logo
WIADOMOŚCI

Targi Reklama360: Raport

Najnowsze wiadomości


  • grafika Targi Reklama360

    Zbliżająca się edycja Targów REKLAMA360 stanowi kontynuację zmian zainicjowanych 2014 roku. Pięć stref tematycznych, rozbudowany program wydarzeń towarzyszących skoncentrowanych w ramach Kreatywnej Areny, poszerzenie zakresu tematycznego oraz nowe narzędzia do kontaktu ze zwiedzającymi stanowią trzon zmian.

    REKLAMA360 to 5 stref tematycznych, wśród których znajdą się:

    • Tasting & Fashion Zone (Strefa Smaku i Mody),
    • Innovation Zone (Strefa Innowacji)
    • Events Zone (Strefa Eventów),
    • Gifts Zone (Strefa Gadżetów i Upominków),
    • Technology Zone (Strefa Technologii).

    Ta ostatnia obejmuje takie tematy jak poligrafia reklamowa, druk wielkoformatowy, reklamy zewnętrzne, maszyny drukujące, CNC, plotery, lasery, sztance, gilotyny, bindownice, materiały eksploatacyjne czy Web-to-print

    rozpoczęcie: 29.09.2015

    zakończenie: 01.10.2015

    miejsce: Międzynarodowe Targi Poznańskie



REKLAMA
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone