logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama kinowa: Nowa polityka cenowa NAM

  PR 08.01.2018, przeczytano 352 razy

Biuro reklamy kinowej New Age Media wprowadza nową politykę cenową. Zmiana polega na zróżnicowaniu cen spotów w blokach reklamowych, ze względu na rodzaje filmów, przed którymi są wyświetlane. Reklamy poprzedzające największe hity kinowe o największym potencjale frekwencyjnym będą droższe od tych emitowanych przed pozostałymi produkcjami filmowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-kinowa%3A-nowa-polityka-cenowa-nam,35030,artykul.html

Takie rozwiązanie umożliwi stworzenie bardziej sprecyzowanego zakresu oferty NAM przy jednoczesnym zapewnieniu najlepszej jakości usług i gwarancji ograniczonej długości bloków reklamowych. – mówi Bianka Pawlewska, Vice President of Cinema Advertising New Age Media

Filmy z największym potencjałem frekwencyjnym w zbliżającym się 1Q2017 to m.in. trzecia część ekranizacji światowego bestselleru „Nowe Oblicze Greya”, „Kobiety Mafii” – kolejny film Patryka Vegi, którego produkcje w ostatnich latach cieszą się ogromnym zainteresowaniem, „Czarna Pantera” amerykański film akcji nakręcony na podstawie serii komiksów o superbohaterze, a także „Pitbull: Ostatni Pies”, „Tomb Raider” i „Czerwona Jaskółka”.

Źródło: New Age Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PO podejmuje decyzję o bojkocie TVP
Zarząd Krajowy Platformy Obywatelskiej zwrócił się do członków PO o powstrzymanie się od udziału w programach TVP do czasu odwołania obecnego zarządu TVP. PO zamierza domagać się społecznej kontrtoli nad telewizją publiczną.
Newspoint podsumowuje 2018 rok na platformach social media
Newspoint, jako firma monitorująca media, zbiera i archiwizuje miliony dokumentów: postów, komentarzy, artykułów, wpisów blogowych, materiałów graficznych i zdjęć. Na podstawie najbardziej kluczowych dla marek źródeł można pokazać trendy roczne, najczęściej postowane dni tygodnia i godziny w podziale na wybraną platformę społecznościową czy inne istotne źródło. W...
Anna Sienkiewicz obejmuje stanowisko Communications Director w Value Media
Value Media, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, rozbudowuje strukturę zespołu Client Service. Do kadry menadżerskiej dołączyła Anna Sienkiewicz, która objęła nowo utworzone stanowisko Communications Director. Do jej zadań będzie należało planowanie i zakup kampanii offline i online oraz zarządzanie zespołem odpowiedzialnym m.in za takie...
Będą pozwy i procesy: TVP sporządziła „pierwszą” listę nazwisk
Kilka dni temu informowaliśmy o groźbach procesów sądowych wystosowanych przez TVP pod adresem osób sugerujących odpowiedzialność tego nadawcy za zamach na prezydenta Pawła Adamowicza. Nie wyciszyło to trwającej w mediach i internecie dyskusji na temat postawy Telewizji Polskiej i jej dziennikarzy. Kilka dni po pogrzebie Adamowicza TVP powróciła do tematu, wskazując w kolejnym...
MediaCom został uznany przez firmę badawczą RECMA za najlepszą agencję w 2018 r. jeśli chodzi o nowy biznes, co odzwierciedla najlepszą w swojej klasie zdolność tej sieci do pozyskiwania nowych klientów, jak również utrzymywania już obsługiwanych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764