logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360 – krok w stronę innowacji

   11.06.2015, przeczytano 1931 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2014

Spośród mieszkańców Europy Środkowo-wschodniej reklamy internetowe są wciąż najbardziej popularne wśród Polaków. Dynamika rynku reklam pokazuje jednak, że to ciągły wyścig na kilku frontach: po spełnienie potrzeb klienta, po realizację planu sprzedażowego, po zbudowanie wizerunku, czy też po ugruntowanie pozycji marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360--krok-w-strone-innowacji,25131,artykul.html

Jak wynika z badań gemiusAsMonitor, 84% kampanii, które są najpopularniejsze wśród użytkowników, stanowią te zawierające elementy multimedialne. Spośród wszystkich formatów najwięcej klików osiągają pełnostronicowe reklamy interstitial. 

Tyle w temacie statystyk. Po wiedzę, jak  zapowiada się kolejny etap ewolucji marketingu: holistyczny marketing 3.0, czego poszukuje user, który staje się kimś więcej, bo partnerem, jak poznać jego wartości i jak sprawić, by marka zyskała osobowość - warto przyjechać do Poznania na organizowane jesienią, w dniach 29.09.-1.10.2015 r. Targi REKLAMA360

Dobre innowacje

Aplikacje, mobilne, rozwiązania dla e-handlu, grafika komputerowa – to rozwiązania, które będą wpisywały się w model zakładający budowę tożsamości (identity), uczciwości (integrity) oraz wizerunku (image marki). Innowacje w rozumieniu marketingu 3.0 zmierzają do stworzenia statusu  firmy, która jest uczciwa, realizuje w sposób spójny swoje działania, utrwala  wiarygodność marki, co pozwala na jej stabilny wzrost. Jak zaimplementować model 3.0 na grunt własnej działalności Odpowiedzi należy szukać w Strefie Innowacji – specjalnej przestrzeni w ramach targów REKLAMA360. Wydarzeniu towarzyszyć będą szkolenia, wykłady 

i panele dyskusyjne zogniskowane wokół tematu personalizacji, zarówno produktów, jak i informacji promocyjnych.

Odnotuj:

Targi REKLAMA360 odbędą się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 29 września do 1 października 2015 r. Ekspozycja obejmie tzw. czteropak, a więc pawilony 7, 7a, 8 i 8a. Wstęp dla profesjonalistów z branży reklamy i marketingu jest bezpłatny i możliwy za pośrednictwem strony www.mtp24.pl.


Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl. Więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie www.reklama360.eu 

Źródło: Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

www.mtp.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764