logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama online w dobie post-cookie: raport IAB Polska i PBI

  PR 18.11.2022, przeczytano 565 razy

„Reklama online w dobie post-cookie” to druga edycja raportu z badania przeprowadzonego przez IAB Polska i PBI. Towarzyszy jej wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które już są dostępne lub wkrótce będą. Obie publikacje premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru z cyklu IAB ExpertPanel. Wydarzenie odbędzie online się 1 grudnia 2022 o godzinie 11:00. Uczestnicy wydarzenia otrzymają obie publikacje jako pierwsi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-online-w-dobie-post-cookie%3A-raport-iab-polska-i-pbi,398042,artykul.html

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) przygotowali wspólnie drugą edycję raportu „Reklama online w dobie post-cookie”, który został zrealizowany w oparciu o wywiady z ekspertami, badania jakościowe i ilościowe online z przedstawicielami różnych stron rynku komunikacji cyfrowej (m.in. wydawców, domów mediowych i agencji marketingowych oraz reklamodawców).

- Prawidłowa identyfikacja grup użytkowników o określonych cechach, w zgodzie z obowiązującym prawem dotyczącym zachowania ich prywatności, jest kluczowa dla funkcjonowania oraz dalszego rozwoju precyzyjnie targetowanej i skutecznej reklamy online. Testując poszczególne rozwiązania zarówno do kierowania reklamy jak i późniejszej oceny skuteczności poszczególnych działań, należy położyć szczególny nacisk na możliwość wykorzystania danego narzędzia w długim okresie – podkreśla Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.

Z publikacji dowiemy się, jaki odsetek badanych firm jest świadomy nadchodzących zmian w zakresie eliminacji 3rd-party cookies, czy są na to gotowe, jakie nowe rozwiązania testują czy też już wykorzystują. Wyniki badania opatrzone są szczegółowymi komentarzami ekspertów, a w odpowiednich miejscach raportu wyniki zostały porównane do rezultatów poprzedniej edycji badania z marca 2021 roku.

Tej edycji raportu towarzyszy również wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które zastąpią bądź już zastąpiły dotychczasowe rozwiązania.

Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska i PBI, podczas którego omówimy wyniki badania i zaprezentujemy obie publikacje w gronie ekspertów:

  • Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
  • dr Łukasz Olejnik (Prywatnik.pl), niezależny badacz i konsultant prywatności
  • Adam Iwiński, CEO Poland Hybrid.ai, Global CEO VOX
  • Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group
  • Kacper Polewiak, Project Specialist, RTB House
  • Grzegorz Jamka, Measurement & Data Solutions Specialist, Google
  • Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska
  • Jacek Wąs, Head of Platform Solutions, Adform
  • Mikołaj Twardowski, Director Analytics and DMP, Grupa Wirtualna Polska

Wydarzenie odbędzie się 1 grudnia w godz. 11:00 – 12:00 live na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.

Uczestnicy spotkania otrzymają raport „Reklama online w dobie post-cookie” oraz wykaz metod personalizacji reklamy bez 3rd-party cookies jako pierwsi.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764