WIEDZA

Reklama kinowa sposobem na konkurencję?

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 07.08.2017, przeczytano 423 razy

Duża konkurencja na rynku sprawia, że przedsiębiorcy stale muszą poszukiwać skutecznych sposobów, aby wyróżnić się na tle innych firm. Pomysłowa kampania marketingowa to nie wszystko – ważny jest również kanał, jakim reklama dociera do odbiorców. Tradycyjne media cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem, dlatego warto zastanowić się nad prezentacją produktów i usług w kinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-kinowa-sposobem-na-konkurencje,33335,artykul.html

Reklama w prasie, radiu lub telewizji nie zawsze odnosi oczekiwany skutek, ponieważ jej odbiorcy nierzadko pomijają ją podczas oglądania ulubionych programów, czy też czytania gazety. Nic więc dziwnego, że coraz większym zainteresowaniem cieszą się reklamy statyczne i spoty emitowane w kinie. Zaprezentowanie w ten sposób oferowanych usług lub produktów jest więc doskonałym sposobem, aby budować pozytywny wizerunek marki, a jednocześnie dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Reklama w kinie ma też inne zalety.

Reklamy w kinie – dlaczego warto?

Kino to miejsce, które odwiedzane jest każdego dnia przez dużą grupę osób. Ponieważ kojarzy się ono z rozrywką i przyjemnym spędzaniem czasu, umieszczana w nim reklama może przynieść lepszy skutek, niż marketing w telewizji, prasie lub radiu. Kino media to przede wszystkim doskonała jakość obrazu i dźwięku emitowanych reklam. Ważny w tym przypadku jest również fakt, że widzowie bardziej skupiają się na spocie, niż ma to miejsce w przypadku oglądania reklamy w telewizji. Warto wspomnieć, że niektóre firmy, jak np, Multikino Media zapewniają prezentowanie filmów marketingowych przy zgaszonym świetle, co przekłada się na jeszcze większe skupienie widzów. W takich warunkach odbiorcy łatwiej zapamiętują nazwę marki, a także pozytywne cechy przedstawianych usług lub produktów.

Nie tylko spot

Reklamy w kinie to oczywiście nie tylko spoty prezentowane na dużym ekranie. Niemała skuteczność charakteryzuje również te nośniki, z jakimi widz ma styczność jeszcze przed rozpoczęciem seansu. Chodzi tu o ekspozycje, standy, roll upy, naklejki na podłogach czy prezentowanie produktów przez hostessy. Ponieważ kina mają obecnie rozbudowaną ofertę barów i kawiarni, klienci chętnie w nich przebywają. Inne media, jak telewizja, radio czy prasa nie zawsze kojarzą się pozytywnie, w przeciwieństwie do przestrzeni kojarzonej z miłym spędzaniem czasu i rozrywką.

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Kluczem do sukcesu jest niewątpliwie atrakcyjna dla odbiorcy akcja marketingowa. Trzeba jednak wiedzieć, że nawet najlepsza reklama nie przyniesie oczekiwanego efektu, jeśli nie zostanie pokazana dużej grupie odbiorców, kino jest więc idealnym miejscem do prezentowania ofert i usług. Możliwość oddziaływania na widzów nie tylko podczas seansu, ale również w trakcie oczekiwania na film znacznie podnosi skuteczność kampanii marketingowej. Nie bez znaczenia pozostaje również atmosfera kina kojarzącego się większości osób pozytywnie. Wybierając reklamę w takim miejscu przedsiębiorcy mogą skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji i zaprezentować jako profesjonalna, nowoczesna firma z ciekawą ofertą.

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
poniedziałek 11.12.2017, 66 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone