logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama Lexusa LC 500 na tegorocznym Super Bowl

  PR 06.02.2017, przeczytano 661 razy
ilustracjastrzałka

Mięśnie, ryk silnika V8 i głośny, dynamiczny beat. Ludzkie kształty i ruch ciał, które doskonale współgrają w sylwetkę LC 500, tworząc niezwykły performance. „Man and machine” - „Człowiek i Maszyna” to nowy spot reklamowy flagowego coupe marki Lexus, który swoją premierę miał podczas Super Bowl w Stanach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-lexusa-lc-500-na-tegorocznym-super-bowl,31318,artykul.html

Lil Buck - tancerz i model, znany z udziału w projektach z Madonną, Mikhaiłem Barysnikovem czy z Cirque do Soleil. Kilka lat temu okrzyknięty jednym z najgorętszych nazwisk w Stanach, model GAP. Największą popularność przyniosła mu interpretacja „The Dying Swan”, nagrana smartfonem przez reżysera Spike’a Jonze, która po umieszczeniu w serwisie YouTube w zaledwie kilka chwil odnotowała ponad 3 mln wyświetleń. Jego główny styl to streetdance. Dzisiaj jest bohaterem clipu „Człowiek i Maszyna” dla Lexusa. Wykonuje go przy Move Your Body, utworze Sia wspólnie z LC 500. 30-sekundowe video zagościł na telewizyjnej antenie w drugim kwartale Super Bowl, 5 lutego br.

Reklama została wyreżyserowana przez szwedzkiego twórcę muzyki i filmu Jonasa Åkerlund, znanego ze swojego wyrafinowania i dynamiki formy. Głos w klipie podkłada Minnie Driver, brytyjska aktorka, która ma na swoim koncie nominację do Oscara. „Człowiek i Maszyna” wyraża design, wydajność, zaangażowanie, technologię, perfekcję, rzemiosło jakim kieruje się Lexus w powstawaniu nowych modeli samochodów. Budując od podstaw chcą zadowolić najbardziej wymagających klientów, zapraszając do świata wyjątkowego luksusu.

Źródło: Lexus

www.blog.lexus.co.uk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764