logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360 – wyróżnij się lub zgiń. Podsumowanie targów

   02.10.2015, przeczytano 2571 razy
ilustracjastrzałka

3 dni, 3000 profesjonalnych zwiedzających, 3 sceny, blisko 100 wystawców, 40 wydarzeń merytorycznych – tak w liczbach przedstawia się ta niezwykła edycja targów REKLAMA360. Co ją wyróżnia?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360--wyroznij-sie-lub-zgin.-podsumowanie-targow,26138,artykul.html

Odbywająca się w dniach 29-30. września 2015 r. pierwsza w Polsce konferencja, Golden Marketing Conference, skupiająca polskie gwiazdy marketingu, wśród których znalazła się Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk, Michał Wawrzyniak, Wojciech Ławniczak, Marek Zieliński oraz Michał Banach.

ARENA360

Tegoroczna edycja to targi nowych możliwości. Wystawcy REKLAMY360 mieli okazję do zaprezentowania się nie tylko na przestrzeni ekspozycyjnej, ale i przed szerszą publicznością. W ich ręce oddana została scena: ARENA360, na której firmy takie, jak Centrum Druku 3D, Max Roy, All Biz, PIN-UP Poland, InnerSource, MentalWay, Ostrowski Event Agency, Zeccer.pl, Personel System, Neurohm i Poznań Congress Center miały okazję się wyróżnić przedstawiając zagadnienia z zakresu druku 3D, content marketingu, coachingu, nowych trendów w reklamie online, czy nowoczesnych technologii w badaniach rynkowych.

Nowoczesna ekspozycja

HBOT 3D – urządzenie do druku 3D z obszernym polem roboczym, pozwalającym na szybko wytwarzanie małych serii gadżetów przy wykorzystaniu nowoczesnej i ekonomicznej technologii. 3DKreator Morion zachwycający fotorealistycznymi wydrukami, powstającymi w mgnieniu oka. Profesjonalne i nowatorskie systemy wystawiennicze MFrame do swobodnej aranżacji przestrzeni targowej, stoisk i wnętrz. Możliwości korzystania z banku zdjęć, wektorów, filmów wideo o plików prasowych. Zortrax M200 – drukarka 3D do prototypowania wirtualnych projektów do trójwymiarowej rzeczywistości, stosowana w projektowaniu elementów mechanicznych, konstrukcji, form i wzorów przemysłowych, przedmiotów codziennego użytku i gadżetów reklamowych. Hyperbook – stacje robocze, notebooki, także dla graczy. Lasery gazowe, znakowarki laserowe i systemy filtrujące powietrze  z urządzeń laserowych i drukujących. Możliwości multimedialnej drukarni on-line oraz zestaw do tworzenia drinków wraz z aplikacją. To tylko niektóre produkty i usługi, zaprezentowane przez wystawców, które stanowiły obraz pokazujący, na jak różne potrzeby odbiorców odpowiada branża reklamowa.

REKLAMA360 i Golden Marketing Conference to dopiero początek wspólnej drogi, która mimo swoich zawiłości, celnie prowadzi nas do upragnionego sukcesu i pełnej satysfakcji i zwiedzających, i wystawców, i uczestników konferencji –podsumowuje Ilona Rosiak – Łukaszewicz, dyrektor targów REKLAMA360 i Golden Marketing Conference. Przygotowaliśmy wyjątkowe wydarzenia dla jeszcze bardziej wyjątkowych ludzi, dla których kwestie marketingu i brandingu są wyznacznikiem sukcesu przedsiębiorstwa. – dodaje. Uczestnicy tegorocznych wydarzeń mieli okazję uzmysłowić sobie swoją rolę, jako jednostki,  w procesie budowania przewagi konkurencyjnej. W jaki sposób? Podążając za najlepszymi.

Ragi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MPT

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764