logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama na ekranach terminali PolCard from Fiserv

  PR 08.11.2023, przeczytano 548 razy

PolCard from Fiserv umożliwił swoim klientom prezentowanie reklam lub logotypów na dużych ekranach terminali płatniczych Ingenico LANE/7000. Nowa funkcja (ADV) działa już w sieci convenience Żabka. Dzięki niej franczyzobiorcy sklepów mogą informować konsumentów m.in. o zniżkach i promocjach własnych, a także polecać produkty zewnętrznych dostawców. Usługa może być również dodatkowym źródłem dochodu dla akceptantów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-na-ekranach-terminali-polcard-from-fiserv,401993,artykul.html

Nowe rozwiązanie zostało już uruchomione we współpracy z Żabka Polska w II połowie 2023 roku. Na wyświetlaczach urządzeń mogą być prezentowane zarówno statyczne pliki graficzne, jak i animacje czy pliki video (bez dźwięku). Ze względu na dostęp do terminala online, Żabka może zdalnie zamieszczać oraz aktualizować treści marketingowe na ekranie urządzenia. Możliwe jest również ustawienie wybranej kolejności reklam czy też dostosowanie ich do danej lokalizacji punktu usługowego bądź handlowego.

Żabka nieustannie się zmienia – od 25 lat chcemy inspirować, podpowiadać najbardziej nowatorskie i przyszłościowe scenariusze dla sieci handlowych i producentów, w których centrum działań są zarówno klienci, jak i franczyzobiorcy. To nieszablonowe podejście do wdrażania nowych rozwiązań dla branży handlu detalicznego jest kolejnym ważnym elementem pozwalającym nam budować pozycję lidera – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Grupa Żabka.

Terminale to obecnie narzędzia wielofunkcyjne, które w znaczny sposób mogą wpłynąć na funkcjonowanie i rozwój firmy. Rozwiązanie ADV to kolejna usługa, jaką wprowadziliśmy na naszych urządzeniach. Dzięki niej właściciele firm mogą poinformować swoich klientów o nowych promocjach, zniżkach czy usługach, a co za tym idzie zwiększyć sprzedaż swoich produktów. Co ważne, przedsiębiorca może publikować także reklamy np. swoich zewnętrznych dostawców i czerpać z tego dodatkowe zyski – mówi Tomasz Przepiórka, Dyrektor Departamentu Klientów Korporacyjnych w Fiserv Polska, właściciela marki PolCard from Fiserv.

Przydatną funkcją na terminalach Ingenico LANE/7000 jest również możliwość wyświetlania zawartości koszyka zakupowego w czasie skanowania produktów przez kasjera. Urządzenie pokazuje klientowi także podsumowanie kwoty transakcji oraz wybraną metodę płatności. To wygodne rozwiązanie, ponieważ Żabka już nie musi kupować dodatkowego wyświetlacza do drukarki fiskalnej, a ceny każdego produktu oraz ewentualnych promocji są widoczne na ekranie terminala.

Reklama na wyświetlaczu sposobem na przyciągnięcie uwagi  

Popularność płatności bezgotówkowych w Polsce jest bardzo duża. Dlatego większość z nas w trakcie zakupów patrzy na terminal płatniczy m.in. po to, żeby sprawdzić kwotę do zapłaty. Gdy umieścimy na nim dodatkowo reklamę, prawdopodobnie skupi ona uwagę większości odbiorców. Taka forma promocji może mieć przewagę nad innymi działaniami marketingowymi. Co więcej, dzięki tej usłudze przedsiębiorca może zaoszczędzić na innych formatach reklamy zewnętrznej, a dla używającego takiej funkcji sklepu może to być dodatkowe źródło przychodu ze sprzedaży powierzchni reklamowej – mówi Waldemar Korwin-Kowalewski Country Manager w Ingenico.

PolCard from Fiserv pozwala również na umieszczenie dowolnego znaku graficznego lub komunikatu reklamowego na potwierdzeniu oraz raportach drukowanych z terminala POS. Wprowadzenie tych dodatkowych funkcji nie wpływa na szybkość transakcji, odbywa się ona równie sprawnie jak na innych terminalach płatniczych.

Źródło: PolCard from Fiserv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764