logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360? To ja się zastanowię

   11.09.2015, przeczytano 1040 razy
ilustracja

Tym przewrotnym tytułem opatrzony został jeden z wykładów i warsztatów, jakie zasilą bogaty program merytoryczny targów REKLAMA360, które odbędą się w dniach 29.09-1.10.2015 r. w Poznaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360-to-ja-sie-zastanowie,25927,artykul.html

Co tak naprawdę kryje się za słowami: „to ja się jeszcze zastanowię, „muszę to przemyśleć”, „skonsultuję się z rodziną”, „za drogo”, „nie, bo nie”, które padają podczas spotkania na linii sprzedawca-klient? Obie strony mają pewne potrzeby i między innymi przez ich pryzmat należy zastanawiać się, czy klient wypowiadając te słowa, rzeczywiście tak myśli? Czy są to prawdziwe powody jego wahania i wymykania się sprzedawcy?

Odpowiedzi na te pytania padną podczas wykładu organizowanego przez PERSONEL SYSTEM, a podczas warsztatów uczestnicy poznają różnorodne techniki pokonywania obiekcji, które pojawiają się na etapie finalizacji. Prowadząca warsztaty, Joanna Matuszewicz, trener z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu strategii budowania marki, pracująca z biznesem od ponad 12 lat, zaprezentuje również sposoby postępowania z klientem w taki sposób, żeby słowa „nie, bo nie” lub „to ja się zastanowię” nie padły.

Kolejnym tematem poruszanym przez PERSONEL SYSTEM będzie „Psychologia przyciągania Klienta” o sprzedaży w dzisiejszych czasach, która wymaga zupełnie innych umiejętności, niż kiedyś. Efektywne dotarcie do klienta opiera się na wykorzystaniu wiedzy o człowieku i jego psychologicznym funkcjonowaniu w życiu codziennym. Wykład i warsztat przeprowadzi dr Joanna Rajang, dyrektor zarządzający w firmie Personel System, certyfikowany Coach ICF, Konsultant i Trener biznesu od 19 lat. Współpracuje z dużymi firmami i korporacjami w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Ja bym dodał: "bo mój syn/siostrzeniec/bratanek się zna i on wie jak komputer włączyć więc ty Panie specjalista jesteś nikt".

avatar użytkownika
,

jest sens rozmawiac z klientem ktory tak mowi ? a z drugiej strony- czy od powaznego klienta ktory wie czego potrzebuje i ma ustalony budzet moga pasc takie slowa ??? czy mowimy tu o popeliniarzach?

avatar użytkownika
,

Nie rozumiem. Dlaczego klient nie może się spokojnie zastanowić? Chyba nie chcemy promować stylu łowców ubezpieczeń z przełomu wieku XX i XXI, gdzie najważniejsze było, żeby klient się nie zdążył zorientować, że jest robiony w balona.
Moim zdaniem, dobry klient to taki, który pójdzie do domu, przemyśli sprawę i wróci żeby z pełną świadomością złożyć zamówienie. Tacy klienci wracają czasami później przez wiele lat.
I nie są potrzebne żadne nowe umiejętności (no, może z wyjątkiem obsługi komputera), bo ludzie i handel się nie zmieniają. Jestem przekonany, że w starożytnym Rzymie rozmowy handlowe wyglądały bardzo podobnie do tych dzisiejszych. Oczywiście, chodzi o sedno, a nie o szczegóły techniczne.
A najgorsze jest to, że następny artykuł został napisany wyłącznie po to, żeby nam przypomnieć o zbliżającej się imprezie Reklama 360. Z każdym kolejnym jestem coraz dalej od decyzji o odwiedzeniu targów.
Wydaje mi się, że targi wybrały zły kierunek "promocji". Rozumiem chęć stawiania na młodych. Ale na głupków...

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764