logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360 – targi ery 3.0

   04.08.2015, przeczytano 986 razy
ilustracjastrzałka

Współczesny trend w marketingu zmierza do zatarcia stosunku klient – sprzedawca na rzecz partnerstwa i współpracy. Osiągnięcie planu sprzedażowego, zbudowanie wizerunku, ugruntowanie pozycji marki, poznanie i spełnienie potrzeb klienta odbywa się dziś w dużej mierze online. Jak w tym kontekście wypada wystawianie się na targach?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360--targi-ery-3.0,25596,artykul.html

Kliknij, obejrzyj, zareaguj, zarchiwizuj

Świadome przedsiębiorstwa coraz częściej planują i przestawiają się na wdrożenie idei dialogu z konsumentem. Wspólnie z nim tworzą markę, jej wartość, wpływają na emocje, inspirują otoczenie. Produkty i usługi ewoluują w zgodzie z oczekiwaniami użytkownika, odzwierciedlają jego aspiracje. Wiele z tych zjawisk dzieje się w świecie wirtualnym i za pomocą multimediów, które towarzyszą czynnościom wykonywanym na co dzień. Jaki dystans dzieli ten rodzaj komunikacji od spotkania i doświadczenia?

Wysłuchaj, zapytaj, zanotuj, udoskonal

To między innymi dla tych wartości, które trudno uzyskać online, organizowane są spotkania branży: targi. Osobisty kontakt, na który czeka się umawiając przedtargowe spotkania, wciąż uznawany jest za niezastąpiony. Targi nie dają się zarchiwizować. Aktywizują wystawców do przygotowania specjalnych ofert i premier produktowych, aby wyróżnić lub ugruntować swoją pozycję na rynku, często w międzynarodowym gronie. A dzieje się tak w poszanowaniu dla zapraszanych zwiedzających, którzy już samą swoją obecnością świadczą o zainteresowaniu daną branżą. Wspólne rozmowy z klientami odbywają się w atmosferze partnerstwa i targowego święta. Wieczorny networking natomiast sprzyja integracji środowiska.

Wejdź w nową erę

REKLAMA360 to więcej niż targi. To połączenie szansy zaimplementowania w swoim przedsiębiorstwie najnowszych trendów w marketingu z możliwością spotkań, rozmów, doświadczeń i zdobycia wiedzy od profesjonalistów. Wydarzeniu towarzyszyć będą szkolenia, wykłady i panele dyskusyjne zogniskowane wokół tematu personalizacji, zarówno produktów, jak i informacji promocyjnych. Targi REKLAMA360 pozwolą wejść w erę nowoczesnego partnerstwa w biznesie, by poznać wartości wyznawane przez konsumenta i sprawić, by nadać marce osobowość. 

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Podobno, jak nie ma się nic do powiedzenia, to lepiej nie zabierać głosu.
Ten artykuł wydaje mi się potwierdzeniem tej teorii :)

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w strukturach Accor Services. Joanna Świerkosz odpowiedzialna za całościową komunikację grupy komunikacji i marketingu. Joanna Świerkosz, jako VP Marketing, Communication & Guest Experience, jest odpowiedzialna za marketing, guest experience oraz komunikację. Agnieszka Kalinowska, jako Senior Communication Manager, obok dotychczasowych obowiązków z obszaru PR oraz organizacji...
W odpowiedzi na dynamikę zmian zachodzących na rynku poligraficznym i jego coraz większe wymagania, co do zgodności kolorów na wydrukach, firma Via Color włączyła do swojej oferty najnowszy program RIP od ColorGATE.
See&Say - zgłoszenia do 18 grudnia
Do 18 grudnia trwają zgłoszenia do przeglądu portfolio See&Say.
Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji
W dniach 14 i 15 grudnia odbędą się najbardziej kulturalne targi na Dolnym Śląsku – Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji. Wydarzenie skierowane jest do fanów i koneserów sztuki współczesnej, którzy doceniają kunszt artystów obecnego pokolenia. Strefa Targów Plakatów i Ilustracji będzie jedną z atrakcji Festiwalu Świadomych Zakupów, w którym udział weźmie 150...
Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764