logo
WIADOMOŚCI

Reklama kinowa: Nowa polityka cenowa NAM

redakcja  PR 08.01.2018, przeczytano 313 razy

Biuro reklamy kinowej New Age Media wprowadza nową politykę cenową. Zmiana polega na zróżnicowaniu cen spotów w blokach reklamowych, ze względu na rodzaje filmów, przed którymi są wyświetlane. Reklamy poprzedzające największe hity kinowe o największym potencjale frekwencyjnym będą droższe od tych emitowanych przed pozostałymi produkcjami filmowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-kinowa:-nowa-polityka-cenowa-nam,35030,artykul.html

Takie rozwiązanie umożliwi stworzenie bardziej sprecyzowanego zakresu oferty NAM przy jednoczesnym zapewnieniu najlepszej jakości usług i gwarancji ograniczonej długości bloków reklamowych. – mówi Bianka Pawlewska, Vice President of Cinema Advertising New Age Media

Filmy z największym potencjałem frekwencyjnym w zbliżającym się 1Q2017 to m.in. trzecia część ekranizacji światowego bestselleru „Nowe Oblicze Greya”, „Kobiety Mafii” – kolejny film Patryka Vegi, którego produkcje w ostatnich latach cieszą się ogromnym zainteresowaniem, „Czarna Pantera” amerykański film akcji nakręcony na podstawie serii komiksów o superbohaterze, a także „Pitbull: Ostatni Pies”, „Tomb Raider” i „Czerwona Jaskółka”.

Źródło: New Age Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Polsat News na nośnikach Ströer w Warszawskim Metrze
Rusza współpraca Telewizji Polsat i Ströer Media w Warszawskim Metrze. Dzięki niej pasażerowie mogą oglądać najświeższe wydarzenia przygotowywane dla nich na bieżąco przez redakcję Polsat News, na prawie 2000 ekranach LCD umieszczonych w wagonach pociągów.
Jeden z największych konkursów fotograficznych na świecie rozpoczął współpracę ze znanym miesięcznikiem National Geographic. Ze względu na wieloletnie doświadczenie oraz wspólne cele, magazyn został oficjalnym patronem kolejnej edycji tego popularnego wydarzenia organizowanego przez CEWE.
Minister Gliński: TVN24 nawołuje do anarchii
Prowadzący program w TVN24 nawoływał polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej - uważa minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński. Minister pyta na Twitterze, czy Discovery "akceptuje taki przekaz swojej telewizji"?
Ringier Axel Springer kupuje udziały w No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG kupił 44 procent udziałów w No Fluff Jobs i w ten sposób rozszerzył swoje portfolio serwisów z ogłoszeniami o najbardziej innowacyjny portal z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT w Polsce
Lipcowy rekord oglądalności Food Network
16 lipca kanał Food Network odnotował najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji, osiągając udział 0,64 % SHR w grupie komercyjnej (16-49).
 
poniedziałek 23.07.2018, 180 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone