logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama Kas Stefczyka wśród ulubionych spotów Polaków

  PR 13.07.2013, przeczytano 1636 razy

Spot reklamowy Kas Stefczyka z Arturem Żmijewskim uplasował się na czwartym miejscu wśród ulubionych przez widzów reklam telewizyjnych w kwietniu br. – wynika z badania na zlecenie domu mediowego Lowe Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-kas-stefczyka-wsrod-ulubionych-spotow-polakow,19254,artykul.html

Badaniem objęto nowe spoty reklamowe emitowane we wszystkich polskich stacjach telewizyjnych w kwietniu br. Reklamy podzielono na dwie kategorie: Liga Mistrzów i Polish Open. W pierwszej przedstawiono widzom listę 10. spotów do wyboru, a w drugiej widzowie wskazywali reklamy spontanicznie. W kategorii Liga Mistrzów reklama Kas Stefczyka z Arturem Żmijewskim „Zasługujesz na niższe raty” zajęła czwartą lokatę, natomiast w kategorii Polish Open kampania Kas uplasowała się na szóstym miejscu.

Współpraca reklamowa Artura Żmijewskiego z Kasami Stefczyka trwa od 2,5 roku. Od tej pory wizerunek jednego z najbardziej lubianych przez Polaków aktora wykorzystywany jest konsekwentnie w przekazach reklamowych Kas.

- Zaangażowanie Artura Żmijewskiego do współpracy z Kasami Stefczyka było dobrze przemyślanym krokiem – mówi Zuzanna Kosecka, wiceprezes agencji reklamowej Apella odpowiedzialnej za kampanie reklamowe Kas Stefczyka. – Nawiązując tę współpracę, kierowaliśmy się wartościami, które reprezentują bohaterowie kreowani przez aktora, a także pozytywnymi skojarzeniami, jakie budzi wśród odbiorców. Wszystko to doskonale wpisuje się w ideę działania spółdzielczych kas, opartą na zaufaniu i dostarczaniu uczciwych usług finansowych.

Badania przeprowadziła firma Ipsos na zlecenie domu mediowego Lowe Media. Objęto nim 1007 mieszkańców polskich miast powyżej 16 roku życia.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764