W piątek rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej Millennium 360°, oferty inspirowanej potrzebami klientów. To nowe, bezpłatnie prowadzone konto Banku Millennium, połączone z jeszcze szerszą ofertą spersonalizowanych usług w super-aplikacji mobilnej, usługami wielowalutowymi i zwrotem za zakupy online.
- Inspirują mnie sprytne rozwiązania. Dlatego za granicą wygodnie płacę kartą z tanim przewalutowaniem. Kupuję mądrze, dzięki dopasowanym do mnie ofertom. A za wybrane zakupy online dostaję zwrot części wydatków. Innowacyjna apka Banku Millennium zawsze za mną nadąża, a prowadzenie konta mam za 0 zł. – mówi bohaterka reklamy.
Millennium 360° to znacznie więcej niż konto. Poza kompletnym, bezpłatnie prowadzonym rachunkiem z wieloma opcjami mobilnymi i domowym oraz medycznym assistance, bank proponuje kolejne usługi dodatkowe, których oczekują klienci - zwroty za zakupy, połączone z prezentacją spersonalizowanych ofert, konkurencyjny Pakiet walutowy do karty, a wkrótce też pierwsze tego typu na rynku rozwiązanie CyberWsparcie.
W ramach nowej oferty prowadzenie konta jest bezwarunkowo bezpłatne. Po spełnieniu prostego warunku (5 płatności kartą lub BLIKIEM lub 1 płatność w przypadku osób w wieku 18-26 lat) za 0 zł jest również obsługa karty debetowej, płatności zbliżeniowych BLIK, a wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą są bez prowizji. Zawsze bezwarunkowo bezpłatne są krajowe przelewy w PLN, wypłaty z bankomatów własnych, stałe zlecenia i polecenia zapłaty oraz przelewy BLIK na telefon. Do konta proponowany jest ceniony przez klientów Pakiet Bardzo Pomocny, w ramach, którego można korzystać z pomocy fachowca w domu, pomocy medycznej i IT. Konto można łatwo założyć online i od razu korzystać z niego w aplikacji mobilnej.
Bank konsekwentnie rozwija usługi online, proponując klientom funkcjonalności, które wspierają ich codzienne potrzeby. Klienci z nowym kontem Millennium 360° mają również dostęp do usługi Zwroty za zakupy z wyższym poziomem zwrotu. Dodatkowo w aplikacji mobilnej i w bankowości elektronicznej widzą spersonalizowaną listę sklepów oraz oferty specjalne. Dużą zaletą tej funkcjonalności jest stały dostęp do naliczonego zwrotu – klienci widzą, ile zaoszczędzili, robiąc zakupy w internecie przez aplikację lub Millenet.
Nową reklamę Banku Millennium będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media zakupił dom mediowy Starcom.
Źródło: Bank Millennium