logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama piwa tylko po 23 coraz bliżej

   21.12.2010, przeczytano 2072 razy

Do Senatu trafiła nowa regulacja, w świetle której reklama piwa w telewizji będzie mogła się pojawić nie wcześniej niż po godzinie 23. Ograniczona miałaby także zostać reklama piwa w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-piwa-tylko-po-23-coraz-blizej,11793,artykul.html

Prawo trafiło pod obrady z inicjatywy PO i PiS w czwartek. Projekt ustawy wydłuża zakaz emisji reklam piwa w telewizji, radiu czy kinach do 23 - obecnie jest to godzina 20. Senatorowie chcą również zakazać reklamy piwa na internetowych stronach dla młodzieży, w serwisach społecznościowych i komunikatorach, a także na tablicach ogłoszeniowych. 

Oprócz ograniczeń w kwestii reklamy, wprowadzony ma także zostać zakaz handlu alkoholem na imprezach sportowych, stadionach czy stacjach benzynowych.

Źródło: www.media2.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Oprócz ograniczeń w kwestii reklamy, wprowadzony ma także zostać zakaz handlu alkoholem na imprezach sportowych, stadionach czy stacjach benzynowych.

Kolejna bzdura, która coraz bardzie oddala nas od cywilizowane Europy.

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764