Spot reklamowy GP „Zmień baterie na lepsze” został wyróżniony w 7. edycji festiwalu reklamowego w Polsce. GP Battery (Poland) otrzymało nagrodę prestiżowego konkursu Złote Orły w kategorii film – dom, biuro, środowisko za spot pt. „Zwierzęta”.
Małgorzata Aftowicz odbierając nagrodę w imieniu GP Battery (Poland) szczególnie serdecznie podziękowała agencji, domowi produkcyjnemu MetroFilms, reżyserowi Jarowi Minkowiczowi oraz dyrektorowi kreatywnemu Arturowi Krutowiczowi. Sukces ten jest tym większy, że dla GP była to pierwsza kampania telewizyjna. W kategorii film – dom, biuro, środowisko nie przyznano głównej nagrody.
Tegoroczne jury szukało takich kreacji, które odzwierciedlały aktualny stan i poziom polskiej reklamy jednocześnie zakładając, że pora, aby profesjonalizm stał się standardem i dlatego nagrody otrzymały tylko prace wybijające się ponad ten poziom. Pełna humoru reklama GP skierowana była przede wszystkim do osób młodych, do których twórcy spotu dopasowali surrealistyczną narrację połączoną z klasyczną stylistyką filmowania. Tłem muzycznym towarzyszącym obrazowi jest „metaliczny”, nowoczesny dźwięk, który dodatkowo wzmacnia przekaz reklamy kierowanej do młodego pokolenia.
Akcja spotu telewizyjnego rozpoczyna się w poczekalni, przed gabinetem specjalisty chorób zwierząt. Pierwszym pacjentem jest żółw symbolizujący powolność, ale i długowieczność. Specjalista wybiera odpowiednią baterię, aby ożywić pozbawione energii zwierzę. Żółw po „zaaplikowaniu” baterii GP dostaje dawkę energii, która sprawia, że nabiera szybkości niczym odrzutowiec. “Zmień baterie na lepsze” to dewiza specjalisty, który jest w stanie sprostać największym wyzwaniom, nawet znaleźć odpowiednią dawkę energii dla słonia.
Festiwal Złote Orły istnieje od 1998 roku i jest aktualnie najstarszym festiwalem reklamowym w kraju. Celem konkursu jest promowanie polskiej reklamy i jej twórców, a Złoty Orzeł nagrodą, o którą się zabiega.
Firma GP Battery (Poland) już od 11 lat należy do liderów krajowego rynku bateryjnego. Celem działań reklamowych i public relations prowadzonych przez GP Battery (Poland) jest budowanie wizerunku firmy zaawansowanej technologicznie, której produkty spełniają rygorystyczne standardy przemysłowe oraz znajdują zastosowanie w sprzęcie najnowszej generacji. Ponadto firmie zależy na zapoznaniu jak najszerszej liczby potencjalnych odbiorców z zaletami korzystania z produktów GP Batteries oraz na edukowaniu użytkowników.
Źródło: GP Batteries