Kampania reklamowa Alfa Romeo Giulietta zdobyła tytuł najlepszej kampanii reklamowej roku w konkursie branży komunikacyjnej NC Awards.
Kampania wprowadzająca model Alfa Romeo Giulietta z udziałem aktorki Umy Thurman, została wybrana najlepszym telewizyjnym spotem reklamowym w 2011 roku ze wszystkich biorących udział w konkursie branż handlowych.
Zaplanowana na wszystkie najważniejsze kraje Europy i obejmująca telewizję, prasę, reklamę zewnętrzną, radio i internet, międzynarodowa kampania reklamowa, została opracowana przez agencję Leo Burnett i opiera się na podobieństwach między piękną kobietą i pięknym samochodem. W spocie telewizyjnym w reżyserii Kevina Fitzgeralda, w całości nakręconym w USA, Uma Thurman - gwiazda filmów ''Pulp Fiction'' i ''Kill Bill'' - wciela się w różne role kobiece symbolizujące różne ''dusze'' samochodu.
W piątej edycji konkursu NC Awards, organizowanego przez ADC Group, firmę wydawniczą z branży komunikacyjnej, wzięły udział ponad 154 kampanie, które zostały ocenione przez jury złożone z dyrektorów firm, kierowników ds. komunikacji i przedstawicieli najważniejszych stowarzyszeń branżowych.
Źródło: Fiat Auto Poland