logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Reklama na Digital Indoor AMS istotnie zwiększa intencje zakupowe

  PR 28.06.2023, przeczytano 879 razy
ilustracjastrzałka

Kampanie na nośnikach Digital Indoor AMS w galeriach i centrach handlowych znacząco wpływają na wzrost intencji zakupowych - wynika z najnowszych badań dla marki Trefl. Kampanię gry  „Po prostu” zobaczyło 68% badanych, zwiększając deklarację zakupową o 25%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-na-digital-indoor-ams-istotnie-zwieksza-intencje-zakupowe,400580,artykul.html

Trefl promował dostępne w Empikach planszówki „Po prostu” przez miesiąc. Najpierw w telewizji i internecie, później kampania przeniosła się na nośniki Digital Indoor, obejmując 44 galerie handlowe i docierając do 3,2 miliona osób. Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 68 proc. odwiedzających galerie widziało nośniki na których emitowana była reklama, a co trzecia osoba zwróciła również uwagę na reklamę gry marki Trefl. Ponadto aż 71 proc. respondentów uznało ją za atrakcyjną.

Finalnie badania wykazały, że aż o 25 proc. wzrosła chęć zakupu reklamowanego produktu po emisji kampanii w sieci Digital Indoor w porównaniu do badania sprzed emisji reklamy.

– Zawsze najważniejsze są cele kampanii postawione przez reklamodawcę. Tym bardziej cieszy, kiedy osiągane są z tak imponującymi rezultatami, jak w przypadku marki Trefl – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS. – Badania kolejny raz potwierdziły, jak skutecznym punktem styku na mapie miejskich podróży są galerie i centra handlowe – dodaje.

– Digital OOH to doskonałe narzędzie do reklamy produktów w miejscu ich sprzedaży. Dzięki zautomatyzowanemu procesowi mogliśmy szybko zaplanować oraz kupić kampanię. To duże ułatwienie z punktu widzenia domu mediowego – zaznacza Piotr Boguta, Senior Communication Planner z Value Media. – Kampania przyniosła oczekiwane rezultaty także dzięki „grze do jednej bramki” wszystkich firm biorących w nich udział – od domu mediowego  po naszych specjalistów z Sales Tube oraz agencji LABCON która przygotowała dopasowaną do nośnika animację. Podziękowania należą się także dostawcy AMS który od początku do końca wspierał nasz zespół w procesie zakupu i optymalizacji kampanii oraz Klientowi – marce Trefl, który monitorował dystrybucję – dodaje.

  • Więcej informacji o badaniu TUTAJ.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

Dodatkowe informacje:

Badanie zauważalności kampanii gier Trefla przeprowadzono w jej trakcie (1—8 kwietnia 2023 r.), w ramach Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna. Pre-testu dokonano na przełomie marca i kwietnia, a post-test w dniach 10—14 kwietnia 2023 r.). Grupę celową stanowili odwiedzający galerie w wieku 16+, a sieć obiektów handlowych objęła Białystok, Bydgoszcz, Górnośląski Okręg Przemysłowy, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Warszawę, Wrocław i Zieloną Górę.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gextrecs. Brandglow dla Polskiej Agencji Kosmicznej
GEXTRECS (GOVSATCOM Extreme Events Civil Security Service) to projekt realizowany w ramach programu Horyzont Europa m.in. przez Polską Agencję Kosmiczną. Jego celem jest przygotowanie innowacyjnych scenariuszy oraz realizacja demonstracji dotyczących sytuacji kryzysowych przy wykorzystaniu usług bezpiecznej łączności satelitarnej dla użytkowników rządowych, czyli GOVSATCOM.
Jak social media mieszają w demokracji algorytmami rekomendującymi treści
Sensacyjne nagłówki klikają się lepiej niż wyważone polemiki. To sprawia, że są też bardziej widoczne na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, bo ich algorytmy premiują „angażujące” treści. W czasie kampanii wyborczej ten wyścig po uwagę może mieć poważne konsekwencje.
Wiele plotek, w tym te, które miały zepchnąć Google z tronu lidera wyszukiwarek. Nic takiego się nie stało, ale nowe rozwiązania od Open AI mogą zrewolucjonizować nasze życie. Podróże bez znajomości języka będą jeszcze łatwiejsze, ale coś dla siebie dostaną też duże marki. Nowy ChatGPT będzie mógł odczytywać nasze emocje “na żywo”, a to...
Outreach Marketing - tajna broń marketera
Marka, która chce dotrzeć z wartościowym contentem do odbiorców, musi mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest budowanie widoczności w sieci. Aby ten cel osiągnąć, marketerzy i SEO-wcy korzystają z różnych strategii i działań, które pozwalają zwiększyć widoczność marki online, co nie jest...
Konsumenci zaczynają flirtować z botami w contact center
Boty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji na dowolny temat, wyraźnie zaczynamy je lubić. Do tego stopnia, że cześć z nas zaczyna nawet z botami flirtować podczas załatwiania standardowych spraw związanych z obsługą – wynika z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764