logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama napędza zmiany. 26. edycja Festiwalu Golden Drum

   02.09.2019, przeczytano 342 razy

Reklama jako siła napędowa i inspiracja do zmian na lepsze – to motyw przewodni tegorocznej, 26. edycji Festiwalu Golden Drum. W połowie października przedstawiciele świata kreacji, reklamy oraz digital spotkają się w Portorož i poszukają odpowiedzi na pytanie: jak jeszcze kreatywność może inspirować pozytywne zmiany na świecie?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-napedza-zmiany.-26.-edycja-festiwalu-golden-drum,383793,artykul.html

Kreowanie i zmiana zwyczajów zakupowych – to zawsze był główny cel działań reklamowych. Kampanie budowały świadomość produktów i usług, inspirowały zmiany stylu życia.

Jednak świat się zmienia – a z nim nasze oczekiwania i potrzeby. Reklama i napędzająca ją kreatywność odgrywają coraz większą rolę w budowaniu świadomości kwestii społecznych, ekologicznych czy politycznych oraz inspirowaniu pozytywnych zmian: wśród jednostek, grup jak i organizacji. Widać to doskonale w projektach, których celem jest zwrócenie uwagi na kwestie środowiskowe. Kampanie na rzecz ochrony ginących gatunków, odbudowy terenów leśnych czy, w ostatnich latach, walki z niekontrolowanym zużyciem plastiku, zdobywają coraz więcej uwagi mediów oraz opinii publicznej.  

- Nasz świat musi się zmienić na lepsze, aby mieć przyszłość, a reklama ma siłę i środki, aby być głównym czynnikiem tej zmiany – podkreślają organizatorzy 26. edycji festiwalu Golden Drum.

Dlatego motywem przewodnim tegorocznej edycji festiwalu jest „Kreatywność w Służbie Zmian – Creativity for Change”. Eksperci świata kreacji, reklamy, digital z całego świata spotkają się w październiku w Portorož, nie tylko by wyróżnić najbardziej kreatywne kampanie reklamowe minionego roku, ale także by znaleźć odpowiedź na pytanie: jak jeszcze reklama może wpłynąć na kreowanie pozytywnych zmian na świecie?

Young Drummers to Wasza szansa

Podczas 26. edycji festiwalu Golden Drum tradycyjnie odbędzie się Konkurs Young Drummers na najbardziej kreatywny plakat, którego motywem przewodnim w tym roku jest: „Słowenia, kraina czystych i zdrowych wód”. Autor najlepszego plakatu lub serii plakatów otrzyma nagrodę w wysokości 3000 EUR. Kreacje można składać do 10 września 2019 r. do północy.

Kluczowe daty

Festiwal

  • 26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019
  • Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Zgłoszenia

  • Termin przyjmowania zgłoszeń: 3 września 2019 do godziny 24.00
  • Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkursie Golden Drum: 16 października 2019
  • Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu YOUNG DRUMMERS: 10 września 2019 do godziny 24.00
  • Rejestracja i zgłoszenia TUTAJ

Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Golden Drum

goldendrum.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Wulkaniczny krajobraz na koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje skalne wulkanicznego...
Coca-Cola z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: Otwarci jak nigdy
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764