logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360 – wyróżnij się lub zgiń. Podsumowanie targów

   02.10.2015, przeczytano 1327 razy
ilustracjastrzałka

3 dni, 3000 profesjonalnych zwiedzających, 3 sceny, blisko 100 wystawców, 40 wydarzeń merytorycznych – tak w liczbach przedstawia się ta niezwykła edycja targów REKLAMA360. Co ją wyróżnia?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360--wyroznij-sie-lub-zgin.-podsumowanie-targow,26138,artykul.html

Odbywająca się w dniach 29-30. września 2015 r. pierwsza w Polsce konferencja, Golden Marketing Conference, skupiająca polskie gwiazdy marketingu, wśród których znalazła się Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk, Michał Wawrzyniak, Wojciech Ławniczak, Marek Zieliński oraz Michał Banach.

ARENA360

Tegoroczna edycja to targi nowych możliwości. Wystawcy REKLAMY360 mieli okazję do zaprezentowania się nie tylko na przestrzeni ekspozycyjnej, ale i przed szerszą publicznością. W ich ręce oddana została scena: ARENA360, na której firmy takie, jak Centrum Druku 3D, Max Roy, All Biz, PIN-UP Poland, InnerSource, MentalWay, Ostrowski Event Agency, Zeccer.pl, Personel System, Neurohm i Poznań Congress Center miały okazję się wyróżnić przedstawiając zagadnienia z zakresu druku 3D, content marketingu, coachingu, nowych trendów w reklamie online, czy nowoczesnych technologii w badaniach rynkowych.

Nowoczesna ekspozycja

HBOT 3D – urządzenie do druku 3D z obszernym polem roboczym, pozwalającym na szybko wytwarzanie małych serii gadżetów przy wykorzystaniu nowoczesnej i ekonomicznej technologii. 3DKreator Morion zachwycający fotorealistycznymi wydrukami, powstającymi w mgnieniu oka. Profesjonalne i nowatorskie systemy wystawiennicze MFrame do swobodnej aranżacji przestrzeni targowej, stoisk i wnętrz. Możliwości korzystania z banku zdjęć, wektorów, filmów wideo o plików prasowych. Zortrax M200 – drukarka 3D do prototypowania wirtualnych projektów do trójwymiarowej rzeczywistości, stosowana w projektowaniu elementów mechanicznych, konstrukcji, form i wzorów przemysłowych, przedmiotów codziennego użytku i gadżetów reklamowych. Hyperbook – stacje robocze, notebooki, także dla graczy. Lasery gazowe, znakowarki laserowe i systemy filtrujące powietrze  z urządzeń laserowych i drukujących. Możliwości multimedialnej drukarni on-line oraz zestaw do tworzenia drinków wraz z aplikacją. To tylko niektóre produkty i usługi, zaprezentowane przez wystawców, które stanowiły obraz pokazujący, na jak różne potrzeby odbiorców odpowiada branża reklamowa.

REKLAMA360 i Golden Marketing Conference to dopiero początek wspólnej drogi, która mimo swoich zawiłości, celnie prowadzi nas do upragnionego sukcesu i pełnej satysfakcji i zwiedzających, i wystawców, i uczestników konferencji –podsumowuje Ilona Rosiak – Łukaszewicz, dyrektor targów REKLAMA360 i Golden Marketing Conference. Przygotowaliśmy wyjątkowe wydarzenia dla jeszcze bardziej wyjątkowych ludzi, dla których kwestie marketingu i brandingu są wyznacznikiem sukcesu przedsiębiorstwa. – dodaje. Uczestnicy tegorocznych wydarzeń mieli okazję uzmysłowić sobie swoją rolę, jako jednostki,  w procesie budowania przewagi konkurencyjnej. W jaki sposób? Podążając za najlepszymi.

Ragi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MPT

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikonos: warsztaty oklejania pojazdów folią wylewaną już 12 grudnia
12 grudnia odbędzie się #27 edycja warsztatów teoretyczno-praktycznych p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Przez dekadę w cyklu wzięło udział już ponad 1000 osób.
Kampania Netflix i Canal+ od Havas Warsaw
We wtorek, 3 grudnia ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy CANAL+. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii tradycyjnie odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Do bazy nośników objętych badaniem Outdoor Track przyłączono 6767 nośników należących do firmy Channel Poland. Dzięki temu organizowane przez Instytut Badań Outdooru badanie obejmuje już ponad 44 tys. powierzchni reklamowych z dziesięciu największych aglomeracji.
AMS poszerza ofertę kontentową serwisu Cityinfo
Towarzystwo Ekonomistów Polskich (TEP) i AMS nawiązały współpracę, tworząc fiszki ekonomiczne - TEPiszki. Cykl edukacyjny ukaże się w nowo powstałym dziale ekonomia w serwisie Cityinfo na cyfrowych nośnikach AMS.
Świąteczny prezent dla dziecka kupimy online, za nie więcej niż 250 zł
Zgodnie z wynikami badania agencji SW Research na zlecenie marki dziecięcej Endo, niemal połowa ankietowanych rodziców dokonuje zakupu prezentów świątecznych w internecie. Galerie handlowe wybiera w tym celu 30 proc. respondentów. Aż 40 proc. ankietowanych rodziców kieruje się przy wyborze upominków przede wszystkim ich użytecznością, na markę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764