logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama kredytu Raz Dwa wraca na ekrany

  PR 03.12.2009, przeczytano 676 razy

W poniedziałek 23 listopada br. wystartowała telewizyjna kampania szybkiego kredytu gotówkowego Banku Pocztowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-kredytu-raz-dwa-wraca-na-ekrany,9875,artykul.html

W rozpoczynającej się właśnie telewizyjnej kampanii Banku Pocztowego reklamowany będzie kredyt gotówkowy Raz Dwa - najszybsze rozwiązanie dla osób pilnie potrzebujących gotówki.

Reklamujące kredyt 15-sekundowe spoty będzie można oglądać od 23 do 30 listopada br. w czterech stacjach telewizyjnych - TVP1, TVP2, TVN i Polsat. W planach jest również emisja reklamy w wybranym tygodniu grudnia.

To już druga w tym roku kampania kredytu Raz Dwa, na którą zdecydował się Bank Pocztowy. Prezentowany spot będzie nieco zmienioną wersją tego znanego z lutowej kampanii kredytu, przedstawiającego prowadzone w rytmie dynamicznego hitu Reni Jusis „Zakręcona" zajęcia fitness. Głównym przekazem jest szybkość i dostępność kredytu gotówkowego Banku Pocztowego. Ciekawostkę stanowi fakt, że w role bohaterów reklamy wcielili się m.in. pracownicy Poczty, na co dzień zajmujący się sprzedażą kredytu Raz Dwa.

Przygotowaniem spotów zajęła się agencja Arip, a za ich produkcję odpowiedzialny był Opus Film.

Źródło: Bank Pocztowy SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764