logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama TV nowego Millennium 360°

  PR 20.05.2022, przeczytano 589 razy

W piątek rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej Millennium 360°, oferty inspirowanej potrzebami klientów. To nowe, bezpłatnie prowadzone konto Banku Millennium, połączone z jeszcze szerszą ofertą spersonalizowanych usług w super-aplikacji mobilnej, usługami wielowalutowymi i zwrotem za zakupy online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-tv-nowego-millennium-360%C2%B0,395937,artykul.html

- Inspirują mnie sprytne rozwiązania. Dlatego za granicą wygodnie płacę kartą z tanim przewalutowaniem. Kupuję mądrze, dzięki dopasowanym do mnie ofertom. A za wybrane zakupy online dostaję zwrot części wydatków. Innowacyjna apka Banku Millennium zawsze za mną nadąża, a prowadzenie konta mam za 0 zł. – mówi bohaterka reklamy.

Millennium 360° to znacznie więcej niż konto. Poza kompletnym, bezpłatnie prowadzonym rachunkiem z wieloma opcjami mobilnymi i domowym oraz medycznym assistance, bank proponuje kolejne usługi dodatkowe, których oczekują klienci - zwroty za zakupy, połączone z prezentacją spersonalizowanych ofert, konkurencyjny Pakiet walutowy do karty, a wkrótce też pierwsze tego typu na rynku rozwiązanie CyberWsparcie.

W ramach nowej oferty prowadzenie konta jest bezwarunkowo bezpłatne. Po spełnieniu prostego warunku (5 płatności kartą lub BLIKIEM lub 1 płatność w przypadku osób w wieku 18-26 lat) za 0 zł jest również obsługa karty debetowej, płatności zbliżeniowych BLIK, a wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą są bez prowizji. Zawsze bezwarunkowo bezpłatne są krajowe przelewy w PLN, wypłaty z bankomatów własnych, stałe zlecenia i polecenia zapłaty oraz przelewy BLIK na telefon. Do konta proponowany jest ceniony przez klientów Pakiet Bardzo Pomocny, w ramach, którego można korzystać z pomocy fachowca w domu, pomocy medycznej i IT. Konto można łatwo założyć online i od razu korzystać z niego w aplikacji mobilnej.

Bank konsekwentnie rozwija usługi online, proponując klientom funkcjonalności, które wspierają ich codzienne potrzeby. Klienci z nowym kontem Millennium 360° mają również dostęp do usługi Zwroty za zakupy z wyższym poziomem zwrotu. Dodatkowo w aplikacji mobilnej i w bankowości elektronicznej widzą spersonalizowaną listę sklepów oraz oferty specjalne. Dużą zaletą tej funkcjonalności jest stały dostęp do naliczonego zwrotu – klienci widzą, ile zaoszczędzili, robiąc zakupy w internecie przez aplikację lub Millenet.

Nową reklamę Banku Millennium będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764