logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama TV nowego Millennium 360°

  PR 20.05.2022, przeczytano 591 razy

W piątek rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej Millennium 360°, oferty inspirowanej potrzebami klientów. To nowe, bezpłatnie prowadzone konto Banku Millennium, połączone z jeszcze szerszą ofertą spersonalizowanych usług w super-aplikacji mobilnej, usługami wielowalutowymi i zwrotem za zakupy online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-tv-nowego-millennium-360%C2%B0,395937,artykul.html

- Inspirują mnie sprytne rozwiązania. Dlatego za granicą wygodnie płacę kartą z tanim przewalutowaniem. Kupuję mądrze, dzięki dopasowanym do mnie ofertom. A za wybrane zakupy online dostaję zwrot części wydatków. Innowacyjna apka Banku Millennium zawsze za mną nadąża, a prowadzenie konta mam za 0 zł. – mówi bohaterka reklamy.

Millennium 360° to znacznie więcej niż konto. Poza kompletnym, bezpłatnie prowadzonym rachunkiem z wieloma opcjami mobilnymi i domowym oraz medycznym assistance, bank proponuje kolejne usługi dodatkowe, których oczekują klienci - zwroty za zakupy, połączone z prezentacją spersonalizowanych ofert, konkurencyjny Pakiet walutowy do karty, a wkrótce też pierwsze tego typu na rynku rozwiązanie CyberWsparcie.

W ramach nowej oferty prowadzenie konta jest bezwarunkowo bezpłatne. Po spełnieniu prostego warunku (5 płatności kartą lub BLIKIEM lub 1 płatność w przypadku osób w wieku 18-26 lat) za 0 zł jest również obsługa karty debetowej, płatności zbliżeniowych BLIK, a wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą są bez prowizji. Zawsze bezwarunkowo bezpłatne są krajowe przelewy w PLN, wypłaty z bankomatów własnych, stałe zlecenia i polecenia zapłaty oraz przelewy BLIK na telefon. Do konta proponowany jest ceniony przez klientów Pakiet Bardzo Pomocny, w ramach, którego można korzystać z pomocy fachowca w domu, pomocy medycznej i IT. Konto można łatwo założyć online i od razu korzystać z niego w aplikacji mobilnej.

Bank konsekwentnie rozwija usługi online, proponując klientom funkcjonalności, które wspierają ich codzienne potrzeby. Klienci z nowym kontem Millennium 360° mają również dostęp do usługi Zwroty za zakupy z wyższym poziomem zwrotu. Dodatkowo w aplikacji mobilnej i w bankowości elektronicznej widzą spersonalizowaną listę sklepów oraz oferty specjalne. Dużą zaletą tej funkcjonalności jest stały dostęp do naliczonego zwrotu – klienci widzą, ile zaoszczędzili, robiąc zakupy w internecie przez aplikację lub Millenet.

Nową reklamę Banku Millennium będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764