logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama Roca „Inspiracje” doceniona w badaniach GfK Eye Tracking

  PR 29.06.2012, przeczytano 813 razy

Kampania ROCA „Inspiracje” została uznana za pozytywny przykład komunikacji z klientem w branży łazienkowej. Stwierdzono to na podstawie badania metodą GfK Eye Tracking, jednej ze skuteczniejszych metod badawczych na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-roca-inspiracje-doceniona--w-badaniach-gfk-eye-tracking,15961,artykul.html

Wśród zalet, które wpłynęły na sukces reklamy w badaniach, wymieniono: dobry branding, unikalność prezentacji oraz dobre proporcje poszczególnych elementów. Doceniono także fakt, że kampania ROCA „Inspiracje” jednoznacznie kojarzy się z branżą, którą reklamuje – wyposażeniem łazienek. Badacze zaliczyli reklamę do bardzo udanych, ponieważ przyciąga uwagę klienta, koncentruje ją na właściwych elementach i nie wprowadza w błąd. Sukces jest tym większy, że jak pokazały analizy, niedostosowanie elementów strategii komunikacyjnej okazuje się powszechnym błędem, który skazuje wiele kampanii na porażkę.

Kampania wizerunkowa „Inspiracje” firmy ROCA została przygotowana przez agencję reklamową S4. Miała na celu prezentację produktów wyposażenia łazienkowego marki ROCA i ich ciekawego wzornictwa. „Inspiracje” to prezentacja trzech różnych i niepowtarzalnych stylów, które wpisują się w oczekiwania klientów. Romantyczny, ponadczasowy i trendy – style odpowiadają inspiracjom projektantów zaproszonych do współpracy z koncernem ROCA.

Kampania „Inspiracje” trwała od 2008 roku. Była prezentowana w prasie, w materiałach POS i innych narzędziach BTL (katalogi, Internet itd.).

Źródło: S4

Dodatkowe informacje:

O metodzie badawczej:
GfK Eye Tracking to nowatorska metoda badająca sposób postrzegania, która polega na podążaniu za wzrokiem konsumenta i na rejestrowaniu wszelkich drgnień gałki ocznej. Wszystko po to, by poznać tajemniczy świat percepcji i tworzyć skuteczne reklamy, które przyciągną wzrok i zmobilizują pamięć.

Budowa oka i możliwości ludzkiego mózgu sprawiają, że nasze postrzeganie podporządkowane jest pewnym ramom. Nie wszystkie informacje graficzne docierają do nas z taką samą intensywnością i skutecznością. GfK Eye Tracking pozwala na śledzenie wzroku klienta, podążającego za interesującymi elementami reklamy. Na podstawie analiz można stwierdzić, które z nich wymagają poprawy, a które decydują o przychylnym nastawieniu do prezentowanego produktu, budząc pozytywne emocje.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764