logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Reklama na plandece

   04.04.2007, przeczytano 15593 razy

Jak zrobić reklamę na plandece założonej na samochodzie?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-na-plandece,5374,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Wypróbowanym sposobem jest wsunięcie pod plandekę sztywnej płyty.

Można ją podwiesić do stelaża na hakach i przesuwać wzdłuż nadwozia w miarę naklejania grafiki. Ważne, aby płyta była odpowiednio duża, gładka i lekka.


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Krzysztof Wolski



Krzysztof Wolski o sobie:

Kompetencje:
- rodzaje i właściwości folii samoprzylepnych
- techniki nanoszenia folii
- wycinanie grafiki ploterem
- reklamy z folii na pojazdach

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

My wyklejaliśmy na plandekach nawet wydruki wielkich rozmiarów, do 24 m2.

Uwaźam, źe najwaźniejsze jest, aby plandeka była dobrze naciągnięta, i nic wiecej nie potrzeba

,

Nie trzeba wcale naklejać (jest to pracochłonne i efekty naklejania na plandekę bywają różne) można skorzystać z usługi firmy drukującej plandeki.Pytanie tylko czy to ma być już na gotową plandekę czy na nową...

avatar użytkownika
,

czy ktoś stosował na istniejącej plandece (starej)specjalną folie samoprzylepną plandekową
oczywiście z wydrukiem SOLVENTowym ???
czy to ma sens ??? jaka jest trwałość i koszt ???

avatar użytkownika
,

mozna także postarać się, by plandeka była mocno naciągnięta, pomaga

Najnowsze w tym dziale

Przegląd narzędzi i metryk w ocenie wyników kampanii marketingowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych. W poniższym artykule eksperckim wspólnie z założycielem agencji Sky Agency Igorem Walęckim przyjrzymy się bardziej szczegółowo narzędziom...
AI, CSR, storytelling, nieszablonowe działania...? Kampanie digitalowe 2024
Sztuczna inteligencja? Tak, ale nie tylko! CSR, nieszablonowe działania w social mediach, storytelling, focus na doświadczenie konsumenta - trendy w digital marketingu to mix nowych narzędzi technologicznych, które mocno namieszały na rynku cyfrowym, oraz uważności na człowieka i jego problemy. Kampanie digitalowe nagrodzone w IAB...
Odtwarzanie odpowiedniej muzyki w hotelu: mądry ruch biznesowy?
Stworzyliśmy piękne miejsce dla gości. Przeanalizowaliśmy idealne próbki kolorów ścian i dekoracji. Zastosowaliśmy fantastyczną meblową aranżację. Postawiliśmy na pożądaną kombinację komfortu i stylu. Wszystko po to, aby przyciągnąć gości i zapewnić im przyjemny pobyt w przestrzeniach hotelu. Ale co z muzyką w tle w naszym obiekcie? Muzyka ma znaczący wpływ...
Eksperci KPMG: jak przygotować firmy na AI Act?
13 marca br. Parlament Europejski przyjął rozporządzenie w sprawie AI (Artificial Intelligence Act). Nowe regulacje pozwalają budować środowisko prawne, które z jednej strony zapewnia możliwość rozwoju sztucznej inteligencji, a z drugiej gwarantuje poszanowanie praw człowieka i minimalizuje zjawisko dyskryminacji. Sztuczna inteligencja jest wyznacznikiem zmian w świecie biznesu....
Więcej niż uciążliwość: Adware może być niebezpieczny
Reklamy na ekranie komputera to widok, do którego każdy użytkownik sieci zdążył już przywyknąć. Ich nadmiar bywa jednak uciążliwy, a w niektórych przypadkach również niebezpieczny. Natarczywe wyświetlanie się treści reklamowych może świadczyć o infekcji złośliwym oprogramowaniem typu adware. Eksperci Fortinet wyjaśniają, w jaki sposób ono...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764