logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360 – targi ery 3.0

   04.08.2015, przeczytano 1053 razy
ilustracjastrzałka

Współczesny trend w marketingu zmierza do zatarcia stosunku klient – sprzedawca na rzecz partnerstwa i współpracy. Osiągnięcie planu sprzedażowego, zbudowanie wizerunku, ugruntowanie pozycji marki, poznanie i spełnienie potrzeb klienta odbywa się dziś w dużej mierze online. Jak w tym kontekście wypada wystawianie się na targach?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360--targi-ery-3.0,25596,artykul.html

Kliknij, obejrzyj, zareaguj, zarchiwizuj

Świadome przedsiębiorstwa coraz częściej planują i przestawiają się na wdrożenie idei dialogu z konsumentem. Wspólnie z nim tworzą markę, jej wartość, wpływają na emocje, inspirują otoczenie. Produkty i usługi ewoluują w zgodzie z oczekiwaniami użytkownika, odzwierciedlają jego aspiracje. Wiele z tych zjawisk dzieje się w świecie wirtualnym i za pomocą multimediów, które towarzyszą czynnościom wykonywanym na co dzień. Jaki dystans dzieli ten rodzaj komunikacji od spotkania i doświadczenia?

Wysłuchaj, zapytaj, zanotuj, udoskonal

To między innymi dla tych wartości, które trudno uzyskać online, organizowane są spotkania branży: targi. Osobisty kontakt, na który czeka się umawiając przedtargowe spotkania, wciąż uznawany jest za niezastąpiony. Targi nie dają się zarchiwizować. Aktywizują wystawców do przygotowania specjalnych ofert i premier produktowych, aby wyróżnić lub ugruntować swoją pozycję na rynku, często w międzynarodowym gronie. A dzieje się tak w poszanowaniu dla zapraszanych zwiedzających, którzy już samą swoją obecnością świadczą o zainteresowaniu daną branżą. Wspólne rozmowy z klientami odbywają się w atmosferze partnerstwa i targowego święta. Wieczorny networking natomiast sprzyja integracji środowiska.

Wejdź w nową erę

REKLAMA360 to więcej niż targi. To połączenie szansy zaimplementowania w swoim przedsiębiorstwie najnowszych trendów w marketingu z możliwością spotkań, rozmów, doświadczeń i zdobycia wiedzy od profesjonalistów. Wydarzeniu towarzyszyć będą szkolenia, wykłady i panele dyskusyjne zogniskowane wokół tematu personalizacji, zarówno produktów, jak i informacji promocyjnych. Targi REKLAMA360 pozwolą wejść w erę nowoczesnego partnerstwa w biznesie, by poznać wartości wyznawane przez konsumenta i sprawić, by nadać marce osobowość. 

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Podobno, jak nie ma się nic do powiedzenia, to lepiej nie zabierać głosu.
Ten artykuł wydaje mi się potwierdzeniem tej teorii :)

Najnowsze w tym dziale

Coca-Cola Polska startuje z pierwszą kampanią od czasu lockdownu - „Otwarci jak nigdy”.
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
Bezpłatny webinar Up&More: promocja aplikacji mobilnej
Agencja Up&More organizuje bezpłatne spotkanie online dedykowane zarówno przedsiębiorcom, specjalistom marketingu, jak i twórcom aplikacji. Webinar odbędzie się 12 sierpnia z udziałem gościa specjalnego z zespołu Google EMEA App Partnerships – Christy Chen. Udział jest bezpłatny.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764