logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama programmatic dla kampanii społecznych

  PR 15.05.2024, przeczytano 255 razy
ilustracja

Ad Fusion promuje bezpłatnie istotne społecznie inicjatywy w ramach autorskiego projektu „Ad Fusion Charity” i dociera do 2 milionów odbiorców z kampaniami dla Rak’n’Roll, Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, Schroniska na Paluchu oraz Fundacji Rodzić po Ludzku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-programmatic-dla-kampanii-spolecznych,404223,artykul.html

Program „Ad Fusion Charity” został opracowany z myślą o fundacjach i organizacjach pożytku publicznego, które potrzebują wsparcia w zakresie planowania mediów, strategii komunikacji oraz dostępu do wysokiej jakości powierzchni reklamowej. Fundacje mogą skorzystać z tradycyjnych reklam display, jak również z interaktywnych formatów rich media, które podnoszą skuteczność kampanii. Reklamy są wyświetlane bezpłatnie na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych w ramach platformy programatycznej Ad Fusion. Celem programu jest zwiększenie świadomości na temat wybranych problemów społecznych, a także pomoc fundacjom w uzyskaniu widoczności dla ich projektów oraz w pozyskiwaniu wsparcia darczyńców.

Od początku roku spółka Ad Fusion zrealizowała charytatywnie cztery kampanie, docierając do około 2 milionów internautów. Z możliwości bezpłatnej emisji reklam w ekosystemie programmatic skorzystały: organizacja onkologiczna Rak’n’Roll, Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, która kompleksowo zajmuje się problematyką przemocy i wykorzystywania seksualnego dzieci, działająca na rzecz praw kobiet w porodzie Fundacja Rodzić po Ludzku oraz Schronisko na Paluchu z kampanią „Dzień Bezdomniaka”. Widoczność reklam wyniosła 70%, co świadczy o wysokiej jakości oferowanej powierzchni reklamowej.

Komunikacja wartościowych projektów i akcji charytatywnych powinna być wspierana przez profesjonalne narzędzia marketingowe, których często fundacjom brak” – podkreśla Tomasz Kąkol z Ad Fusion. – „Jako firma odpowiedzialna społecznie chcemy wykorzystać nasze know-how i technologię, by promować inicjatywy społeczne i mówić o ważnych sprawach”.

W nadchodzących miesiącach Ad Fusion planuje rozszerzyć program „Ad Fusion Charity”, zapraszając do niego kolejne fundacje i organizacje. Beneficjenci będą mogli skorzystać bezpłatnie z powierzchni reklamowej gwarantującej widoczność kampanii i bezpieczny kontekst dla emitowanych reklam. Ponadto zespół Ad Fusion służy pomocą w zaplanowaniu działań reklamowych i doborze grupy docelowej. Reklamy fundacji mogą docierać do szerokiej publiczności, jak też do precyzyjnie sprofilowanych grup, na przykład do osób zainteresowanych podobnymi inicjatywami.

Źródło: Ad Fusion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764