Spot reklamowy Kas Stefczyka z Arturem Żmijewskim uplasował się na czwartym miejscu wśród ulubionych przez widzów reklam telewizyjnych w kwietniu br. – wynika z badania na zlecenie domu mediowego Lowe Media.
Badaniem objęto nowe spoty reklamowe emitowane we wszystkich polskich stacjach telewizyjnych w kwietniu br. Reklamy podzielono na dwie kategorie: Liga Mistrzów i Polish Open. W pierwszej przedstawiono widzom listę 10. spotów do wyboru, a w drugiej widzowie wskazywali reklamy spontanicznie. W kategorii Liga Mistrzów reklama Kas Stefczyka z Arturem Żmijewskim „Zasługujesz na niższe raty” zajęła czwartą lokatę, natomiast w kategorii Polish Open kampania Kas uplasowała się na szóstym miejscu.
Współpraca reklamowa Artura Żmijewskiego z Kasami Stefczyka trwa od 2,5 roku. Od tej pory wizerunek jednego z najbardziej lubianych przez Polaków aktora wykorzystywany jest konsekwentnie w przekazach reklamowych Kas.
- Zaangażowanie Artura Żmijewskiego do współpracy z Kasami Stefczyka było dobrze przemyślanym krokiem – mówi Zuzanna Kosecka, wiceprezes agencji reklamowej Apella odpowiedzialnej za kampanie reklamowe Kas Stefczyka. – Nawiązując tę współpracę, kierowaliśmy się wartościami, które reprezentują bohaterowie kreowani przez aktora, a także pozytywnymi skojarzeniami, jakie budzi wśród odbiorców. Wszystko to doskonale wpisuje się w ideę działania spółdzielczych kas, opartą na zaufaniu i dostarczaniu uczciwych usług finansowych.
Badania przeprowadziła firma Ipsos na zlecenie domu mediowego Lowe Media. Objęto nim 1007 mieszkańców polskich miast powyżej 16 roku życia.
Źródło: Apella