logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama Kas Stefczyka wśród ulubionych spotów Polaków

  PR 13.07.2013, przeczytano 1135 razy

Spot reklamowy Kas Stefczyka z Arturem Żmijewskim uplasował się na czwartym miejscu wśród ulubionych przez widzów reklam telewizyjnych w kwietniu br. – wynika z badania na zlecenie domu mediowego Lowe Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-kas-stefczyka-wsrod-ulubionych-spotow-polakow,19254,artykul.html

Badaniem objęto nowe spoty reklamowe emitowane we wszystkich polskich stacjach telewizyjnych w kwietniu br. Reklamy podzielono na dwie kategorie: Liga Mistrzów i Polish Open. W pierwszej przedstawiono widzom listę 10. spotów do wyboru, a w drugiej widzowie wskazywali reklamy spontanicznie. W kategorii Liga Mistrzów reklama Kas Stefczyka z Arturem Żmijewskim „Zasługujesz na niższe raty” zajęła czwartą lokatę, natomiast w kategorii Polish Open kampania Kas uplasowała się na szóstym miejscu.

Współpraca reklamowa Artura Żmijewskiego z Kasami Stefczyka trwa od 2,5 roku. Od tej pory wizerunek jednego z najbardziej lubianych przez Polaków aktora wykorzystywany jest konsekwentnie w przekazach reklamowych Kas.

- Zaangażowanie Artura Żmijewskiego do współpracy z Kasami Stefczyka było dobrze przemyślanym krokiem – mówi Zuzanna Kosecka, wiceprezes agencji reklamowej Apella odpowiedzialnej za kampanie reklamowe Kas Stefczyka. – Nawiązując tę współpracę, kierowaliśmy się wartościami, które reprezentują bohaterowie kreowani przez aktora, a także pozytywnymi skojarzeniami, jakie budzi wśród odbiorców. Wszystko to doskonale wpisuje się w ideę działania spółdzielczych kas, opartą na zaufaniu i dostarczaniu uczciwych usług finansowych.

Badania przeprowadziła firma Ipsos na zlecenie domu mediowego Lowe Media. Objęto nim 1007 mieszkańców polskich miast powyżej 16 roku życia.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764