logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360 – wyróżnij się lub zgiń. Podsumowanie targów

   02.10.2015, przeczytano 2399 razy
ilustracjastrzałka

3 dni, 3000 profesjonalnych zwiedzających, 3 sceny, blisko 100 wystawców, 40 wydarzeń merytorycznych – tak w liczbach przedstawia się ta niezwykła edycja targów REKLAMA360. Co ją wyróżnia?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360--wyroznij-sie-lub-zgin.-podsumowanie-targow,26138,artykul.html

Odbywająca się w dniach 29-30. września 2015 r. pierwsza w Polsce konferencja, Golden Marketing Conference, skupiająca polskie gwiazdy marketingu, wśród których znalazła się Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk, Michał Wawrzyniak, Wojciech Ławniczak, Marek Zieliński oraz Michał Banach.

ARENA360

Tegoroczna edycja to targi nowych możliwości. Wystawcy REKLAMY360 mieli okazję do zaprezentowania się nie tylko na przestrzeni ekspozycyjnej, ale i przed szerszą publicznością. W ich ręce oddana została scena: ARENA360, na której firmy takie, jak Centrum Druku 3D, Max Roy, All Biz, PIN-UP Poland, InnerSource, MentalWay, Ostrowski Event Agency, Zeccer.pl, Personel System, Neurohm i Poznań Congress Center miały okazję się wyróżnić przedstawiając zagadnienia z zakresu druku 3D, content marketingu, coachingu, nowych trendów w reklamie online, czy nowoczesnych technologii w badaniach rynkowych.

Nowoczesna ekspozycja

HBOT 3D – urządzenie do druku 3D z obszernym polem roboczym, pozwalającym na szybko wytwarzanie małych serii gadżetów przy wykorzystaniu nowoczesnej i ekonomicznej technologii. 3DKreator Morion zachwycający fotorealistycznymi wydrukami, powstającymi w mgnieniu oka. Profesjonalne i nowatorskie systemy wystawiennicze MFrame do swobodnej aranżacji przestrzeni targowej, stoisk i wnętrz. Możliwości korzystania z banku zdjęć, wektorów, filmów wideo o plików prasowych. Zortrax M200 – drukarka 3D do prototypowania wirtualnych projektów do trójwymiarowej rzeczywistości, stosowana w projektowaniu elementów mechanicznych, konstrukcji, form i wzorów przemysłowych, przedmiotów codziennego użytku i gadżetów reklamowych. Hyperbook – stacje robocze, notebooki, także dla graczy. Lasery gazowe, znakowarki laserowe i systemy filtrujące powietrze  z urządzeń laserowych i drukujących. Możliwości multimedialnej drukarni on-line oraz zestaw do tworzenia drinków wraz z aplikacją. To tylko niektóre produkty i usługi, zaprezentowane przez wystawców, które stanowiły obraz pokazujący, na jak różne potrzeby odbiorców odpowiada branża reklamowa.

REKLAMA360 i Golden Marketing Conference to dopiero początek wspólnej drogi, która mimo swoich zawiłości, celnie prowadzi nas do upragnionego sukcesu i pełnej satysfakcji i zwiedzających, i wystawców, i uczestników konferencji –podsumowuje Ilona Rosiak – Łukaszewicz, dyrektor targów REKLAMA360 i Golden Marketing Conference. Przygotowaliśmy wyjątkowe wydarzenia dla jeszcze bardziej wyjątkowych ludzi, dla których kwestie marketingu i brandingu są wyznacznikiem sukcesu przedsiębiorstwa. – dodaje. Uczestnicy tegorocznych wydarzeń mieli okazję uzmysłowić sobie swoją rolę, jako jednostki,  w procesie budowania przewagi konkurencyjnej. W jaki sposób? Podążając za najlepszymi.

Ragi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MPT

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764