logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360 – targi ery 3.0

   04.08.2015, przeczytano 1929 razy
ilustracjastrzałka

Współczesny trend w marketingu zmierza do zatarcia stosunku klient – sprzedawca na rzecz partnerstwa i współpracy. Osiągnięcie planu sprzedażowego, zbudowanie wizerunku, ugruntowanie pozycji marki, poznanie i spełnienie potrzeb klienta odbywa się dziś w dużej mierze online. Jak w tym kontekście wypada wystawianie się na targach?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360--targi-ery-3.0,25596,artykul.html

Kliknij, obejrzyj, zareaguj, zarchiwizuj

Świadome przedsiębiorstwa coraz częściej planują i przestawiają się na wdrożenie idei dialogu z konsumentem. Wspólnie z nim tworzą markę, jej wartość, wpływają na emocje, inspirują otoczenie. Produkty i usługi ewoluują w zgodzie z oczekiwaniami użytkownika, odzwierciedlają jego aspiracje. Wiele z tych zjawisk dzieje się w świecie wirtualnym i za pomocą multimediów, które towarzyszą czynnościom wykonywanym na co dzień. Jaki dystans dzieli ten rodzaj komunikacji od spotkania i doświadczenia?

Wysłuchaj, zapytaj, zanotuj, udoskonal

To między innymi dla tych wartości, które trudno uzyskać online, organizowane są spotkania branży: targi. Osobisty kontakt, na który czeka się umawiając przedtargowe spotkania, wciąż uznawany jest za niezastąpiony. Targi nie dają się zarchiwizować. Aktywizują wystawców do przygotowania specjalnych ofert i premier produktowych, aby wyróżnić lub ugruntować swoją pozycję na rynku, często w międzynarodowym gronie. A dzieje się tak w poszanowaniu dla zapraszanych zwiedzających, którzy już samą swoją obecnością świadczą o zainteresowaniu daną branżą. Wspólne rozmowy z klientami odbywają się w atmosferze partnerstwa i targowego święta. Wieczorny networking natomiast sprzyja integracji środowiska.

Wejdź w nową erę

REKLAMA360 to więcej niż targi. To połączenie szansy zaimplementowania w swoim przedsiębiorstwie najnowszych trendów w marketingu z możliwością spotkań, rozmów, doświadczeń i zdobycia wiedzy od profesjonalistów. Wydarzeniu towarzyszyć będą szkolenia, wykłady i panele dyskusyjne zogniskowane wokół tematu personalizacji, zarówno produktów, jak i informacji promocyjnych. Targi REKLAMA360 pozwolą wejść w erę nowoczesnego partnerstwa w biznesie, by poznać wartości wyznawane przez konsumenta i sprawić, by nadać marce osobowość. 

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Podobno, jak nie ma się nic do powiedzenia, to lepiej nie zabierać głosu.
Ten artykuł wydaje mi się potwierdzeniem tej teorii :)

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764