logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama natywna – nowy produkt od AMS Digital

  PR 09.12.2020, przeczytano 810 razy
ilustracjastrzałka

Od grudnia br. na cyfrowych nośnikach AMS możliwe jest prowadzenie działań komunikacyjnych w formie reklamy natywnej. Pierwszym klientem, który skorzystał z tej możliwości, jest Ferrero Rocher.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-natywna-%E2%80%93-nowy-produkt-od-ams-digital,389509,artykul.html

W ramach trwającej właśnie kampanii na pasku informacji miejskiej wyświetlanym na nośnikach cyfrowych AMS – Digital Citylightach i Digital Cityscreenach – obok przydatnych wiadomości, tj. prognozy pogody, godziny i oceny jakości powietrza, pojawia się świąteczna gałązka z praliną Ferrero Rocher. Całość jest wkomponowana w treści prezentowane w tym miejscu i widoczna dla odbiorców non stop.

- Nasza propozycja to wyjście z reklamą poza layout plakatu. To reklama produktu, która świetnie wtapia się w treść i układ paska informacyjnego. Na dodatek dzięki cyfrowym możliwościom może pojawiać się w określonych warunkach, np. w wybranych godzinach, przy określonej temperaturze powietrza czy w czasie trwania promocji. Jest to przykład nowoczesnego outdooru w wymiarze kontekstowym i kontentowym – mówi Agnieszka Bakiensztos, Digital Marketing Manager w AMS.

Reklama natywna to rodzaj treści reklamowej spójnej wizualnie i treściowo z miejscem emisji. Ten rodzaj reklamy jest dostępny od grudnia 2020 r. na ponad 160 ekranach AMS w całej Polsce – Digital Citylightach w wiatach przystankowych, Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach oraz Digital Indoor w galeriach handlowych.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764