Spośród mieszkańców Europy Środkowo-wschodniej reklamy internetowe są wciąż najbardziej popularne wśród Polaków. Dynamika rynku reklam pokazuje jednak, że to ciągły wyścig na kilku frontach: po spełnienie potrzeb klienta, po realizację planu sprzedażowego, po zbudowanie wizerunku, czy też po ugruntowanie pozycji marki.
Jak wynika z badań gemiusAsMonitor, 84% kampanii, które są najpopularniejsze wśród użytkowników, stanowią te zawierające elementy multimedialne. Spośród wszystkich formatów najwięcej klików osiągają pełnostronicowe reklamy interstitial.
Tyle w temacie statystyk. Po wiedzę, jak zapowiada się kolejny etap ewolucji marketingu: holistyczny marketing 3.0, czego poszukuje user, który staje się kimś więcej, bo partnerem, jak poznać jego wartości i jak sprawić, by marka zyskała osobowość - warto przyjechać do Poznania na organizowane jesienią, w dniach 29.09.-1.10.2015 r. Targi REKLAMA360.
Dobre innowacje
Aplikacje, mobilne, rozwiązania dla e-handlu, grafika komputerowa – to rozwiązania, które będą wpisywały się w model zakładający budowę tożsamości (identity), uczciwości (integrity) oraz wizerunku (image marki). Innowacje w rozumieniu marketingu 3.0 zmierzają do stworzenia statusu firmy, która jest uczciwa, realizuje w sposób spójny swoje działania, utrwala wiarygodność marki, co pozwala na jej stabilny wzrost. Jak zaimplementować model 3.0 na grunt własnej działalności Odpowiedzi należy szukać w Strefie Innowacji – specjalnej przestrzeni w ramach targów REKLAMA360. Wydarzeniu towarzyszyć będą szkolenia, wykłady
i panele dyskusyjne zogniskowane wokół tematu personalizacji, zarówno produktów, jak i informacji promocyjnych.
Odnotuj:
Targi REKLAMA360 odbędą się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 29 września do 1 października 2015 r. Ekspozycja obejmie tzw. czteropak, a więc pawilony 7, 7a, 8 i 8a. Wstęp dla profesjonalistów z branży reklamy i marketingu jest bezpłatny i możliwy za pośrednictwem strony www.mtp24.pl.
Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl. Więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie www.reklama360.eu
Źródło: Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.