logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Reklama na dwóch kółkach – kampanie na rowerach Nextbike

  PR 09.10.2020, przeczytano 595 razy
ilustracjastrzałka

Skrzydełka reklamowe na rowerach miejskich to wpadające w oko nośniki i skuteczne rozwiązanie promocyjne, pozwalające na realizację kreatywnych, oryginalnych kampanii w sercu miasta. Od teraz kampanię można zamówić bezpośrednio u operatora systemów rowerowych – Nextbike Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-na-dwoch-kolkach-%E2%80%93-kampanie-na-rowerach-nextbike,388708,artykul.html

Od 10 lat w Polsce obserwujemy dynamiczny rozwój sieci wypożyczalni rowerów miejskich, które już na stałe wpisały się w krajobraz wielu miast. Ten najbardziej ekologiczny środek transportu zmienił sposób poruszania się po mieście. Publiczne jednoślady stworzyły także niepowtarzalny i wyjątkowy kanał reklamowy docierania do świadomego i aktywnego konsumenta.

Reklama na rowerach miejskich ma ogromny potencjał przyciągania uwagi, nie tylko wśród osób korzystających z tego środka transportu. Rowery są nietypowymi nośnikami reklamy Out of Home i równocześnie jako środek lokomocji oferują dodatkowo wymierną wartość dodaną, reklamy stale docierają do nowych grup docelowych, zarówno do użytkowników rowerów, jak i do innych odbiorców kampanii. Generują nieustannie komunikaty, ponieważ z każdym rowerem poruszającym się po mieście zwiększa się zasięg przekazu. Reklama jest eksponowana samoczynnie. Charakteryzuje się bardzo dużym zasięgiem oddziaływania zarówno wtedy, gdy rower jest w ruchu, ale i wtedy, gdy się nie przemieszcza.

Z rowerów miejskich, podobnie jak ze środków komunikacji, ale też i przestrzeni publicznej korzystają prawie wszystkie grupy społeczne i zawodowe. Sprawia to, że rowerowe nośniki są efektywne dla reklamy wielu produktów i usług. Stacje roweru publicznego rozmieszczone są w najlepszych lokalizacjach, często w centrach miast, ale też przy biurowcach, centrach handlowych, przystankach i węzłach przesiadkowych dzięki czemu nośniki na rowerach mają olbrzymi potencjał przyciągania uwagi.

Rowery miejskie Nextbike dzięki swej konstrukcji i powszechnemu systemowi wypożyczania dają wiele możliwości ekspozycji. Wybierając ten rodzaj nośnika reklamowego mamy do dyspozycji specjalne charakterystyczne skrzydełka mocowane na tylnych osłonach kola roweru oraz koszyki na kierownicy jednośladu. Reklamodawcy mają także możliwość personalizacji kampanii i wyróżnienia się dzięki zastosowaniu nieszablonowych, zapadających w pamięć kampanii niestandardowych.

Wykorzystanie w kampanii nośników reklamowych na rowerach miejskich poza realizacją kampanii pozwala także wpłynąć na postrzeganie reklamodawcy jako firmy nowoczesnej i zaangażowanej społecznie, w której propaguje się troskę o środowisko naturalne i ceni działania proekologiczne.  

Ekspozycja reklam możliwa jest przez sezon trwający dziewięć miesięcy, a coraz częściej także przez cały rok (m.in. we Wrocławiu, woj. łódzkim) i odbywa się przez 24 godziny na dobę. Dzięki rozbudowanej sieci stacji roweru miejskiego, zlokalizowanych w różnych częściach miast, „rowerowa” reklama każdego dnia dociera do tysięcy odbiorców.

Nośniki reklamowe na rowerach Nextbike pozwalają na realizacje kampanii zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnopolskim. Aktualnie ekologiczne nośniki reklam na pojazdach Nextbike dostępne są w aż 17 miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Białymstoku, Chorzowie, Płocku i Lublinie. W tym roku liczba dostępnych nośników w całym kraju przekroczyła 14,8 tys.  

Rowery publiczne Nextbike stały się już nieodłącznym elementem komunikacji publicznej w wielu miastach. Korzysta z nich ponad 2 miliona Polaków, którzy przez cały okres działania spółki na polskim rynku dokonali ponad 62,4 mln wypożyczeń rowerów. W bieżącym roku można je wypożyczyć w 56 miastach i miejscowościach, w których mieszka łącznie blisko 8 mln osób.

Źródło: Nextbike Polska

www.nextbike.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Greenwashing - ekościema w natarciu
Choć postępujące zmiany klimatyczne są głównie skutkiem działalności człowieka, jedynie 30 proc. Polaków deklaruje zainteresowanie informacjami o stanie środowiska. Dodatkowo większość ankietowanych nie zna znaczenia podstawowych pojęć związanych z troską o planetę jak m.in. ekologia czy ślad węglowy[1]. Brak wiedzy i niska świadomość społeczeństwa mogą...
Analizowanie doświadczeń użytkowników, gdy coraz więcej czynności wykonujemy online, zdaje się być kluczowym składnikiem w przepisie na sukces. Tymczasem aż 83 proc. firm napotyka na tym polu przeszkody. Najczęściej są one tak prozaiczne, jak brak czasu i pieniędzy. Brakuje również kompetencji oraz świadomości korzyści, płynących z właściwej higieny...
Black Friday a koszty firmowe – na co zwrócić szczególną uwagę?
Jak rozliczyć zakupy dokonane w czasie Black Friday oraz Cyber Monday i maksymalnie dużo z nich odzyskać? Jak zaliczyć majątek prywatny do kosztów firmowych? Na te i inne pytania związane z nadchodzącymi wyprzedażami odpowiadają eksperci z firmy inFakt.
Drukarka laserowa czy atramentowa
Elektroniczne wersje wielu dokumentów to z pewnością duża wygoda w obecnej sytuacji – szczególnie gdy praca hybrydowa oraz wykonywanie służbowych obowiązków na odległość z dowolnej lokalizacji zyskuje na popularności. Należy jednak pamiętać, że wiele z nich nadal musi posiadać swoje papierowe odpowiedniki. Pomimo nieustającego procesu cyfryzacji,...
Emocje na zakupach
Marketing sensoryczny to działania oddziałujące na zmysł dotyku, węchu, smaku, słuchu oraz wzroku. Każdy produkt, może pobudzić minimalnie dwa zmysły, a część z nich wszystkie pięć. Na co zatem zwrócić szczególną uwagę, planując i realizując akcje promocyjno-sprzedażowe?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764