logo
WIADOMOŚCI

Reklama kinowa: Nowa polityka cenowa NAM

  PR 08.01.2018, przeczytano 333 razy

Biuro reklamy kinowej New Age Media wprowadza nową politykę cenową. Zmiana polega na zróżnicowaniu cen spotów w blokach reklamowych, ze względu na rodzaje filmów, przed którymi są wyświetlane. Reklamy poprzedzające największe hity kinowe o największym potencjale frekwencyjnym będą droższe od tych emitowanych przed pozostałymi produkcjami filmowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-kinowa%3A-nowa-polityka-cenowa-nam,35030,artykul.html

Takie rozwiązanie umożliwi stworzenie bardziej sprecyzowanego zakresu oferty NAM przy jednoczesnym zapewnieniu najlepszej jakości usług i gwarancji ograniczonej długości bloków reklamowych. – mówi Bianka Pawlewska, Vice President of Cinema Advertising New Age Media

Filmy z największym potencjałem frekwencyjnym w zbliżającym się 1Q2017 to m.in. trzecia część ekranizacji światowego bestselleru „Nowe Oblicze Greya”, „Kobiety Mafii” – kolejny film Patryka Vegi, którego produkcje w ostatnich latach cieszą się ogromnym zainteresowaniem, „Czarna Pantera” amerykański film akcji nakręcony na podstawie serii komiksów o superbohaterze, a także „Pitbull: Ostatni Pies”, „Tomb Raider” i „Czerwona Jaskółka”.

Źródło: New Age Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową
T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone