencji, domowi produkcyjnemu MetroFilms, reżyserowi Jarowi Minkowiczowi oraz dyrektorowi kreatywnemu Arturowi Krutowiczowi. Sukces ten jest tym większy, że dla GP była to pierwsza kampania telewizyjna. W kategorii film – dom, biuro, środowisko nie przyznano głównej nagrody.

Tegoroczne jury szukało takich kreacji, które odzwierciedlały aktualny stan i poziom polskiej reklamy jednocześnie zakładając, że pora, aby profesjonalizm stał się standardem i dlatego nagrody otrzymały tylko prace wybijające się ponad ten poziom. Pełna humoru reklama GP skierowana była przede wszystkim do osób młodych, do których twórcy spotu dopasowali surrealistyczną narrację połączoną z klasyczną stylistyką filmowania. Tłem muzycznym towarzyszącym obrazowi jest „metaliczny”, nowoczesny dźwięk, który dodatkowo wzmacnia przekaz reklamy kierowanej do młodego pokolenia.
Akcja spotu telewizyjnego rozpoczyna się w poczekalni, przed gabinetem specjalisty chorób zwierząt. Pierwszym pacjentem jest żółw symbolizujący powolność, ale i długowieczność. Specjalista wybiera odpowiednią baterię, aby ożywić pozbawione energii zwierzę. Żółw po „zaaplikowaniu” baterii GP dostaje dawkę energii, która sprawia, że nabiera szybkości niczym odrzutowiec. “Zmień baterie na lepsze” to dewiza specjalisty, który jest w stanie sprostać największym wyzwaniom, nawet znaleźć odpowiednią dawkę energii dla słonia.

Festiwal Złote Orły istnieje od 1998 roku i jest aktualnie najstarszym festiwalem reklamowym w kraju. Celem konkursu jest promowanie polskiej reklamy i jej twórców, a Złoty Orzeł nagrodą, o którą się zabiega.
Firma GP Battery (Poland) już od 11 lat należy do liderów krajowego rynku bateryjnego. Celem działań reklamowych i public relations prowadzonych przez GP Battery (Poland) jest budowanie wizerunku firmy zaawansowanej technologicznie, której produkty spełniają rygorystyczne standardy przemysłowe oraz znajdują zastosowanie w sprzęcie najnowszej generacji. Ponadto firmie zależy na zapoznaniu jak najszerszej liczby potencjalnych odbiorców z zaletami korzystania z produktów GP Batteries oraz na edukowaniu użytkowników.

Źródło: GP Batteries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764