logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360 pod honorowym patronatem PIAP

   06.07.2015, przeczytano 1812 razy

Udział w wydarzeniach branżowych to najlepsza okazja do spotkań z klientami i wszystkimi potencjalnie zainteresowanymi osobami – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, która objęła patronatem honorowym targi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360-pod-honorowym-patronatem-piap,25358,artykul.html

Targi to możliwość przedstawienia oferty oraz utrzymania dobrych relacji z klientami, które są w dzisiejszych czasach bardzo ważnym elementem każdego dobrze prosperującego biznesu. Reklama 360 w odświeżonej formule będzie doskonałą okazją do tego typu spotkań i prezentacji oferty upominków reklamowych. Polska Izba Artykułów Promocyjnych chętnie weźmie udział w tym ważnym dla branży wydarzeniu – deklaruje Wojniak. Z kolei Marta Wojciechowska, specjalista ds. marketingu w OpenPrint.pl, pierwszej w Polsce multidrukarni, tak wypowiada się o nadchodzącej edycji: KRĘCI MNIE REKLAMA360… która kolejny raz udowadnia, że reklama i marketing nie muszą być nudne i banalne. Dzięki temu niezwykłemu wydarzeniu drukarnia internetowa OpenPrint.pl uzyska szerokie perspektywy zaprezentowania swojej bogatej oferty produktów z zakresu poligrafii reklamowej. Dzięki Reklamie360 Międzynarodowe Targi Poznańskie uzyskują nowy wymiar.

Ze środowiska reklamy płyną opinie na temat różnych wydarzeń dedykowanych branży reklamy. Nowy zespół organizacji targów REKLAMA360 wsłuchuje się w nie i decyduje się na krok w kierunku zbudowania eventu, który zagwarantuje wystawcom to, co targi mogą zaproponować najlepszego świadomym i nowoczesnym przedsiębiorcom. Będzie to nowoczesna infrastruktura czteropaku, a więc pawilonów 7, 7a, 8 i 8a, optyczny podział na 5 stref tematycznych, wśród których firmy różnych sektorów reklamy znajdą swoje komfortowe miejsce i będą mogły podjąć profesjonalistów zwiedzających targi. Ci z kolei będą się odznaczać odpowiednimi kolorami identyfikatorów dzielącymi ich na marketerów, agencje reklamowe i inne. W obrębie ekspozycji zostanie wydzielona przestrzeń specjalna, przeznaczona dla firm zrzeszonych w Polskiej Izbie Artykułów Promocyjnych, które przyczyniają się do aktywnego wspierania rozwoju branży reklamowej w Polsce.

Organizatorzy targów REKLAMA360 realizują pomysł otoczenia branży reklamowej pełną profesjonalizmu, zrozumienia potrzeb i specyfiki każdego z wystawców opieką. Honorowy patronat PIAP jest tego właściwym dopełnieniem.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764