logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Reklama na medal” - znajdź ciekawe reklamy zewnętrzne!

   03.11.2008, przeczytano 3453 razy
ilustracjastrzałka
fot. Troy Stoi

Gdańska firma Studio Minuta 8 wystąpiła z inicjatywą konkursu promującego kreatywne rozwiązania w dziedzinie estetyki przestrzeni publicznych, z naciskiem na rolę reklamy zewnętrznej. Zadanie polega na znalezieniu i sfotografowaniu ciekawych realizacji outdoorowych (np. z rodziny ambient media). Może to być reklama stała i ruchoma - ważne, by wyróżniała się na tle standardowych billboardów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-na-medal---znajdz-ciekawe-reklamy-zewnetrzne%21,8097,artykul.html

Geneza
Pomysł na konkurs powstał w odpowiedzi na zabawny, a czasami smutny i irytujący obraz przestrzeni publicznych zagraconych wszelkiego rodzaju nośnikami marketingowymi, w szczególności bitymi niemal taśmowo i bez polotu billboardami i siatkami elewacyjnymi.

W dużych miastach Polski powoli zapominamy jak wygląda prawdziwa pierzeja czy panorama. Reklama, zamiast być integralną częścią tkanki miejskiej, uzupełniać ją, wprowadzać życie, koloryt i lokalny charakter, stała się gigantycznym pasożytem, który przerósł żywiciela.

Idea
Skądinąd wiadomo, że większą i bardziej przekonującą siłę od narzekań i sporów mają pozytywne przykłady. Stąd pomysł na znalezienie i pochwalenie najciekawszych i nietypowych realizacji reklamy zewnętrznej.

Chcemy, z Waszą pomocą, znaleźć przykłady reklam w miastach (a nawet wsiach), które wykraczają poza sztampowe formy, atakujące nas co dnia.

Terminarz
Data rozpoczęcia konkursu: 10.10.2008
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń: 15.12.2008
Ogłoszenie wyników: do 22.12.2008

Zasady

  • Szukajcie najlepszych reklam zewnętrznych i zdobywajcie nagrody!
    Decyzję, jakie realizacje wybrać i zgłosić do konkursu pozostawiamy Wam. Jedyne, czego wymagamy, to żeby pokazywały kreatywną pracę wykonawców, projektantów i inwestorów.

  • Do wygrania:
    - tablet Wacom Bamboo Fun (bardziej dla grafików),
    - dalmierz laserowy Bosch PLR 30 (bardziej dla architektów),
    - gra planszowa Monopoly Tu i Teraz z Gdynią na planszy (nie tylko dla lokalnych patriotów).

  • Sam wybierasz nagrodę!
    Zasady są proste: znajdź i sfotografuj reklamę zewnętrzną, która urzekła Cię w szczególny sposób, dodaj parę słów od siebie i wyślij zgłoszenie na adres konkurs(at)minuta8.pl.

    Po zakończeniu konkursu, jury wybierze 3 najlepsze prace. Zdobywca 1. miejsca będzie miał prawo wyboru jednej z trzech powyższych nagród. Zdobywca 2. miejsca prawo wyboru jednej z dwóch pozostałych, a zdobywcy 3. miejsca przypadnie w udziale trzecia nagroda.

    Uwaga! W trakcie trwania konkursu niektóre fotografie mogą zostać opublikowane na blogu o dobrej i złej reklamie (wordpress.minuta8.pl).

    Informacje i regulamin: konkurs.minuta8.pl

    Źródło: Studio Minuta 8

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Nikon z czterema nagrodami TIPA
    Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
    W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
    lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
    lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
    Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
    Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
    Marta Szufranowicz dołącza do Gong
    Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764