logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360: merytoryczny ładunek na Kreatywnej Arenie

   17.08.2015, przeczytano 859 razy
ilustracja

Targi to moment spotkań, na który czekają ich uczestnicy. Aby jak najefektywniej spędzić czas na targach REKLAMA360, które odbędą się w Poznaniu w dniach 29 września – 1 października 2015, zwiedzający oraz wystawcy będą mogli wziąć udział w wydarzeniach towarzyszących o bardzo silnym ładunku merytorycznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360%3A-merytoryczny-ladunek-na-kreatywnej-arenie,25697,artykul.html

Międzynarodowe Targi Poznańskie, organizator REKLAMY360, to niekwestionowany lider w branży wystawienniczej, który gości rocznie ponad 12 000 wystawców. Reprezentujący ich dyrektorzy marketingu oraz specjaliści zatrudnieni w ich działach stanowią jedną z głównych grup zwiedzających. Drugą będą z kolei przedstawiciele agencji reklamowych, pracowni reklamy i zakładów świadczących usługi kreacji i druku reklamy. Podczas targów, oprócz odwiedzenia podzielonej na strefy tematyczne ekspozycji produktów i rozwiązań zgodnych z najnowszymi trendami w branży,  uczestnicy targów będą mieli możliwość wzięcia udziału w wydarzeniach merytorycznych.

Kreatywna Arena

Na scenie Kreatywnej Areny głos zabiorą szkoleniowcy z zakresu reklamy i marketingu! Wśród nich pojawią się m.in. przedstawiciele MentalWay z Michałem Wawrzyniakiem na czele, którzy opowiedzą o motywacji do pracy i zaszczepią w uczestnikach szkolenia pozytywną energię.

Bartłomiej Juszczyk z Agencji ADWEB opowie o personalizacji wg Philipa Kotlera i tym jak zmienia się podejście do marketingu i segmentacji. W swoim drugim bloku tematycznym poruszy kwestie najnowszych trendów w reklamie i wyjaśni, co pobudza zmysły współczesnych konsumentów i jak zarządzać własnym budżetem reklamowych.

Na scenie Kreatywnej Areny pojawi się również dr Joanna Rajang, certyfikowany coach z wieloletnim doświadczeniem a jednocześnie dyrektor firmy szkoleniowej Personel System, która zdradzi tajemną wiedzę i w trzech blokach tematycznych odpowie na pytania: Jak sprzedawać drożej? Jak sfinalizować sprzedaż, czyli co zrobić, jeśli klient mówi „to ja się zastanowię” oraz co to jest psychologia przyciągania klienta?

Targi objęte zostały patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019
W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000...
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764