logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama natywna z One Horizon

  PR 30.11.2016, przeczytano 547 razy

Sieć reklamowa One Horizon, łączącą standardowe rozwiązania reklamowe z działaniami afiliacyjnymi, wprowadza nową usługę – reklamę natywną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-natywna-z-one-horizon,30689,artykul.html

Reklama natywna to coraz bardziej popularna forma płatnej promocji w mediach. Wraz z rozwojem technologii informatycznych wkroczyła na pole marketingu internetowego, w którym śmiało eksploruje nowe formy komunikacji z użytkownikiem. Wyróżnia ją brak natarczywości znanej z ekspansywnych kreacji graficznych, a także wyjątkowe dopasowanie względem potencjalnych klientów. Jest kompatybilna z treścią stron, na których się pojawia, a poprzez kliknięcie w taką reklamę następuje przekierowanie użytkownika do landing page.

One Horizon we współpracy z siecią swoich wydawców rozpoczął działania mające na celu integrację treści na stronach internetowych z emitowanym za pośrednictwem systemu przekazem reklamowym. Jest to krok w kierunku reklamodawców, którzy oczekują pozytywnego odbioru swoich produktów wśród użytkowników sieci.

Nasze kampanie są ukierunkowane na dostarczenie dobrej jakości ruchu i konwersji. To cel, który realizujemy od początku” – podkreśla Katarzyna Janicka, stojąca na czele sieci reklamowej One Horizon. – „Reklama natywna jest odpowiedzią na potrzeby klientów szukających nieinwazyjnych i angażujących rozwiązań reklamowych. Liczymy, że nowa forma promocji, poprzez dopasowanie przekazu reklamowego do treści redakcyjnych przyczyni się do większej aktywności użytkowników oraz zwiększy ich zadowolenie z korzystania z danego medium”.

Natywne kampanie reklamowe One Horizon będą realizowane w sposób zautomatyzowany. Zespół One Horizon doradza klientom w zakresie planowania kampanii i ich precyzyjnego targetowania.

Źródło: One Horizon

www.onehorizon.pl

Dodatkowe informacje:

One Horizon to sieć reklamy internetowej, która poprzez optymalny dobór narzędzi i kanałów skupia się na dostarczeniu swoim klientom określonych efektów kampanii. Kampanie realizowane są metodą Multichannel Direct Marketing. Firma oferuje: dostęp do 6 000 sprawdzonych wydawców, 40 mln kont w bazach mailingowych zweryfikowanych pod kątem jakości, szerokie możliwości targetowania (demograficzne, kontekstowe i behawioralne), ponad 800 tys. kliknięć miesięcznie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764