logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360? To ja się zastanowię

   11.09.2015, przeczytano 1448 razy
ilustracja

Tym przewrotnym tytułem opatrzony został jeden z wykładów i warsztatów, jakie zasilą bogaty program merytoryczny targów REKLAMA360, które odbędą się w dniach 29.09-1.10.2015 r. w Poznaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360-to-ja-sie-zastanowie,25927,artykul.html

Co tak naprawdę kryje się za słowami: „to ja się jeszcze zastanowię, „muszę to przemyśleć”, „skonsultuję się z rodziną”, „za drogo”, „nie, bo nie”, które padają podczas spotkania na linii sprzedawca-klient? Obie strony mają pewne potrzeby i między innymi przez ich pryzmat należy zastanawiać się, czy klient wypowiadając te słowa, rzeczywiście tak myśli? Czy są to prawdziwe powody jego wahania i wymykania się sprzedawcy?

Odpowiedzi na te pytania padną podczas wykładu organizowanego przez PERSONEL SYSTEM, a podczas warsztatów uczestnicy poznają różnorodne techniki pokonywania obiekcji, które pojawiają się na etapie finalizacji. Prowadząca warsztaty, Joanna Matuszewicz, trener z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu strategii budowania marki, pracująca z biznesem od ponad 12 lat, zaprezentuje również sposoby postępowania z klientem w taki sposób, żeby słowa „nie, bo nie” lub „to ja się zastanowię” nie padły.

Kolejnym tematem poruszanym przez PERSONEL SYSTEM będzie „Psychologia przyciągania Klienta” o sprzedaży w dzisiejszych czasach, która wymaga zupełnie innych umiejętności, niż kiedyś. Efektywne dotarcie do klienta opiera się na wykorzystaniu wiedzy o człowieku i jego psychologicznym funkcjonowaniu w życiu codziennym. Wykład i warsztat przeprowadzi dr Joanna Rajang, dyrektor zarządzający w firmie Personel System, certyfikowany Coach ICF, Konsultant i Trener biznesu od 19 lat. Współpracuje z dużymi firmami i korporacjami w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ja bym dodał: "bo mój syn/siostrzeniec/bratanek się zna i on wie jak komputer włączyć więc ty Panie specjalista jesteś nikt".

avatar użytkownika
,

jest sens rozmawiac z klientem ktory tak mowi ? a z drugiej strony- czy od powaznego klienta ktory wie czego potrzebuje i ma ustalony budzet moga pasc takie slowa ??? czy mowimy tu o popeliniarzach?

avatar użytkownika
,

Nie rozumiem. Dlaczego klient nie może się spokojnie zastanowić? Chyba nie chcemy promować stylu łowców ubezpieczeń z przełomu wieku XX i XXI, gdzie najważniejsze było, żeby klient się nie zdążył zorientować, że jest robiony w balona.
Moim zdaniem, dobry klient to taki, który pójdzie do domu, przemyśli sprawę i wróci żeby z pełną świadomością złożyć zamówienie. Tacy klienci wracają czasami później przez wiele lat.
I nie są potrzebne żadne nowe umiejętności (no, może z wyjątkiem obsługi komputera), bo ludzie i handel się nie zmieniają. Jestem przekonany, że w starożytnym Rzymie rozmowy handlowe wyglądały bardzo podobnie do tych dzisiejszych. Oczywiście, chodzi o sedno, a nie o szczegóły techniczne.
A najgorsze jest to, że następny artykuł został napisany wyłącznie po to, żeby nam przypomnieć o zbliżającej się imprezie Reklama 360. Z każdym kolejnym jestem coraz dalej od decyzji o odwiedzeniu targów.
Wydaje mi się, że targi wybrały zły kierunek "promocji". Rozumiem chęć stawiania na młodych. Ale na głupków...

Najnowsze w tym dziale

Panasonic zaprezentował nową generację projektorów laserowych DLP
Firma Panasonic Connect Europe zaprezentowała nową generację projektorów laserowych DLP z serii PT-REQ12 (4K) i PT-REZ12 (WUXGA), zaprojektowanych z myślą o zapewnieniu nowych możliwości i uproszczeniu pracy w branży rozrywki opartej na lokalizacji. Dzięki jasności do 12 000 lm, rozdzielczości 4K i projekcji 240 Hz[1] przy minimalnym opóźnieniu, dwie nowe serie są...
Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764