logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360 – wyróżnij się lub zgiń. Podsumowanie targów

   02.10.2015, przeczytano 1614 razy
ilustracjastrzałka

3 dni, 3000 profesjonalnych zwiedzających, 3 sceny, blisko 100 wystawców, 40 wydarzeń merytorycznych – tak w liczbach przedstawia się ta niezwykła edycja targów REKLAMA360. Co ją wyróżnia?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360--wyroznij-sie-lub-zgin.-podsumowanie-targow,26138,artykul.html

Odbywająca się w dniach 29-30. września 2015 r. pierwsza w Polsce konferencja, Golden Marketing Conference, skupiająca polskie gwiazdy marketingu, wśród których znalazła się Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk, Michał Wawrzyniak, Wojciech Ławniczak, Marek Zieliński oraz Michał Banach.

ARENA360

Tegoroczna edycja to targi nowych możliwości. Wystawcy REKLAMY360 mieli okazję do zaprezentowania się nie tylko na przestrzeni ekspozycyjnej, ale i przed szerszą publicznością. W ich ręce oddana została scena: ARENA360, na której firmy takie, jak Centrum Druku 3D, Max Roy, All Biz, PIN-UP Poland, InnerSource, MentalWay, Ostrowski Event Agency, Zeccer.pl, Personel System, Neurohm i Poznań Congress Center miały okazję się wyróżnić przedstawiając zagadnienia z zakresu druku 3D, content marketingu, coachingu, nowych trendów w reklamie online, czy nowoczesnych technologii w badaniach rynkowych.

Nowoczesna ekspozycja

HBOT 3D – urządzenie do druku 3D z obszernym polem roboczym, pozwalającym na szybko wytwarzanie małych serii gadżetów przy wykorzystaniu nowoczesnej i ekonomicznej technologii. 3DKreator Morion zachwycający fotorealistycznymi wydrukami, powstającymi w mgnieniu oka. Profesjonalne i nowatorskie systemy wystawiennicze MFrame do swobodnej aranżacji przestrzeni targowej, stoisk i wnętrz. Możliwości korzystania z banku zdjęć, wektorów, filmów wideo o plików prasowych. Zortrax M200 – drukarka 3D do prototypowania wirtualnych projektów do trójwymiarowej rzeczywistości, stosowana w projektowaniu elementów mechanicznych, konstrukcji, form i wzorów przemysłowych, przedmiotów codziennego użytku i gadżetów reklamowych. Hyperbook – stacje robocze, notebooki, także dla graczy. Lasery gazowe, znakowarki laserowe i systemy filtrujące powietrze  z urządzeń laserowych i drukujących. Możliwości multimedialnej drukarni on-line oraz zestaw do tworzenia drinków wraz z aplikacją. To tylko niektóre produkty i usługi, zaprezentowane przez wystawców, które stanowiły obraz pokazujący, na jak różne potrzeby odbiorców odpowiada branża reklamowa.

REKLAMA360 i Golden Marketing Conference to dopiero początek wspólnej drogi, która mimo swoich zawiłości, celnie prowadzi nas do upragnionego sukcesu i pełnej satysfakcji i zwiedzających, i wystawców, i uczestników konferencji –podsumowuje Ilona Rosiak – Łukaszewicz, dyrektor targów REKLAMA360 i Golden Marketing Conference. Przygotowaliśmy wyjątkowe wydarzenia dla jeszcze bardziej wyjątkowych ludzi, dla których kwestie marketingu i brandingu są wyznacznikiem sukcesu przedsiębiorstwa. – dodaje. Uczestnicy tegorocznych wydarzeń mieli okazję uzmysłowić sobie swoją rolę, jako jednostki,  w procesie budowania przewagi konkurencyjnej. W jaki sposób? Podążając za najlepszymi.

Ragi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MPT

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764