logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama online w dobie post-cookie: raport IAB Polska i PBI

  PR 18.11.2022, przeczytano 270 razy

„Reklama online w dobie post-cookie” to druga edycja raportu z badania przeprowadzonego przez IAB Polska i PBI. Towarzyszy jej wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które już są dostępne lub wkrótce będą. Obie publikacje premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru z cyklu IAB ExpertPanel. Wydarzenie odbędzie online się 1 grudnia 2022 o godzinie 11:00. Uczestnicy wydarzenia otrzymają obie publikacje jako pierwsi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-online-w-dobie-post-cookie%3A-raport-iab-polska-i-pbi,398042,artykul.html

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) przygotowali wspólnie drugą edycję raportu „Reklama online w dobie post-cookie”, który został zrealizowany w oparciu o wywiady z ekspertami, badania jakościowe i ilościowe online z przedstawicielami różnych stron rynku komunikacji cyfrowej (m.in. wydawców, domów mediowych i agencji marketingowych oraz reklamodawców).

- Prawidłowa identyfikacja grup użytkowników o określonych cechach, w zgodzie z obowiązującym prawem dotyczącym zachowania ich prywatności, jest kluczowa dla funkcjonowania oraz dalszego rozwoju precyzyjnie targetowanej i skutecznej reklamy online. Testując poszczególne rozwiązania zarówno do kierowania reklamy jak i późniejszej oceny skuteczności poszczególnych działań, należy położyć szczególny nacisk na możliwość wykorzystania danego narzędzia w długim okresie – podkreśla Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.

Z publikacji dowiemy się, jaki odsetek badanych firm jest świadomy nadchodzących zmian w zakresie eliminacji 3rd-party cookies, czy są na to gotowe, jakie nowe rozwiązania testują czy też już wykorzystują. Wyniki badania opatrzone są szczegółowymi komentarzami ekspertów, a w odpowiednich miejscach raportu wyniki zostały porównane do rezultatów poprzedniej edycji badania z marca 2021 roku.

Tej edycji raportu towarzyszy również wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które zastąpią bądź już zastąpiły dotychczasowe rozwiązania.

Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska i PBI, podczas którego omówimy wyniki badania i zaprezentujemy obie publikacje w gronie ekspertów:

  • Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
  • dr Łukasz Olejnik (Prywatnik.pl), niezależny badacz i konsultant prywatności
  • Adam Iwiński, CEO Poland Hybrid.ai, Global CEO VOX
  • Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group
  • Kacper Polewiak, Project Specialist, RTB House
  • Grzegorz Jamka, Measurement & Data Solutions Specialist, Google
  • Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska
  • Jacek Wąs, Head of Platform Solutions, Adform
  • Mikołaj Twardowski, Director Analytics and DMP, Grupa Wirtualna Polska

Wydarzenie odbędzie się 1 grudnia w godz. 11:00 – 12:00 live na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.

Uczestnicy spotkania otrzymają raport „Reklama online w dobie post-cookie” oraz wykaz metod personalizacji reklamy bez 3rd-party cookies jako pierwsi.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764