logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360: merytoryczny ładunek na Kreatywnej Arenie

   17.08.2015, przeczytano 908 razy
ilustracja

Targi to moment spotkań, na który czekają ich uczestnicy. Aby jak najefektywniej spędzić czas na targach REKLAMA360, które odbędą się w Poznaniu w dniach 29 września – 1 października 2015, zwiedzający oraz wystawcy będą mogli wziąć udział w wydarzeniach towarzyszących o bardzo silnym ładunku merytorycznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360%3A-merytoryczny-ladunek-na-kreatywnej-arenie,25697,artykul.html

Międzynarodowe Targi Poznańskie, organizator REKLAMY360, to niekwestionowany lider w branży wystawienniczej, który gości rocznie ponad 12 000 wystawców. Reprezentujący ich dyrektorzy marketingu oraz specjaliści zatrudnieni w ich działach stanowią jedną z głównych grup zwiedzających. Drugą będą z kolei przedstawiciele agencji reklamowych, pracowni reklamy i zakładów świadczących usługi kreacji i druku reklamy. Podczas targów, oprócz odwiedzenia podzielonej na strefy tematyczne ekspozycji produktów i rozwiązań zgodnych z najnowszymi trendami w branży,  uczestnicy targów będą mieli możliwość wzięcia udziału w wydarzeniach merytorycznych.

Kreatywna Arena

Na scenie Kreatywnej Areny głos zabiorą szkoleniowcy z zakresu reklamy i marketingu! Wśród nich pojawią się m.in. przedstawiciele MentalWay z Michałem Wawrzyniakiem na czele, którzy opowiedzą o motywacji do pracy i zaszczepią w uczestnikach szkolenia pozytywną energię.

Bartłomiej Juszczyk z Agencji ADWEB opowie o personalizacji wg Philipa Kotlera i tym jak zmienia się podejście do marketingu i segmentacji. W swoim drugim bloku tematycznym poruszy kwestie najnowszych trendów w reklamie i wyjaśni, co pobudza zmysły współczesnych konsumentów i jak zarządzać własnym budżetem reklamowych.

Na scenie Kreatywnej Areny pojawi się również dr Joanna Rajang, certyfikowany coach z wieloletnim doświadczeniem a jednocześnie dyrektor firmy szkoleniowej Personel System, która zdradzi tajemną wiedzę i w trzech blokach tematycznych odpowie na pytania: Jak sprzedawać drożej? Jak sfinalizować sprzedaż, czyli co zrobić, jeśli klient mówi „to ja się zastanowię” oraz co to jest psychologia przyciągania klienta?

Targi objęte zostały patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rema Congress – prelekcje z Krzysztofem Sarneckim
RemaCongress to okazja do poszerzenia wiedzy branżowej na targach RemaDays Warsaw. Podczas najbliższej edycji gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Krzysztof Sarnecki – Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach.
Rusza zimowa kampania reklamowa marki Lech Premium
Leszek powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję wyjątkowych puszek! Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.
Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764