logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama TV nowego Millennium 360°

  PR 20.05.2022, przeczytano 225 razy

W piątek rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej Millennium 360°, oferty inspirowanej potrzebami klientów. To nowe, bezpłatnie prowadzone konto Banku Millennium, połączone z jeszcze szerszą ofertą spersonalizowanych usług w super-aplikacji mobilnej, usługami wielowalutowymi i zwrotem za zakupy online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-tv-nowego-millennium-360%C2%B0,395937,artykul.html

- Inspirują mnie sprytne rozwiązania. Dlatego za granicą wygodnie płacę kartą z tanim przewalutowaniem. Kupuję mądrze, dzięki dopasowanym do mnie ofertom. A za wybrane zakupy online dostaję zwrot części wydatków. Innowacyjna apka Banku Millennium zawsze za mną nadąża, a prowadzenie konta mam za 0 zł. – mówi bohaterka reklamy.

Millennium 360° to znacznie więcej niż konto. Poza kompletnym, bezpłatnie prowadzonym rachunkiem z wieloma opcjami mobilnymi i domowym oraz medycznym assistance, bank proponuje kolejne usługi dodatkowe, których oczekują klienci - zwroty za zakupy, połączone z prezentacją spersonalizowanych ofert, konkurencyjny Pakiet walutowy do karty, a wkrótce też pierwsze tego typu na rynku rozwiązanie CyberWsparcie.

W ramach nowej oferty prowadzenie konta jest bezwarunkowo bezpłatne. Po spełnieniu prostego warunku (5 płatności kartą lub BLIKIEM lub 1 płatność w przypadku osób w wieku 18-26 lat) za 0 zł jest również obsługa karty debetowej, płatności zbliżeniowych BLIK, a wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą są bez prowizji. Zawsze bezwarunkowo bezpłatne są krajowe przelewy w PLN, wypłaty z bankomatów własnych, stałe zlecenia i polecenia zapłaty oraz przelewy BLIK na telefon. Do konta proponowany jest ceniony przez klientów Pakiet Bardzo Pomocny, w ramach, którego można korzystać z pomocy fachowca w domu, pomocy medycznej i IT. Konto można łatwo założyć online i od razu korzystać z niego w aplikacji mobilnej.

Bank konsekwentnie rozwija usługi online, proponując klientom funkcjonalności, które wspierają ich codzienne potrzeby. Klienci z nowym kontem Millennium 360° mają również dostęp do usługi Zwroty za zakupy z wyższym poziomem zwrotu. Dodatkowo w aplikacji mobilnej i w bankowości elektronicznej widzą spersonalizowaną listę sklepów oraz oferty specjalne. Dużą zaletą tej funkcjonalności jest stały dostęp do naliczonego zwrotu – klienci widzą, ile zaoszczędzili, robiąc zakupy w internecie przez aplikację lub Millenet.

Nową reklamę Banku Millennium będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764