WIADOMOŚCI

Reklama kinowa: Nowa polityka cenowa NAM

redakcja  PR 08.01.2018, przeczytano 239 razy

Biuro reklamy kinowej New Age Media wprowadza nową politykę cenową. Zmiana polega na zróżnicowaniu cen spotów w blokach reklamowych, ze względu na rodzaje filmów, przed którymi są wyświetlane. Reklamy poprzedzające największe hity kinowe o największym potencjale frekwencyjnym będą droższe od tych emitowanych przed pozostałymi produkcjami filmowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-kinowa:-nowa-polityka-cenowa-nam,35030,artykul.html

Takie rozwiązanie umożliwi stworzenie bardziej sprecyzowanego zakresu oferty NAM przy jednoczesnym zapewnieniu najlepszej jakości usług i gwarancji ograniczonej długości bloków reklamowych. – mówi Bianka Pawlewska, Vice President of Cinema Advertising New Age Media

Filmy z największym potencjałem frekwencyjnym w zbliżającym się 1Q2017 to m.in. trzecia część ekranizacji światowego bestselleru „Nowe Oblicze Greya”, „Kobiety Mafii” – kolejny film Patryka Vegi, którego produkcje w ostatnich latach cieszą się ogromnym zainteresowaniem, „Czarna Pantera” amerykański film akcji nakręcony na podstawie serii komiksów o superbohaterze, a także „Pitbull: Ostatni Pies”, „Tomb Raider” i „Czerwona Jaskółka”.

Źródło: New Age Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

 
poniedziałek 22.01.2018, 68 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone