logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360? To ja się zastanowię

   11.09.2015, przeczytano 959 razy
ilustracja

Tym przewrotnym tytułem opatrzony został jeden z wykładów i warsztatów, jakie zasilą bogaty program merytoryczny targów REKLAMA360, które odbędą się w dniach 29.09-1.10.2015 r. w Poznaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360-to-ja-sie-zastanowie,25927,artykul.html

Co tak naprawdę kryje się za słowami: „to ja się jeszcze zastanowię, „muszę to przemyśleć”, „skonsultuję się z rodziną”, „za drogo”, „nie, bo nie”, które padają podczas spotkania na linii sprzedawca-klient? Obie strony mają pewne potrzeby i między innymi przez ich pryzmat należy zastanawiać się, czy klient wypowiadając te słowa, rzeczywiście tak myśli? Czy są to prawdziwe powody jego wahania i wymykania się sprzedawcy?

Odpowiedzi na te pytania padną podczas wykładu organizowanego przez PERSONEL SYSTEM, a podczas warsztatów uczestnicy poznają różnorodne techniki pokonywania obiekcji, które pojawiają się na etapie finalizacji. Prowadząca warsztaty, Joanna Matuszewicz, trener z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu strategii budowania marki, pracująca z biznesem od ponad 12 lat, zaprezentuje również sposoby postępowania z klientem w taki sposób, żeby słowa „nie, bo nie” lub „to ja się zastanowię” nie padły.

Kolejnym tematem poruszanym przez PERSONEL SYSTEM będzie „Psychologia przyciągania Klienta” o sprzedaży w dzisiejszych czasach, która wymaga zupełnie innych umiejętności, niż kiedyś. Efektywne dotarcie do klienta opiera się na wykorzystaniu wiedzy o człowieku i jego psychologicznym funkcjonowaniu w życiu codziennym. Wykład i warsztat przeprowadzi dr Joanna Rajang, dyrektor zarządzający w firmie Personel System, certyfikowany Coach ICF, Konsultant i Trener biznesu od 19 lat. Współpracuje z dużymi firmami i korporacjami w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Ja bym dodał: "bo mój syn/siostrzeniec/bratanek się zna i on wie jak komputer włączyć więc ty Panie specjalista jesteś nikt".

avatar użytkownika
,

jest sens rozmawiac z klientem ktory tak mowi ? a z drugiej strony- czy od powaznego klienta ktory wie czego potrzebuje i ma ustalony budzet moga pasc takie slowa ??? czy mowimy tu o popeliniarzach?

avatar użytkownika
,

Nie rozumiem. Dlaczego klient nie może się spokojnie zastanowić? Chyba nie chcemy promować stylu łowców ubezpieczeń z przełomu wieku XX i XXI, gdzie najważniejsze było, żeby klient się nie zdążył zorientować, że jest robiony w balona.
Moim zdaniem, dobry klient to taki, który pójdzie do domu, przemyśli sprawę i wróci żeby z pełną świadomością złożyć zamówienie. Tacy klienci wracają czasami później przez wiele lat.
I nie są potrzebne żadne nowe umiejętności (no, może z wyjątkiem obsługi komputera), bo ludzie i handel się nie zmieniają. Jestem przekonany, że w starożytnym Rzymie rozmowy handlowe wyglądały bardzo podobnie do tych dzisiejszych. Oczywiście, chodzi o sedno, a nie o szczegóły techniczne.
A najgorsze jest to, że następny artykuł został napisany wyłącznie po to, żeby nam przypomnieć o zbliżającej się imprezie Reklama 360. Z każdym kolejnym jestem coraz dalej od decyzji o odwiedzeniu targów.
Wydaje mi się, że targi wybrały zły kierunek "promocji". Rozumiem chęć stawiania na młodych. Ale na głupków...

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764