logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Reklama napędza zmiany. 26. edycja Festiwalu Golden Drum

   02.09.2019, przeczytano 594 razy

Reklama jako siła napędowa i inspiracja do zmian na lepsze – to motyw przewodni tegorocznej, 26. edycji Festiwalu Golden Drum. W połowie października przedstawiciele świata kreacji, reklamy oraz digital spotkają się w Portorož i poszukają odpowiedzi na pytanie: jak jeszcze kreatywność może inspirować pozytywne zmiany na świecie?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-reklama-napedza-zmiany.-26.-edycja-festiwalu-golden-drum,383793,artykul.html

Kreowanie i zmiana zwyczajów zakupowych – to zawsze był główny cel działań reklamowych. Kampanie budowały świadomość produktów i usług, inspirowały zmiany stylu życia.

Jednak świat się zmienia – a z nim nasze oczekiwania i potrzeby. Reklama i napędzająca ją kreatywność odgrywają coraz większą rolę w budowaniu świadomości kwestii społecznych, ekologicznych czy politycznych oraz inspirowaniu pozytywnych zmian: wśród jednostek, grup jak i organizacji. Widać to doskonale w projektach, których celem jest zwrócenie uwagi na kwestie środowiskowe. Kampanie na rzecz ochrony ginących gatunków, odbudowy terenów leśnych czy, w ostatnich latach, walki z niekontrolowanym zużyciem plastiku, zdobywają coraz więcej uwagi mediów oraz opinii publicznej.  

- Nasz świat musi się zmienić na lepsze, aby mieć przyszłość, a reklama ma siłę i środki, aby być głównym czynnikiem tej zmiany – podkreślają organizatorzy 26. edycji festiwalu Golden Drum.

Dlatego motywem przewodnim tegorocznej edycji festiwalu jest „Kreatywność w Służbie Zmian – Creativity for Change”. Eksperci świata kreacji, reklamy, digital z całego świata spotkają się w październiku w Portorož, nie tylko by wyróżnić najbardziej kreatywne kampanie reklamowe minionego roku, ale także by znaleźć odpowiedź na pytanie: jak jeszcze reklama może wpłynąć na kreowanie pozytywnych zmian na świecie?

Young Drummers to Wasza szansa

Podczas 26. edycji festiwalu Golden Drum tradycyjnie odbędzie się Konkurs Young Drummers na najbardziej kreatywny plakat, którego motywem przewodnim w tym roku jest: „Słowenia, kraina czystych i zdrowych wód”. Autor najlepszego plakatu lub serii plakatów otrzyma nagrodę w wysokości 3000 EUR. Kreacje można składać do 10 września 2019 r. do północy.

Kluczowe daty

Festiwal

  • 26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019
  • Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Zgłoszenia

  • Termin przyjmowania zgłoszeń: 3 września 2019 do godziny 24.00
  • Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkursie Golden Drum: 16 października 2019
  • Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu YOUNG DRUMMERS: 10 września 2019 do godziny 24.00
  • Rejestracja i zgłoszenia TUTAJ

Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Golden Drum

goldendrum.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764