logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama i marketing warte 1.3 biliona dolarów

  PR 27.08.2018, przeczytano 531 razy

Wartość globalnego rynku marketingu i reklamy ma wynieść w tym roku 1.3 biliona dolarów - twierdzi amerykańska firma badawcza PQ Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-i-marketing-warte-1.3-biliona-dolarow,37707,artykul.html

Zdaniem PQ Media, w 2018 roku wzrost wartości tego rynku osiągnie aż 5,5 procenta - to najwięcej od 2008 roku. Szacunki te obejmują reklamę w tradycyjnych mediach, jak telewizja, oraz reklamę w cyfrowych i alternatywnych kanałach.

Analitycy PQ Media twierdzą, że tradycyjna reklama i marketing wzrosną w tym roku o 2,1 proc. do 803 miliardów dolarów. Reklama w mediach cyfrowych i marketing online urośnie o 11,6 proc. do kwoty 496 miliardów dolarów. Prognozy te powstały na podstawie analizy 20 największych rynków medialnych na świecie.

- Polski rynek reklamy wpisuje się doskonale w ten trend. W tym roku spodziewany jest u nas wzrost rzędu prawie 5 procent, do kwoty 7,5 miliarda złotych. Również w Polsce wartość tego rynku ciągną w górę telewizja i internet - mówi Grzegorz Sławatyński z Data Exchanger, brokera danych marketingowych.

PQ Media uważa, że w 2019 roku należy spodziewać się wolniejszego rozwoju na globalnym rynku - reklama i marketing w tradycyjnych kanałach wzrost o 0,8 procenta. Digitalowa reklama/marketing może liczyć na 10,7 proc.

Źródło: Data Exchanger

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710 obiektach wykazała, że w I kwartale br. ruch w galeriach spadł o blisko 5% rdr. Natomiast odwiedzających było o niecały 1% mniej niż rok wcześniej. Częstotliwość wizyt zmniejszyła się rok do roku o ponad 4%, za to zwiększył się czas spędzany w tego typu placówkach. Ostatnio był średnio dłuższy o ponad 2...
Leasing uwolniony z papieru po 24 latach?
Czy umowę leasingu, podobnie jak umowę kredytu lub pożyczki, będzie można wreszcie zawrzeć elektronicznie? Jest projekt ustawy, który usuwa archaiczny nakaz zachowania formy pisemnej, obowiązujący od 2000 roku . Oszczędności z wyeliminowania papierowych umów leasingu mogą wynieść ok. 15 mln zł rocznie – szacuje Carsmile.
Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce
Klienci, którzy przyzwyczaili się do kupowania w sieci, są w niej coraz aktywniejsi. W konsekwencji z roku na rok w wielu kategoriach poziom wydatków rośnie, a co za tym idzie, zwiększa się także wartość polskiego rynku e-commerce.
Zetki o Zetkach. Jakie jest pokolenie Zet w Polsce?
Roszczeniowi małolaci, którym nie chce się pracować, przyklejeni do smartfona i liczący się jedynie z opinią influencerów? O generacji Zet krąży wiele mitów. Co jest jednak najważniejsze dla osób urodzonych w latach 1997-2012? Jacy powinni być ich zdaniem pracodawcy? Na co najczęściej wydają pieniądze? Czy gromadzą...
Odczyt Barometru EFL na II kwartał br. wyniósł 52,6 pkt. i jest o 0,1 pkt. wyższy w ujęciu kwartalnym i o 4,9 pkt. wyższy w ujęciu rocznym. Obecnie odnotowana wartość to najwyższy wynik od II kwartału 2021 roku (52,8 pkt.), a w ostatnich pomiarach zauważalny jest systematyczny wzrost wartości wskaźnika Barometru. Eksperci EFL zwracają także uwagę na rosnący już od roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764