logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Reklama w mediach In-store i jej wpływ na konsumenta

  PR 04.07.2016, przeczytano 1239 razy
ilustracjastrzałka

IMS, firma działająca na rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego, przeprowadziła wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown kompleksowe badania efektywności mediów In-store. Są to pierwsze tak szczegółowo przeprowadzone badania. W jaki sposób media In-store wpływają na klienta i jego decyzje zakupowe?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama-w-mediach-in-store-i-jej-wplyw-na-konsumenta,29188,artykul.html

Media In-store to kanały reklamowe obecne w miejscach handlowo-usługowych. Jest to reklama audio - nazywana też "In-store radio" i reklama video - "Mall TV" lub "Digital Signage". Badanie zostało zrealizowane w piętnastu centrach handlowych w całej Polsce. Obejmowało dwa dni - jeden dzień w tygodniu (czwartek) oraz jeden weekendowy (sobota). Zostało przeprowadzone metodą CAPI z wykorzystaniem tabletów, na grupie badawczej wynoszącej 600 osób. Głównym celem badania było zdiagnozowanie efektywności mediów In-store oraz to, w jaki sposób wpływają na decyzje zakupowe klienta.

Źródło: IMS

www.ims.fm

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764