logo
WIEDZA

Reklama kinowa sposobem na konkurencję?

Mateusz Zawiślak  PR 07.08.2017, przeczytano 532 razy

Duża konkurencja na rynku sprawia, że przedsiębiorcy stale muszą poszukiwać skutecznych sposobów, aby wyróżnić się na tle innych firm. Pomysłowa kampania marketingowa to nie wszystko – ważny jest również kanał, jakim reklama dociera do odbiorców. Tradycyjne media cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem, dlatego warto zastanowić się nad prezentacją produktów i usług w kinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-kinowa-sposobem-na-konkurencje,33335,artykul.html

Reklama w prasie, radiu lub telewizji nie zawsze odnosi oczekiwany skutek, ponieważ jej odbiorcy nierzadko pomijają ją podczas oglądania ulubionych programów, czy też czytania gazety. Nic więc dziwnego, że coraz większym zainteresowaniem cieszą się reklamy statyczne i spoty emitowane w kinie. Zaprezentowanie w ten sposób oferowanych usług lub produktów jest więc doskonałym sposobem, aby budować pozytywny wizerunek marki, a jednocześnie dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Reklama w kinie ma też inne zalety.

Reklamy w kinie – dlaczego warto?

Kino to miejsce, które odwiedzane jest każdego dnia przez dużą grupę osób. Ponieważ kojarzy się ono z rozrywką i przyjemnym spędzaniem czasu, umieszczana w nim reklama może przynieść lepszy skutek, niż marketing w telewizji, prasie lub radiu. Kino media to przede wszystkim doskonała jakość obrazu i dźwięku emitowanych reklam. Ważny w tym przypadku jest również fakt, że widzowie bardziej skupiają się na spocie, niż ma to miejsce w przypadku oglądania reklamy w telewizji. Warto wspomnieć, że niektóre firmy, jak np, Multikino Media zapewniają prezentowanie filmów marketingowych przy zgaszonym świetle, co przekłada się na jeszcze większe skupienie widzów. W takich warunkach odbiorcy łatwiej zapamiętują nazwę marki, a także pozytywne cechy przedstawianych usług lub produktów.

Nie tylko spot

Reklamy w kinie to oczywiście nie tylko spoty prezentowane na dużym ekranie. Niemała skuteczność charakteryzuje również te nośniki, z jakimi widz ma styczność jeszcze przed rozpoczęciem seansu. Chodzi tu o ekspozycje, standy, roll upy, naklejki na podłogach czy prezentowanie produktów przez hostessy. Ponieważ kina mają obecnie rozbudowaną ofertę barów i kawiarni, klienci chętnie w nich przebywają. Inne media, jak telewizja, radio czy prasa nie zawsze kojarzą się pozytywnie, w przeciwieństwie do przestrzeni kojarzonej z miłym spędzaniem czasu i rozrywką.

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Kluczem do sukcesu jest niewątpliwie atrakcyjna dla odbiorcy akcja marketingowa. Trzeba jednak wiedzieć, że nawet najlepsza reklama nie przyniesie oczekiwanego efektu, jeśli nie zostanie pokazana dużej grupie odbiorców, kino jest więc idealnym miejscem do prezentowania ofert i usług. Możliwość oddziaływania na widzów nie tylko podczas seansu, ale również w trakcie oczekiwania na film znacznie podnosi skuteczność kampanii marketingowej. Nie bez znaczenia pozostaje również atmosfera kina kojarzącego się większości osób pozytywnie. Wybierając reklamę w takim miejscu przedsiębiorcy mogą skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji i zaprezentować jako profesjonalna, nowoczesna firma z ciekawą ofertą.

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mobile i programmatic – duet doskonały?
Rynek mobile programmatic rośnie w bardzo szybkim tempie i zyskuje coraz większą popularność. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzać kampanie z zastosowaniem zaawansowanej technologii oraz danych, tak aby w pełni wykorzystać ich potencjał. Jak tworzyć efektywne kampanie przy pomocy modelu programmatic reklamy mobilnej? O tym w artykule Mariusza...
Jak zoptymalizować stronę pod urządzenia mobilne?
W marcu, Google poinformował na swoim oficjalnym blogu  o stopniowym migrowaniu witryn do indeksu mobilnego. Oznacza to, że wyniki wyszukiwania organicznego zostaną z czasem ujednolicone na wszystkich urządzeniach w oparciu o Mobile-First Index. Jak poprawnie zoptymalizować stronę pod różne urządzenia i czym jest Mobile-First Index? Na te pytania odpowiada Joanna...
Zalety wykorzystania chatbota do organizacji konkursów na Facebooku
Chociaż efektywne prowadzenie profilu marki w mediach społecznościowych staje się coraz większym wyzwaniem, konkurs na Facebooku to wciąż jeden z najlepszych sposobów na zaangażowanie społeczności. Duży zasięg wiąże się jednak z mnóstwem pracy, z której części wyręczyć nas może chatbot konkursowy.
Mimo rosnącej popularności treści wideo oraz fotograficznych portali społecznościowych, takich jak Instagram, dane tekstowe wciąż mają duże znaczenie w procesie komunikacji. Rozwój technologii spowodował rewolucję zarówno w łatwości dostępu do informacji, jak i możliwości tworzenia i publikowania nowych treści, w tym wpisów na blogach czy komentarzy. Co...
Rola dotyku w projektowaniu architektury sklepów i punktów sprzedaży
Dotyk to najbardziej pobudzający zmysł, który uzupełnia, a w niektórych przypadkach wręcz zastępuje wzrok. Klientom powinniśmy umożliwić fizyczny kontakt z towarem. Dzięki temu, będą mogli poczuć się jego właścicielami jeszcze przed zakupem. Coraz więcej marek zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest udostępnienie konsumentowi możliwości dotknięcia...
 
piątek 20.07.2018, 153 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone