logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama-teledysk z Garage Kamikaze w roli głównej

  PR 10.06.2021, przeczytano 1464 razy
ilustracjastrzałka

Profesjonalni tancerze, wyjątkowa muzyka, kosmiczna scenografia i klubowy klimat – to efekt współpracy marki Seth and Riley’s Garage i amerykańskiego duetu reżyserskiego AGGRESSIVE, który stworzył nową reklamę napojów piwnych Garage.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-teledysk-z-garage-kamikaze-w-roli-glownej,391846,artykul.html

Reklama marki Seth and Riley’s Garage to efekt wielomiesięcznych prac kreatywnych. Celem było stworzenie wyjątkowego, wyróżniającego się spotu. Nowym dla marki podejściem była współpraca z  duetem reżyserskim z Nowego Jorku – AGGRESSIVE, który ma duże doświadczenie w pracy post produkcyjnej oraz w tworzeniu teledysków.

Główna bohaterka niczym „Alicja w Krainie Czarów” przenosi się z biurowej windy do klubowego świata dobrej zabawy w kosmicznej scenografii. Wyjątkową atmosferę reklamy buduje globalny przebój DISCLOSURE, YOU AND ME.

– Marka Garage chce być blisko pełnoletnich młodych ludzi, inspirować ich i wyznaczać trendy. Garage Kamikaze jest oryginalny, o mniej słodkim, a bardziej kwaskowatym smaku, zamknięty w wyjątkowej butelce. Taki musiał być też sam spot - klimat, muzyka, kosmiczna scenografia. Zapraszamy do niezwykłego świata Garage – mówi Paweł Michalik, Brand Manager Garage w Carlsberg Polska.

Główni aktorzy to absolwenci polskich i zagranicznych szkół tanecznych. Choreografką reklamy jest Monika Błaszczak, absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Poznaniu oraz prestiżowej Trinity Laban Conservatoire of Music and Dance w Londynie. Odtwórczynią główej roli kobiecej jest Zofia Tomczyk, doskonała tancerka, absolwentka Iceland University of the Arts w Rejkjawiku.

Za produkcję odpowiedzialne było Studio Filmowe OTO. Autor kreacji to agencja BRAINBOX z Krakowa. Reklama jest prezentowana w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej.

 

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
Marka Profi w nowej odsłonie
Marka Profi odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów i najnowsze trendy, odświeża swój wizerunek.
Design na fali. Miami Wars Party by Domoteka
W sercu Warszawy, nad lewym brzegiem Wisły, Miami Wars przekształciło się w designerską oazę, gdzie natura płynnie połączyła się z nowoczesnym wystrojem dzięki kreatywnej aranżacji Centrum Designu Domoteka. 22 sierpnia miejsce to przyciągnęło architektów, dziennikarzy i miłośników dobrego designu na wyjątkowe Miami Wars Party, zorganizowane przez...
Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie Ambasadorka marki Iga Świątek, rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US OPEN.
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764