Biuro reklamy kinowej New Age Media wprowadza nową politykę cenową. Zmiana polega na zróżnicowaniu cen spotów w blokach reklamowych, ze względu na rodzaje filmów, przed którymi są wyświetlane. Reklamy poprzedzające największe hity kinowe o największym potencjale frekwencyjnym będą droższe od tych emitowanych przed pozostałymi produkcjami filmowymi.
Takie rozwiązanie umożliwi stworzenie bardziej sprecyzowanego zakresu oferty NAM przy jednoczesnym zapewnieniu najlepszej jakości usług i gwarancji ograniczonej długości bloków reklamowych. – mówi Bianka Pawlewska, Vice President of Cinema Advertising New Age Media
Filmy z największym potencjałem frekwencyjnym w zbliżającym się 1Q2017 to m.in. trzecia część ekranizacji światowego bestselleru „Nowe Oblicze Greya”, „Kobiety Mafii” – kolejny film Patryka Vegi, którego produkcje w ostatnich latach cieszą się ogromnym zainteresowaniem, „Czarna Pantera” amerykański film akcji nakręcony na podstawie serii komiksów o superbohaterze, a także „Pitbull: Ostatni Pies”, „Tomb Raider” i „Czerwona Jaskółka”.
Źródło: New Age Media